Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Gostyń: Dostawa i montaż urządzeń oddymiających do odsysania spalin
Numer ogłoszenia: 84635 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu, ul. Wrocławska 247, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5729530, 5729538, fax 065 5729540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostyn.psp.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń oddymiających do odsysania spalin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy oraz montażu urządzeń do odprowadzania spalin z pomieszczeń garazowych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu przy ulicy Wrocławskiej 247.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.90.00.00 - Usługi instalacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu biorą udział wykonawcy, którzy : 1)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 2)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją , 3)udzielą 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony urządzenia, 4)dokonają bezpłatnie przeglądu technicznego po 12 miesiącach, 5)przeprowadzą bezpłatny instruktaż i szkolenie w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. 8. Warunki udziału w postępowaniu : 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w ostatnich trzech latach zrealizowali co najmniej 3 dostawy odpowiadające zakresowi rzeczowemu i finansowemu niniejszego zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 8.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.3. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli : 1)oferta - co do formy opracowania i treści - spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 2)z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, 3)złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez upoważnione osoby, 4)oferta została złożona w określonym przez zamawiającego terminie, 5)wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które : 1)oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium, 2)za parametry najkorzystniejsze w kryterium oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów ustaloną w poniższym opisie, a pozostałe będą oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego, 3)wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji 0-100 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najniższą cenę Kryterium oceny oferty. Cena oferowana minimalna brutto K cena = ( ---------------------------------------------- x 100 ) Cena badanej oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji oraz zakres działalności oferenta wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - informacja na temat zrealizowanych w zakresie przedmiotu zamówienia co najmniej 3 dostaw w ostatnich trzech latach do jednostek ochrony ppoż. potwierdzone przez zamawiających. 3) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gostyn.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu ul. Wrocławska 247, 63-800 Gostyń.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu ul. Wrocławska 247, 63-800 Gostyń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Gostyniu
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4936P Żychlewo -Wymysłowo
- Przebudowa oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Daleszynie
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa łącznika od ul. Leszczyńskiej do ul. Górnej wraz z włączeniem do ronda im. J. Zeidlera
- Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie - Orlik
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Rozwój kultury i turystyki w Gminie Dobryszyce poprzez tworzenie unikalnych produktów w oparciu o lokalną tradycję
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
więcej: Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.