Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Łódź: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 84790 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad I. 1. Długopisy- kolor wkładu niebieski lub czarny , dobrej jakości nie przerywające - 100 szt.; 2. Długopisy żelowe dobrej jakości - 50 szt.; 3. Długopisy kolorowe (czerwony, zielony) w zależności od potrzeb zamawiającego - 20 szt.; 4. Ołówki drewniane, średnio - twarde - 50 szt.; 5. Ołówki automatyczne z wymiennymi wkładami, zakończone gumką - 20 szt.; 6. Zakreślacie do pisania na wszystkich rodzajach papieru, nierozmazujące, nieprzebijajace na drugą stronę, kolory do uzgodnienia - 30 szt.; 7. Wkłady do ołówków automatycznych 0,5 mm - 10 opakowań po 12 szt.; 8. Markery do opisywania i znakowania różnych rodzajów powierzchni - 10 szt.; 9. Gumki do ścierania miękkie - 15 szt.; 10. Cienkopisy, tusz szybkoschnący, skuwka zabezpieczająca przed wyschnięciem, - 40 szt.; 11. Taśma klejąca przezroczysta wąska, 2 cm - 20 szt.; 12. Taśma klejąca przezroczysta szeroka mim 5 cm lub szersza - 20 szt.; 13. Teczki plastykowe A4 NA GUMKĘ - 100 szt.; 14. Teczki plastykowe A4 , skoroszyty - 100 szt.; 15. Teczki plastykowe A4 , skoroszyty z otworami do wpięcia do segregatorów - 300 szt.; 16. Koszulki na dokumenty A4, przezroczyste - 30 opakowań po 100 szt.; 17. Koszulki na dokumenty A5, przezroczyste - 5 opakowań po 100 szt.; 18. Linijki plastykowe, 20 cm z tłoczona skalą - 2 szt.; 19. Linijki plastykowe, 30 cm z tłoczona skalą - 3 szt.; 20. Dziurkacze biurowe, z regulacja odmierzania środka kartki - 4 szt.; 21. Dziurkacze duże do dziurkowania wielokartkowych dokumentów - 2 szt.; 22. Zszywacze biurowe - 7 szt.; 23. Zszywki małe Nr 10- 2 opakowania po 1 000 szt. ; 24. Zszywki duże nr 24.6- 10 opakowań po 1 000 szt.; 25. Spinacze do dokumentów duże 50 mm- 20 opakowań po 100 szt.; 26. Spinacze do dokumentów małe 28 mm -30 opakowań po 100 szt.; 27. Pineski - 5 opakowań; 28. Kalkulatory biurowe duże, podstawowe funkcje - 3 szt.; 29. Nożyczki z hartowanej stali nierdzewnej, ergonomicznie ukształtowany uchwyt, - 5 szt.; 30. Nożyki do papieru - 10 szt.; 31. Nożyki otwierania kopert, metalowe - 3 szt.; 32. Tusze do pieczątek czerwone 25 ml - 3 szt.; 33. Korektory w piórze - 35 szt.; 34. Korektory w taśmie - 10 szt. 35. Kleje biurowe w sztyfcie do papieru, kartonu, łatwe w użyciu, wysychające natychmiast bez fałdowania papieru, pojemność co najmniej 8 g - 15 szt.; 36. Dyskietki 1,44 MB - 20 szt.; 37. Płyty CD, każda płyta w osobnym opakowaniu z tworzywa - 50 szt.; 38. Płyty DVD, każda płyta w osobnym opakowaniu z tworzywa - 20 szt.; 39. Tonery (kx-FAT 92E-T) do faxu Panasonic KX-MB773 - 5 szt.; 40. Tonery do faxu Cannon FAX JX 200, Oryginalne firmy Cannon - 8 szt.; 41. Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp kolor - 15 szt.; 42. Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp-czarny - 40 szt.; 43. Tonery do drukarki hp 1300 Oryginalne firmy hp - 3 szt. 44. Tonery do drukarki hp 1100 Oryginalne firmy hp - 4 szt.; 45. Tonery do drukarki hp Laserjet 1200 series Oryginalne firmy hp - 4 szt.; 46. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor żółty - 2 szt.; 47. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor niebieski - 2 szt.; 48. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor czerwony - 2 szt.; 49. