eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZadanie 1Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3226 L i wew nr 49 w m. Łapiguz. Zadanie 2Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3286 L w m. Borowina Sitaniecka. Zadanie 3Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3217 L w m. Płoskie. Zadanie 4Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 110443 L w m. Lipsko Polesie. Zadanie 5Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3250 L w m. Wólka Wieprzecka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Zamość: Zadanie 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3226 L i wew nr 49 w m. Łapiguz. Zadanie 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3286 L w m. Borowina Sitaniecka. Zadanie 3: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3217 L w m. Płoskie. Zadanie 4: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 110443 L w m. Lipsko Polesie. Zadanie 5: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3250 L w m. Wólka Wieprzecka.
Numer ogłoszenia: 84656 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3226 L i wew nr 49 w m. Łapiguz. Zadanie 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3286 L w m. Borowina Sitaniecka. Zadanie 3: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3217 L w m. Płoskie. Zadanie 4: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 110443 L w m. Lipsko Polesie. Zadanie 5: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3250 L w m. Wólka Wieprzecka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3226 L i wew nr 49 w m. Łapiguz na działkach nr ew. 265, 49, 256 w obrębie geodezyjnym Łapiguz, 348/5, 373/1, 374, 348/6, 348/3 w obrębie geodezyjnym Sitaniec Kolonia. a. budowa przyłącza kablowego YAKY 4x35 mm2; b. budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przewodem YAKY 4x35 mm2 wzdłuż drogi powiatowej 3226 L dł. - ok. 750mb wraz z instalacją 18 stalowych słupów oświetleniowych z oprawami oraz wzdłuż drogi gminnej nr geodezyjny 49 dł. - ok. 450mb wraz z instalacją 13 latarń oświetleniowych typu parkowego z oprawami c. montaż szafy oświetleniowej. d. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (4 egz.), koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Zadanie 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3286 L w m. Borowina Sitaniecka na działkach nr ew. 100, 101, 102, 161, 76/10. a.budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przewodem YAKY 4x35 mm2 wzdłuż drogi powiatowej 3286 L dł. - ok. 450mb wraz z instalacją 12 stalowych słupów oświetleniowych z oprawami. b.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (4 egz.), koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Zadanie 3: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3217 L w m. Płoskie. a. budowa przyłącza kablowego YAKY 4x35 mm2; b. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi powiatowej 3217 L dł. - ok. 400mb wraz z instalacją 14 słupów oświetleniowych ŻN-8 z oprawami c. montaż szafy oświetleniowej. d. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (4 egz.), koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Zadanie 4: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 110443 L w m. Lipsko Polesie na działkach nr ew. 434/2, 234, 402/1, 402/2, 128/2, 128/3, 129, 130/1, 130/2, 130/3, 147/2, 148, 149/1, 149/2, 150/1, 150/4, 150/5, 151, 152, 153/1, 153/2, 154, 455/3, 455/4. a. budowa przyłączy napowietrznych kablem AsxSn 4x25mm2 b. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi gminnej 110 443 L dł. - ok. 900mb wraz z instalacją 3 słupów oświetleniowych ŻN-10 z oprawami, podwieszenie 21 opraw oświetleniowych na słupach istniejących c. montaż 2 szaf oświetleniowych. Zadanie 5: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 3250 L w m. Wólka Wieprzecka na działkach nr ew. 654, 566 i 567. a. budowa przyłącza napowietrznego AsxSn 2x25mm2 ; b. budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsxSn 2x25mm2 wzdłuż drogi powiatowej 3250L dł. - ok. 950 mb wraz z instalacją 28 słupów oświetleniowych ŻN-10 z oprawami, W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 3.2 Minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszej gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Maksymalny okres gwarancji - 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji w liczbie 60 miesięcy otrzyma 10 % Do obowiązków Wykonawcy należy zgłoszenie robót budowlanych w odpowiednich zarządach dróg, przygotowanie projektów organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Koszt zajęcia pasa drogowego pokrywa Wykonawca i powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej ( 4 egz. ), koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Pasy drogowe dróg w których prowadzone będą roboty budowlane należy przywrócić do stanu pierwotnego w technologii wskazanej przez zarządce drogi. Zamawiający nie przewiduje punktowania gwarancji powyżej 60 miesięcy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, i dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6) ustawy - do 20%

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż Dla zadania 1: 100 000 zł brutto; Dla zadania 2: 60 000 zł brutto; Dla zadania 3: 60 000 zł brutto; Dla zadania 4; 60 000 zł brutto; Dla zadania 5; 100 000 zł brutto; 1)oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Dowodami takimi mogą być: a)poświadczenia, b)inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Jeżeli Wykonawca składa inne dokumenty zamiast poświadczenia, powinien podać przyczyny braku możliwości uzyskania takiego poświadczenia. W przypadku kiedy Wykonawca w składanym wykazie robót wskazuje roboty budowlane wykonane na rzecz Zamawiającego ( Urząd Gminy Zamość) Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających ich wykonanie w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełni Wykonawca, który dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami z uprawnieniami w branży elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej Dla zadania 1: 100 000 zł brutto; Dla zadania 2: 60 000 zł brutto; Dla zadania 3: 60 000 zł brutto; Dla zadania 4; 60 000 zł brutto; Dla zadania 5; 100 000 zł brutto;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zawrze umowę według wzoru projektu dołączonego do SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy, Zamawiający, w przypadku wybrania oferty Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca może żądać zmiany terminu wykonania robót, a Zamawiający ma prawo ustalić nowy termin ich wykonania, w przypadku, gdy: zmienią się w trakcie wykonania umowy przepisy, normy lub normatywy mające zastosowanie do przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza prawo zmiany ceny umowy, gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony umowy sporządzą aneks do umowy, który będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury, uwzględniającej obowiązującą stawkę tego podatku. a) jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj., niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: o charakterze niezależnym od stron, którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego Wykonawcę dziennika pogody, inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. inne zmiany występujące w następujących sytuacjach: a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. c) nieprzewidzianych niekorzystnych warunków gruntowych; d) nieprzewidzianych niekorzystnych warunków atmosferycznych; e)zmiany w projekcie; f)zmiany warunków finansowania g) zmiany technologiczne i) zmiany terminów zakończenia, j) zmiany dotyczące robót dodatkowych, uzupełniających k) robót zamiennych l) zmiana stawki podatku VAT. W sytuacji, gdy materiały budowlane określone w kosztorysie ofertowym, a następnie w umowie, przestały być produkowane i są niedostępne, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Wykonawca może zaproponować inny materiał o parametrach nie gorszych od podanych w ofercie, spełniające warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. W sytuacji gdy nastąpi zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku: śmierci, rozwiązania stosunku pracy, utraty uprawnień niezbędnych do wykonania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwe na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie. Wniosek, o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Zamość, pokój nr 27, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość ( po wcześniejszym zamówieniu telefonicznym).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 08:00, miejsce: UG Zamość, stanowisko nr 1. Punkt Obsługi Interesanta, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość. Otwarcie godz. 08:30 Świetlica Urzędu UG Zamość..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.