eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceBudowa zaplecza Palmiarni Miejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Fredry 6 w Gliwi-cach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Gliwice: Budowa zaplecza Palmiarni Miejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Fredry 6 w Gliwi-cach.
Numer ogłoszenia: 84740 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 56982 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza Palmiarni Miejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Fredry 6 w Gliwi-cach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Budowę zaplecza Palmiarni Miejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Fredry 6 w Gliwi-cach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne, w tym: - roboty w zakresie zagospodarowania terenu, - roboty architektoniczno - budowlane, - roboty konstrukcyjno - budowlane - roboty instalacyjne wraz z przyłączami, - roboty elektryczne wraz z przyłączem, Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: a) roboty przygotowawcze i zabezpieczenie istniejącego kanału deszczowego, b) roboty ziemne, fundamenty i podwaliny, c) montaż konstrukcji stalowej hali zaplecza palmiarni, pomostów i schodów, d) wykonanie basenu żelbetowego i zagonów uprawowych, e) wykonanie izolacji fundamentów, ścian i posadzek, f) wykonanie posadzek przemysłowych, g) montaż ślusarki aluminiowej ( ściany fasadowe, połacie dachowe, ścianki działowe), h) wykończenie ścian i posadzek, i) szklenie zewnętrzne i wewnętrzne, j) wyposażenie obiektu, k) ukształtowanie terenu i nawierzchnie, l) zieleń - trawniki dywanowe, m) instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji, n) instalacje kanalizacji wewnętrznej, o) instalacje zasilania wodą surową, wodociągową, p) instalacje zasilania wodą zimną uzdatnioną i zamgławiania, q) instalacja dostarczania nawozów płynnych, r) przyłącza zewnętrzne i podłączenie mediów do istniejących instalacji w budynku, s) instalacje elektryczne i AKPiA, t) instalacja alarmowa, telefoniczna i odgromowa. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: 1. Projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 1. 2. Przedmiary robót - zał. nr 2. Uwaga: 1) Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy poszczególnych etapów robót. 2) Do wykonania prac należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności. 3) Wykonawca po zakończeniu robot zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonaw-czej. 4) Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przed-stawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wyko-nawczym oraz ze specyfikacją techniczną. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby kartograficzne Wydz. Geodezji i Kartografii UM w Gliwicach wraz z mapką powykonawczą, - atesty i certyfikaty jakościowe wbudowanych materiałów i elementów, - protokoły z badań i pomiarów elektrycznych i instalacyjnych - dokładny opis zastosowanej technologii, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, 5) Wykonawca w okresie wykonywania prac zobowiązany jest we własnym zakresie zabezpieczyć miejsce do przechowywania i składowania materiałów i narzędzi. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1) stałego utrzymania porządku i ładu na terenie robót, 2) oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3) bieżącego wywozu odpadów i gruzu, 4) odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 5) zgłaszania robót zanikających i ulegających zakryciu, 6) udziału w odbiorach pośrednich i w odbiorze końcowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 267858968 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD sp. z o.o., ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2678589,68
  • Oferta z najniższą ceną: 2678589,68 / oferta z najwyższą ceną: 2930641,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.