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor czarny - 4 szt.; 50. Tusze do drukarki hp 950 c- czarne, Oryginalne firmy hp - 7 szt.; 51. Tusze do drukarki hp 950 c- kolorowe, Oryginalne firmy hp - 7 szt.; 52. Tonery do kserokopiarki mita DC-3060 Oryginalne firmy mita - 2 szt.; 53. Teczki dla kierowców, w twardych okładkach z tworzywa - 10 szt.; 54. Teczki na akta osobowe, okładki twarde z tworzywa z metalowym mechanizmem wpinania kartek tak jak w segregatorach. - 5 szt.; 55. Papier ksero A-3 biały, białość min **** - 20 ryz po 500 arkuszy; 56. Papier ksero A-4 biały, białość - min **** - 180 ryz po 500 arkuszy; 57. Teczki tekturowe wiązane, białe - 100 szt.; 58. Teczki tekturowe na gumkę kolorowe - 100 szt.; 59. Koperty, białe, duże C4 (229 × 324 mm) - 200 szt.; 60. Koperty, białe, średnie C5 (162 × 229 mm) - 300 szt.; 61. Koperty, białe, małe C6 (114 × 162 mm) - 700 szt.; 62. Okładki do bindowanych dokumentów tekturowe (tyły) A4 2 opakowania po - 100 szt.; 63. Okładki do bindowanych dokumentów przezroczyste z tworzywa (przody) A4 -3 opakowania p0 100 szt.; 64. Sprężyny do bindowania dla dokumentów o formacie A4, duże- średnica ok. 2,5 cm - 100 szt.; 65. Segregatory, szerokość grzbietu 4 cm - 20 szt.; 66. Segregatory, szerokość grzbietu 7 cm - 20 szt.; 67. Teczki tekturowe kolorowe z rączką plastykową szer. grzbietu ok. 3 cm - 10 szt.; 68. Teczki tekturowe twarde na rzepy, szer. grzbietu ok. 3 cm - 20 szt.; 69. Teczki tekturowe na zatrzaski lub zamek z tworzywa, szer. grzbiet ok. 6-7 cm - 20 szt.; 70. Zeszyty A 4 w twardych oprawach ok. 100 kartek - 20 szt.; 71. Karteczki samoprzylepne rozmiar 51mm x 76 mm lub zbliżony - 20 opakowań po 100 szt.; 72. Karteczki samoprzylepne rozmiar 76 x 76 mm lub zbliżony - 20 opakowań po 100 szt.; 73. Karteczki, białe, luźne kostka rozmiar 8,3 x 8,3 mm - 10 opakowań po 400 szt.; 74. Druki RW - 2 bloczki; 75. Druki KW - 2 bloczki; 76. Druki KP - 2 bloczki; 77. Wniosek o zaliczkę - 2 bloczki; 78. Rozliczenie zaliczki - 2 bloczki; 79. Podkłady na biurko, z tworzywa, przezroczyste - 10 szt.; Zad II. 1 Skoroszyty A4: - plastikowe (różne kolory, bez zawieszki) - szt. 300. 2 Folia do bindowania przezroczysta - 10 paczek po 100 szt.; 3 Okładka do bindowania biała, 10 paczek po 100 szt.; 4 Grzbiety do bindowania białe: - 12,5;100 - 6 paczek, - 16;100 - 6 paczek, - 25;100 - 2 paczki. 5 Zeszyt 16 kart. w kratkę - szt. 30; 6 Zeszyt A4 96 kart. z twardą oprawą - szt. 30; 7 Teczka z gumką na dokumenty (szer. grzbietu min. 3 cm)- szt. 30; 8 Pudełko archiwizacyjne - grubość 8 cm - 30 szt, - grubość 10 cm - 40 szt. 9 Linijka 30 cm - szt. 20; 10 Klej biały biurowy w tubie - szt. 15; 11 Długopis z niebieskim wkładem,(wkład wielkopojemny) - szt. 30; 12 Korektor : w pisaku 8 ml szt. 20; 13 Segregator A4;70 kolor szary z okuciem - szt. 40; 14 Segregator A4;40 kolorowy,lakierowany; - szt. 20, 15 Papier ksero A4;500 - 120 ryz 16 Kolorowy papier kserograficznymix kolorów A4/500 - 5 ryz 17 Cienkopis: - niebieski - 10 szt., - czarny - 10 szt, - zielony - 10 szt. 18 Blok A4;100 z makulatury w kratkę, szt. 30 19 Blok A5;100 z makulatury w kratkę - szt. 20, 20 Tusz do stempli czerwony - szt. 10; 21 Ręcznik papierowy (kpl.=2 szt.), kpl. 50; 22 Delegacja A-5 (minimum 40 kartek) - 5 bloczków; 23 RW (6-pozycyjne)- 10 bloczków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko
97-500 Radomsko
ul. Reja 8
tel 44 682-21-75
fax 44 682-20-92
