To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Sieradz: Dostawa materiałów biurowych w 2011 r. z podziałem na 2 części: część 1 - papier
część 2 - materiały biurowe
Numer ogłoszenia: 84627 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57987 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8261688, faks 43 8261466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w 2011 r. z podziałem na 2 części: część 1 - papier część 2 - materiały biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w 2011 r. z podziałem na 2 części: część 1 - papier, część 2 - materiały biurowe. 2.Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony w Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30190000- 7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3 do SIWZ - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. 4.Dostarczone materiały biurowe mają być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji,a ich minimalny okres przydatności do użycia w dniu dostawy nie może być krótszy niż ? terminu podanego przez producenta. 5.Wszystkie zamawiane materiały biurowe mają być zapakowane w oryginalne opakowania, jeżeli zamawiane jest całe opakowanie oraz muszą posiadać termin ważności (przydatności do użycia) określony przez producenta, jeżeli producent stosuje takie oznaczenia. 6.Nazwy własne materiałów biurowych, typy, numery katalogowe itp. określone w przedmiocie zamówienia(arkuszu kalkulacyjnym)np. ARGO, PENTEL, STABILO itd. zostały podane przez Zmawiającego, jako artykuły wzorcowe w kolumnie nr 3 załącznika nr 2 i 3 do SIWZ. 7.Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych i technicznych nie gorszych niż podane jako wzorcowe. 8.Dla wszystkich pozycji z załącznika nr 2 i 3 do SIWZ w kol. nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wpisać nazwę handlową i nazwę producenta lub importera oferowanego produktu. 9.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 SIWZ muszą być oznaczone liczbą porządkową produktu z załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, dla którego zostały wystawione. 10.Ceny jednostkowe netto oferowanych produktów pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia. 11.W przypadku niezgodności parametrów technicznych dostarczonej partii towaru z produktami podanymi w załącznikach do umowy, zakwestionowana partia towaru może zostać poddana kontroli jakości celem stwierdzenia czy dostarczone produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym wynikającym z załączników do umowy. Koszty badania ponosi strona, której ocena była niewłaściwa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Papier
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
- CORRECT E. Mikas J. Mikas Sp. Jawna, ul. Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33227,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33124,69
Oferta z najniższą ceną: 326016,21 / Oferta z najwyższą ceną: 37078,87
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp. Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54026,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60942,80
Oferta z najniższą ceną: 60942,80 / Oferta z najwyższą ceną: 66874,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.