To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 84670 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Gdańsk: "Przebudowa pomieszczeń na II piętrze na dwie sale dydaktyczne
oraz sanitariaty dla dzieci w Przedszkolu Nr 39 w Gdańsku, ul. Opacka 12a"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRealizacja zadania jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Działania 03.01. Edukacja Przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48827-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59804-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny
16837200000, ul.
ul. Żaglowa
11,
80560
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 205 100, faks
583 205 105, e-mail
sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa pomieszczeń na II piętrze na dwie sale dydaktyczne oraz sanitariaty dla dzieci w Przedszkolu Nr 39 w Gdańsku, ul. Opacka 12a"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I/PN/037/2017/KW
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń na II piętrze na dwie sale dydaktyczne oraz sanitariaty dla dzieci w Przedszkolu Nr 39 w Gdańsku, ul. Opacka 12a". 2. Zakres rzeczowy obejmuje kompleksowe roboty budowlano-montażowe związane z przebudową części pomieszczeń w budynku przedszkola w celu utworzenia dodatkowych sal zajęć dydaktycznych i pomieszczenia sanitariatów dla dzieci i personelu. 4. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Instalowanie ścianek działowych; 3) Instalowanie sufitów podwieszanych; 4) Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali; 5) Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem drewna w tym wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej; 6) Roboty murowe, izolacyjne, tynkarskie, malarskie, kładzenie glazury; 7) Roboty w zakresie wymiany stolarki budowlanej w tym renowacja istniejących drzwi drewnianych; 8) Roboty posadzkarskie w zakresie: ? cyklinowanie i lakierowanie podłóg drewnianych; ? kładzenia wykładzin elastycznych; ? kładzenia płytek podłogowych; 9) Instalowanie wyrobów metalowych w tym p.poż.; 10) Instalowanie mebli i innych elementów. Uwaga: wymiana mebli szatniowych oraz dostawa i montaż mebli w nowoprojektowanych salach zajęć (poz. 45.1; 46.1 i 46.2 zał. nr 12.1 do SIWZ nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia). 11) Roboty sanitarne w zakresie rozbiórki i wykonania nowej instalacji ? centralnego ogrzewania; ? wodno-kanalizacyjnej, sanitarnej; ? wentylacji mechanicznej; ? przeciwpożarowej-hydrantowej; 12) Roboty w zakresie instalacji urządzeń sanitarnych; 13) Demontaż (rozbiórka) instalacji elektrycznych; 14) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 15) Roboty instalacyjne przeciwpożarowe - instalacja systemu sygnalizacji pożaru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45214100-1,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT541875.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 718207.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.