osoba do kontaktów: Anna Piotrowska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko 97-500 Radomsko ul. Reja 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Rejonu w Radomsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad I. 1. Długopisy- kolor wkładu niebieski lub czarny , dobrej jakości nie przerywające - 100 szt.; 2. Długopisy żelowe dobrej jakości - 50 szt.; 3. Długopisy kolorowe (czerwony, zielony) w zależności od potrzeb zamawiającego - 20 szt.; 4. Ołówki drewniane, średnio - twarde - 50 szt.; 5. Ołówki automatyczne z wymiennymi wkładami, zakończone gumką - 20 szt.; 6. Zakreślacie do pisania na wszystkich rodzajach papieru, nierozmazujące, nieprzebijajace na drugą stronę, kolory do uzgodnienia - 30 szt.; 7. Wkłady do ołówków automatycznych 0,5 mm - 10 opakowań po 12 szt.; 8. Markery do opisywania i znakowania różnych rodzajów powierzchni - 10 szt.; 9. Gumki do ścierania miękkie - 15 szt.; 10. Cienkopisy, tusz szybkoschnący, skuwka zabezpieczająca przed wyschnięciem, - 40 szt.; 11. Taśma klejąca przezroczysta wąska, 2 cm - 20 szt.; 12. Taśma klejąca przezroczysta szeroka mim 5 cm lub szersza - 20 szt.; 13. Teczki plastykowe A4 NA GUMKĘ - 100 szt.; 14. Teczki plastykowe A4 , skoroszyty - 100 szt.; 15. Teczki plastykowe A4 , skoroszyty z otworami do wpięcia do segregatorów - 300 szt.; 16. Koszulki na dokumenty A4, przezroczyste - 30 opakowań po 100 szt.; 17. Koszulki na dokumenty A5, przezroczyste - 5 opakowań po 100 szt.; 18. Linijki plastykowe, 20 cm z tłoczona skalą - 2 szt.; 19. Linijki plastykowe, 30 cm z tłoczona skalą - 3 szt.; 20. Dziurkacze biurowe, z regulacja odmierzania środka kartki - 4 szt.; 21. Dziurkacze duże do dziurkowania wielokartkowych dokumentów - 2 szt.; 22. Zszywacze biurowe - 7 szt.; 23. Zszywki małe Nr 10- 2 opakowania po 1 000 szt. ; 24. Zszywki duże nr 24/6- 10 opakowań po 1 000 szt.; 25. Spinacze do dokumentów duże 50 mm- 20 opakowań po 100 szt.; 26. Spinacze do dokumentów małe 28 mm -30 opakowań po 100 szt.; 27. Pineski - 5 opakowań; 28. Kalkulatory biurowe duże, podstawowe funkcje - 3 szt.; 29. Nożyczki z hartowanej stali nierdzewnej, ergonomicznie ukształtowany uchwyt, - 5 szt.; 30. Nożyki do papieru - 10 szt.; 31. Nożyki otwierania kopert, metalowe - 3 szt.; 32. Tusze do pieczątek czerwone 25 ml - 3 szt.; 33. Korektory w piórze - 35 szt.; 34. Korektory w taśmie - 10 szt. 35. Kleje biurowe w sztyfcie do papieru, kartonu, łatwe w użyciu, wysychające natychmiast bez fałdowania papieru, pojemność co najmniej 8 g - 15 szt.; 36. Dyskietki 1,44 MB - 20 szt.; 37. Płyty CD, każda płyta w osobnym opakowaniu z tworzywa - 50 szt.; 38. Płyty DVD, każda płyta w osobnym opakowaniu z tworzywa - 20 szt.; 39. Tonery (kx-FAT 92E-T) do faxu Panasonic KX-MB773 - 5 szt.; 40. Tonery do faxu Cannon FAX JX 200, Oryginalne firmy Cannon - 8 szt.; 41. Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp kolor - 15 szt.; 42. Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp-czarny - 40 szt.; 43. Tonery do drukarki hp 1300 Oryginalne firmy hp - 3 szt. 44. Tonery do drukarki hp 1100 Oryginalne firmy hp - 4 szt.; 45. Tonery do drukarki hp Laserjet 1200 series Oryginalne firmy hp - 4 szt.; 46. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor żółty - 2 szt.; 47. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor niebieski - 2 szt.; 48. