To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-17
Kuryłówka: Kompleksowa termomodernizacja Domu Ludowego w Brzyskiej Woli ze zmianą źródła wytwarzania energii na pompy ciepła
Numer ogłoszenia: 84713 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37687 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuryłówka, Kuryłówka 527, 37-303 Kuryłówka, woj. podkarpackie, tel. 17 2438010, faks 17 2426994.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja Domu Ludowego w Brzyskiej Woli ze zmianą źródła wytwarzania energii na pompy ciepła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres całości realizacji zadania ujęty jest w dwuczęściowej dokumentacji projektowej oraz wytycznych Zamawiającego podanych poniżej. I. W zakresie robót budowlanych remontowych ujętych w projekcie: 1. Docieplenie i wykonanie tynku cienkowarstwowego elewacji oraz kominów 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; zewnętrznej 3. Przebudowa dachu : wymiana pokrycia połaci dachu eternitem na blacho dachówkę z wymianą łacenia, deskowania oraz wymiany niektórych zużytych elementów konstrukcji i impregnacją ogniochronną elementów konstrukcji więźby dachu 4. Docieplenie więźby dachu nad użytkowanymi skrzydłami poddasza 5. Wymiana sufitu podwieszonej w Sali głównej 6. Wymiana podłogi z desek na posadzkę z płytek ceramicznych, z wykonaniem podłoży i izolacji p.wilgociowej i termicznej posadzki. 7. Wykonanie opaski odbojowej wokół budynku z kostki betonowej 8. Okładzina schodów wejściowych z płytek ceramicznych 9. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy schodach wejściowych 10. Wymiana instalacji elektrycznej - odgromowej na dachu UWAGA!!! Przy robotach przy remoncie podłogi na Sali głównej nastąpi podzielenie powierzchni Sali na część w okładzinie płytek typu gres oraz część z ułożeniem parkietu klejonego na podłodze betonowej. Całość podłogi wykonana zgodnie z opisem w projekcie, należy jednak minimalnie zróżnicować poziomy obu części aby obie podłogi znalazły się na jednym poziomie. Rozłożenie części wskazuje załączony schemat (parkiet.jpg). Minimalne wymagania dotyczące parkietu: Buk lub jasny dąb. gr. 22,0mm. Lakierowany podkładem a następnie dwukrotnie, przy czym wierzchnia warstwa lakierem odpornym na ścieranie i antypoślizgowym (sale gimnastyczne). Łączenie wykonać listwą podłogową w lorze złotym. Cokoliki drewniane wysokości cokołów ceramicznych. Normy podstawowe - PN-EN 13226:2004; PN-EN 13228:2004. Uszczegółowienie kominów. Okucie czapek kominowych w całości. Założenie deflektorów na przewody dymowe. Montaż kratek kominowych ze stali nierdzewnej na wszystkich przewodach (cała szerokość kominów). II. W zakresie robót instalacyjnych zmiany źródła ciepła ujętych w projekcie: 1. Instalację wody zimnej od istniejących pionów wody do planowanej kotłowni-pompy ciepła celem zasilenia w wodę projektowanej instalacji c.o. 2. Instalację ciepłej wody użytkowej przygotowywanej w pomieszczeniach łazienek za pomocą przepływowych ogrzewaczy wody o mocy 4,0 kW 3. Instalację kanalizacji sanitarnej wewnętrznej dla potrzeb projektowanego pomieszczenia kotłowni. 4. Instalację centralnego ogrzewania grzejnikowego oraz płaszczyznowego. 5. Modernizację instalacji elektrycznej niezbędną do zasilenia pomp ciepła III. W zakresie nie ujętym w dokumentacji: 1. Remont dotychczasowego utwardzenia placu z kamienia przed obiektem wykonany metodą półwgłębną zgodnie z przedmiarem robót 2. Wymiana skrzynek elektrycznych na elewacji oraz wyłącznika ppoż. 3. Wymiana osprzętu sanitarnego zgodnie z przedmiarem 4. Malowanie wszystkich pomieszczeń farbami emulsyjnymi z przygotowaniem i reperacjami pęknięć ścian 5. Częściowy demontaż boazerii w pom. P1 oraz wzdłuż sceny z naprawą ściany 6. Czyszczenie i malowanie całej boazerii dwukrotne lakierobejcą w celu ujednolicenia koloru IV. W zakresie czynności niezbędnych do realizacji zadania i jego użytkowania: 1. Dokumentację powykonawczą zadania w tym protokoły badań i sprawdzeń, odbiorów branżowych, inwentaryzację powykonawczą oraz świadectwo energetyczne obiektu 2. Przygotowanie niezbędnych atestów materiałów wbudowanych z ich opisem przez kierownika budowy 3. Należy przewidzieć utylizację pokrycia eternitowego zawierającego azbest zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym: ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U.2003 Nr 192 poz.1876 z późn. zm) oraz ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI z dnia 9 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest 4. Kosztorys powykonawczy zadania z racji dofinansowania wykonany z należytą starannością zgodnie z wykonanymi robotami. UWAGA!!! Z racji dofinansowania Zamawiający nie przewiduje jakichkolwiek zmian w stosunku do projektów budowlanych oraz przyjętych w siwz warunków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 W ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U.P. DOMREX Jacek Rupar, Białobrzegi 3g, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1001667,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 611494,59
Oferta z najniższą ceną: 516441,10 / Oferta z najwyższą ceną: 653312,53
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych (...) przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz.
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
- Prace budowlane w zabytkowej Parowozowni
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.