eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław04040 - Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej - Poprawa nawierzchni ul. Dyrekcyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 84706 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Wrocław: 04040 - Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej - Poprawa nawierzchni ul. Dyrekcyjnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16674-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16844-2017; 23490-2017; 24446-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa nr 26/III/Z/11 Prezydenta Wrocławia z dnia 1 września 2011 działająca jako wspólny zamawiający, we własnym imieniu oraz w imieniu: Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A., ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław reprezentowanego przez Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na mocy porozumienia z dnia 21 kwietnia 2008r.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 2056852900000, ul. ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50059 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904, e-mail magdalena.swiatek@wi.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zgodnie z Porozumieniem z dnia 21 kwietnia 2008r. zawartym pomiędzy Gminą Wrocław pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, a Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji S.A., ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

04040 - Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej - Poprawa nawierzchni ul. Dyrekcyjnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/1/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową ulic Dyrekcyjnej i Gajowej wraz z budową infrastruktury podziemnej i naziemnej, na podstawie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego. W ramach zamówienia należy przebudować układ drogowy ul. Dyrekcyjnej wraz z infrastrukturą zgodnie z projektem autorstwa Progreg Sp. z o.o. ul. Dekarzy 7C, 30-414 Kraków, w tym przede wszystkim: 1. w zakresie Gminy Wrocław: a) przebudowę jezdni ulic Dyrekcyjnej, Gajowej, b) przebudowę i budowę chodników oraz ścieżek rowerowych, c) odwodnienie jezdni, d) budowę oświetlenia drogowego, e) przebudowę kolidującego uzbrojenia terenu, f) budowę kanalizacji kablowej MTK, g) wykonanie wycinki zieleni oraz zabezpieczenie zieleni przeznaczonej do pozostawienia, h) wykonanie nasadzeń zieleni i trawników oraz pielęgnacja w okresie gwarancyjnym, i) wyniesienie, wdrożenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, j) wdrożenie docelowej organizacji ruchu, k) organizację, utrzymanie oraz likwidację zaplecza budowy, l) rekultywację terenu po zakończonych robotach wszystkich branż, m) wykonanie innych robót określonych w załączonej dokumentacji projektowej, jak również wypełnienie wszelkich wymogów i zobowiązań z niej wynikających, n) sporządzenie operatu kolaudacyjnego, o) uzyskanie decyzji Pozwolenia na użytkowanie, dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do jego uzyskania, o ile będzie wymagane p) sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego oraz przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, o ile zajdzie taka konieczność q) sprawowanie nadzoru saperskiego o ile zajdzie taka konieczność. 2) w zakresie MPWiK: a) przebudowę i remont sieci kanalizacyjnej, b) przebudowę sieci wodociągowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 9.2.4.1 - 9.2.4.4. Instrukcji dla Wykonawców, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.). Wykonawca przed rozpoczęciem świadczenia usług oraz co miesiąc przez cały okres ich realizacji będzie składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia ww. osób. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w części II SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45112710-5, 45200000-9, 45231000-5, 45232451-8, 45233161-5, 45233252-0, 45316110-9, 45332000-3, 77211400-6, 71351914-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5085789.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skanska S.A., , ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3415099.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3415099.74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4061307.98
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.