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor czerwony - 2 szt.; 49. Tonery do drukarki Color Laser JET CP 2020, Oryginalne firmy hp, kolor czarny - 4 szt.; 50. Tusze do drukarki hp 950 c- czarne, Oryginalne firmy hp - 7 szt.; 51. Tusze do drukarki hp 950 c- kolorowe, Oryginalne firmy hp - 7 szt.; 52. Tonery do kserokopiarki mita DC-3060 Oryginalne firmy mita - 2 szt.; 53. Teczki dla kierowców, w twardych okładkach z tworzywa - 10 szt.; 54. Teczki na akta osobowe, okładki twarde z tworzywa z metalowym mechanizmem wpinania kartek tak jak w segregatorach. - 5 szt.; 55. Papier ksero A-3 biały, białość min **** - 20 ryz po 500 arkuszy; 56. Papier ksero A-4 biały, białość - min **** - 180 ryz po 500 arkuszy; 57. Teczki tekturowe wiązane, białe - 100 szt.; 58. Teczki tekturowe na gumkę kolorowe - 100 szt.; 59. Koperty, białe, duże C4 (229 × 324 mm) - 200 szt.; 60. Koperty, białe, średnie C5 (162 × 229 mm) - 300 szt.; 61. Koperty, białe, małe C6 (114 × 162 mm) - 700 szt.; 62. Okładki do bindowanych dokumentów tekturowe (tyły) A4 2 opakowania po - 100 szt.; 63. Okładki do bindowanych dokumentów przezroczyste z tworzywa (przody) A4 -3 opakowania p0 100 szt.; 64. Sprężyny do bindowania dla dokumentów o formacie A4, duże- średnica ok. 2,5 cm - 100 szt.; 65. Segregatory, szerokość grzbietu 4 cm - 20 szt.; 66. Segregatory, szerokość grzbietu 7 cm - 20 szt.; 67. Teczki tekturowe kolorowe z rączką plastykową szer. grzbietu ok. 3 cm - 10 szt.; 68. Teczki tekturowe twarde na rzepy, szer. grzbietu ok. 3 cm - 20 szt.; 69. Teczki tekturowe na zatrzaski lub zamek z tworzywa, szer. grzbiet ok. 6-7 cm - 20 szt.; 70. Zeszyty A 4 w twardych oprawach ok. 100 kartek - 20 szt.; 71. Karteczki samoprzylepne rozmiar 51mm x 76 mm lub zbliżony - 20 opakowań po 100 szt.; 72. Karteczki samoprzylepne rozmiar 76 x 76 mm lub zbliżony - 20 opakowań po 100 szt.; 73. Karteczki, białe, luźne kostka rozmiar 8,3 x 8,3 mm - 10 opakowań po 400 szt.; 74. Druki RW - 2 bloczki; 75. Druki KW - 2 bloczki; 76. Druki KP - 2 bloczki; 77. Wniosek o zaliczkę - 2 bloczki; 78. Rozliczenie zaliczki - 2 bloczki; 79. Podkłady na biurko, z tworzywa, przezroczyste - 10 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Rejonu w Wieluniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Skoroszyty A4: - plastikowe (różne kolory, bez zawieszki) - szt. 300. 2 Folia do bindowania przezroczysta - 10 paczek po 100 szt.; 3 Okładka do bindowania biała, 10 paczek po 100 szt.; 4 Grzbiety do bindowania białe: - 12,5;100 - 6 paczek, - 16;100 - 6 paczek, - 25;100 - 2 paczki. 5 Zeszyt 16 kart. w kratkę - szt. 30; 6 Zeszyt A4 96 kart. z twardą oprawą - szt. 30; 7 Teczka z gumką na dokumenty (szer. grzbietu min. 3 cm)- szt. 30; 8 Pudełko archiwizacyjne - grubość 8 cm - 30 szt, - grubość 10 cm - 40 szt. 9 Linijka 30 cm - szt. 20; 10 Klej biały biurowy w tubie - szt. 15; 11 Długopis z niebieskim wkładem,(wkład wielkopojemny) - szt. 30; 12 Korektor : w pisaku 8 ml szt. 20; 13 Segregator A4;70 kolor szary z okuciem - szt. 40; 14 Segregator A4;40 kolorowy,lakierowany; - szt. 20, 15 Papier ksero A4;500 - 120 ryz 16 Kolorowy papier kserograficznymix kolorów A4/500 - 5 ryz 17 Cienkopis: - niebieski - 10 szt., - czarny - 10 szt, - zielony - 10 szt. 18 Blok A4;100 z makulatury w kratkę, szt. 30 19 Blok A5;100 z makulatury w kratkę - szt. 20, 20 Tusz do stempli czerwony - szt. 10; 21 Ręcznik papierowy (kpl.=2 szt.), kpl. 50; 22 Delegacja A-5 (minimum 40 kartek) - 5 bloczków; 23 RW (6-pozycyjne)- 10 bloczków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.