Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Olsztyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zleconymi przez ZDW Olsztyn RDW Nidzica z podziałem na części (2).
Numer ogłoszenia: 84761 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, fax 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zleconymi przez ZDW Olsztyn RDW Nidzica z podziałem na części (2)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zleconymi przez ZDW Olsztyn RDW Nidzica z podziałem na części : CZĘŚĆ NR 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi wojewódzkiej Nr 508 Jedwabno - Wielbark, w lok. od km 0+000 do km 0+906; CZĘŚĆ NR 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową przepustu w m. Stębark pod drogą wojewódzką Nr 537 Lubawa - Frygnowo - Pawłowo w km 28+410. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy w myśl art. 22 ust. 1 ustawy, spełniają poniższe warunki: CZĘŚĆ NR 1: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - mają do dyspozycji osobę, w celu obsadzenia stanowiska Inspektora nadzoru, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej bez ograniczeń, - zrealizowali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. CZĘŚĆ NR 2: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - mają do dyspozycji osobę, w celu obsadzenia stanowiska Inspektora nadzoru, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności mostowej bez ograniczeń, - zrealizowali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) informacje dotyczące osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako inspektor nadzoru (należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego). Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 4 (bezpłatnie)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 1 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi wojewódzkiej Nr 508 Jedwabno - Wielbark, w lok. od km 0+000 do km 0+906;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową drogi wojewódzkiej Nr 508 Jedwabno - Wielbark, w lok. od km 0+000 do km 0+906;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową przepustu w m. Stębark pod drogą wojewódzką Nr 537 Lubawa - Frygnowo - Pawłowo w km 28+410.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z przebudową przepustu w m. Stębark pod drogą wojewódzką Nr 537 Lubawa - Frygnowo - Pawłowo w km 28+410..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mleka i produktów mlecznych
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla MOPS, jednostek oświatowych, UMO i innych jednostek nieoświatowych
- Remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko)
- Zakup sprzętu oświetleniowego dla Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie nasadzenia krzewów, bylin i traw ozdobnych na terenie miasta Olsztyna
- "Dostawa jaj"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Remont drogi powiatowej nr 1041F na odcinku Czciradz - Solniki. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: "Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji wodnych w ramach zagospodarowania poscaleniowego w obrębie Rogalin, jednostka ewidencyjna Horodło"
- Zapewnienie nadzoru inwest. nad realiz. umowy, której przedmiotem jest wyk. rob. bud. i instal. wraz z niezbędnymi opracowaniami projekt. w bud. 1A, 1BC, 14, 16, 20C przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie"
- Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z przepompownią
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.