To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-13
Kraków: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 84764 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59012 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, w ramach projektów i innych przedsięwzięć z zakresu działań własnych, realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie. 2. Usługi cateringowe obejmują cztery kategorie: 2.1. Kategoria A - konferencje/seminaria - szczegółowy opis zakresu usługi zawarty jest w pkt.5, 2.2. Kategoria B - spotkania/konferencje/seminaria - szczegółowy opis zakresu usługi zawarty jest w pkt. 6, 2.3. Kategoria C - majówka (plener) - szczegółowy opis zakresu usługi zawarty jest w pkt. 7, 2.4. Kategoria D - spotkania - szczegółowy opis zakresu usługi zawarty jest w pkt. 8. 3. Miejsce realizacji usług cateringowych: województwo małopolskie. Konkretne miejsca zostaną podane przez Zamawiającego na 14 dni przed terminem realizacji danego elementu zamówienia. Poszczególne wydarzenia będą odbywać się pomiędzy godzinami 8.00 a 17.00. 4. Realizując zamówienie, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do: 1) zapewnienia, aby przygotowanie, dostarczenie oraz podanie cateringu odbywało się z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa (w szczególności dotyczących wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi, miejscom przygotowania posiłków, oraz środkom transportu wykorzystywanym przy realizacji usługi), a także w sposób estetyczny (np. czysta, nieuszkodzona zastawa); 2) odpowiedniego przygotowania miejsca, w którym będzie świadczona usługa, w zakresie niezbędnym do jej prawidłowej realizacji, 3) wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej (tzn. obrusów, zastawy obiadowej, serwisu do kawy i herbaty oraz, w zależności od potrzeb Zamawiającego, zapewnienie stołów lub wysokich stolików barowych, krzeseł odpowiednich do stołów lub stolików barowych, itp.), 4) zapewnienia obsługi na właściwym poziomie, zgodnie z zasadami w tym zakresie obowiązującymi, oraz takiego rozplanowania wykonania usługi, aby każdorazowo została ona zrealizowana bez zakłóceń, zgodnie z przedstawionym programem oraz aby sposób realizacji usługi był odpowiedni do rangi konkretnego wydarzenia, 5) uprzątnięcia pomieszczenia, w którym będzie świadczona usługa i doprowadzenia go do stanu pierwotnego, usuwania i utylizacji odpadów powstałych w związku ze świadczeniem usług, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Kategoria A: maksymalnie 7 konferencji/seminariów, łącznie dla maksymalnie 960 osób (maksymalnie do 200 uczestników w poszczególnych wydarzeniach), w trakcie których należy zapewnić: 1) 2 x w trakcie każdego wydarzenia serwis kawowy obejmujący: kawę, herbatę, cukier, cytrynę, mleko podane w dzbankach, soki 100 % naturalne (2 rodzaje), wodę mineralną z cytryną podaną w dzbankach, 3 rodzaje kruchych ciastek i owoce, 2) zestaw obiadowy - każdorazowo przy składaniu zamówienia na poszczególną usługę cateringową, zostaną wskazane w zamówieniu trzy wybrane zestawy obiadowe (dwa zestawy mięsne i jeden zestaw jarski). Przykładowe zestawy obiadowe: DANIA MIĘSNE Zestaw 1: schab ze śliwką/morelą lub pieczeń (150-170 g), ziemniaki opiekane (200 g), 3 rodzaje surówek (100 g) Zestaw 2: zrazy wieprzowe/wołowe w sosie myśliwskim (150-170 g), kasza jęczmienna/gryczana (200 g), 3 rodzaje surówek (100 g) Zestaw 3: filet drobiowy /de volaille, roladki z pieczarkami i serem itp./ (150-170 g), ryż (200 g), 3 rodzaje surówek (100 g) DANIA JARSKIE: Zestaw 4: łosoś/dorsz/sola pieczona (150-170 g), ziemniaki zapiekane z ziołami (200 g), 3 rodzaje surówek (100 g) Zestaw 5: 3 rodzaje pierogów: ruskie, z kapustą i grzybami, ze szpinakiem - okraszone cebulką (po 6 szt. na osobę) 6. Kategoria B: maksymalnie 12 spotkań/konferencji/seminariów, łącznie dla maksymalnie 395 osób (maksymalnie do 100 uczestników w poszczególnych wydarzeniach), w trakcie których należy zapewnić: 1) 2 x w trakcie każdego wydarzenia serwis kawowy obejmujący: kawę, herbatę, cukier, cytrynę, mleko podane w dzbankach, soki 100% naturalne (2 rodzaje), wodę mineralną z cytryną podaną w dzbankach i kruche ciastka, 2) 1 x w trakcie każdego wydarzenia serwis kanapkowy obejmujący: kanapki bankietowe m.in. z wędliną, serami i warzywami - min. 4 szt./os., dwie sałatki - każda min. 100 g na osobę, świeże owoce, koreczki, ciasto pieczone - np. sernik, jabłecznik. 7. Kategoria C: majówka (plener) do 100 osób uczestniczących, w trakcie której należy zapewnić: 1) Prowiant: dla każdej osoby min. 3 kanapki (1/3 bagietki z wędliną i serem żółtym), 2 batony oraz drożdżówka, owoce, kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka, soki 100% naturalne (2 rodzaje) i woda mineralna. Kanapki, drożdżówki powinny być zapakowane w folię spożywczą; kawa i herbata podana w dużych termosach, cukier w saszetkach, cytryna i śmietanka w małych plastikowych pojemniczkach, soki i woda w małych butelkach. 8. Kategoria D: maksymalnie 37 spotkań łącznie dla maksymalnie 855 osób (maksymalnie do 30 uczestników w poszczególnych wydarzeniach), w trakcie których należy zapewnić: 1) 2 x w trakcie każdego wydarzenia serwis kawowy obejmujący: kawę, herbatę, cukier, cytrynę, mleko podane w dzbankach, soki 100% naturalne (2 rodzaje), wodę mineralną z cytryną podaną w dzbankach i ciasta pieczone (2 rodzaje). Zamawiający zastrzega, iż podane powyżej ilości wydarzeń i osób są ilościami maksymalnymi i Zamawiający może odstąpić od realizacji części z nich bądź zmniejszenia liczby osób na danym wydarzeniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Zamawiającego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, w tym na potrzeby Projektów: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej, Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABORATORIUM COGITO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LABORATORIUM COGITO SP. Z O.O.
- Laboratorium Cogito Sp. z o.o., ul. Bałuckiego 6, 30-318 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147678,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66673,00
Oferta z najniższą ceną: 47050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66673,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań, szkoleń i konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez NASK - PIB
- Świadczenie usług cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla wychowanków i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iwanowicach Włościańskich w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.