eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont budynku nr 32 - ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 84799 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Rzeszów: Remont budynku nr 32 - ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74841 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000, ul. ul. Krakowska 11 B, 35-111 Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85, e-mail zamowienia34wog@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostk wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 32 - ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/31/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe budynku nr 32 - ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty budowlane: a) Roboty rozbiórkowe: - dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów i norm, - dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż., - rozebranie okładzin na ścianach, - rozebranie podłóg drewnianych, sceny wraz z konstrukcją, - rozebranie zabudowy sanitariatów, - demontaż rynien, rur spustowych, - demontaż obróbek blacharskich m.in. murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów - rozbiórka betonowych czapek kominowych, - wykucie z muru krat okiennych, - wykucie z muru ościeżnic stalowych, ościeżnic drewnianych, - rozebranie pokrycia dachowego z blachy, zadaszenia nad wejściem, - wykucie z muru podokienników, - rozebranie ścianek i murów z cegieł, - rozebranie elementów stropów drewnianych, - odbicie tynków wewnętrznych, - wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd i gniazd dla belek, - wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów okiennych i drzwiowych, - rozebranie konstrukcji biegów stalowych, - rozebranie posadzek lastrykowych, z płytek ceramicznych, z wykładzin z tworzyw sztucznych, deszczułek, - rozebranie stropów płaskich i z płyt kanałowych, - wyburzenie trzonu windowego, - wyburzenie fragmentu stropu nad parterem przy trzonie windowym, - wykonanie wykopów wewnątrz budynku, - demontaż płyt chodnikowych, nawierzchni z kostki brukowej, krawężników, - demontaż balustrad, - rozebranie ocieplenia ze styropianu na elewacji, - mechaniczne karczowanie, - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych. b) Remont dachu: - montaż drabiny zewnętrznej, - obudowa miejsc po kanałach wentylacyjnych, - montaż deski okapowej, - wykonanie pokrycia dachu papą asfaltową, - wykonanie obróbek blacharskich, - wykonanie przemurowania kominów z cegieł ponad połacią dachową, zamontować styropian, przygotować podłoże pod tynk, otynkować, wykonać montaż nowych czap kominowych, wykonać okucia, - zamontować kratki wentylacyjne, - udrożnienie kanałów grawitacyjnych, - montaż klapy oddymiającej, - montaż wywiewek, - montaż zadaszeń nad wejściami do budynku, - montaż zabezpieczeń przed siadaniem ptaków, - montaż styropapy gr.15cm oraz pokrycie papą wierzchnią, - wykonanie ocieplenia stropodachu i poddasza granulatem metoda wdmuchiwania do przestrzeni poziomych. c) Roboty żelbetowe i izolacje fundamentów: - wykonanie izolacji pionowej budynku, - wykonanie ław fundamentowych pod projektowane ściany murowane, - wykonanie stóp fundamentowych pod projektowane słupy, - wykonanie stropów żelbetowych w miejscach stropów rozebranych, - wykonanie remontu schodów wewnętrznych i zewnętrznych. d) Roboty murowe: - wykonanie nowych ścianek działowych z bloczków, - wykonanie nowych otworów w ścianach, - uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach. e) Tynki, okładziny ścian i sufitów, malowanie: - osuszanie i odgrzybianie ścian i stropów piwnic, - wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych metoda iniekcji krystalicznej, - remont ścian i stropów (przygotowanie ścian i stropów pod malowanie - zeskrobanie i zmycie starej farby, wykonanie izolacji wodoszczelnej, wykonanie izolacji emulsją bitumiczną, uzupełnienie tynków, gruntowanie ścian i sufitów, szpachlowanie, wykonanie tynków, malowanie 2-krotne farbami dyspersyjno-krzemowymi i lateksowymi), - wykonanie okładzin z płyt g-k i płyt kompozytowych HPL, - wykonanie okładzin z płytek oraz uzupełnienie płytek w pomieszczeniach, - wykonanie sufitów podwieszanych, - wykonanie obudowy g-k przewodów instalacyjnych, - montaż systemu linkowego do zawieszania, - demontaż i montaż po zakończeniu prac remontowych tablic pamiątkowych na ścianach w korytarzach. f) Podłogi i posadzki: - wykonanie podłoża z ubitych materiałów sypkich (piasek) na podłożu gruntowym, - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, - wykonanie izolacji przy użyciu membrany samoprzylepnej z wywinięciem na ściany, - wykonanie izolacji cieplnej gr.10cm i 3cm (wg. dokumentacji projektowej), - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej poziomej z foli polietylenowej, - wykonanie izolacji przy użyciu powłoki wodoszczelnej na powierzchni pionowej, - wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami, - wykonanie izolacji przy użyciu powłok uszczelniających, - wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie wykładziny dywanowej, - ułożenie paneli podłogowych, - wykonanie posadzek z płytek, - wykonanie posadzek z wykładzin rulonowych PCV, - cyklinowanie i malowanie parkietów, - wykonanie cokolików o wys. 8 i 10cm oraz listew przypodłogowych. g) Stolarka okienna i drzwiowa: - montaż parapetów wewnętrznych z aglomarmuru, - montaż samozamykaczy do drzwi, - montaż stolarki okiennej: O1 (parter - 2szt.), O2 (II piętro - 2szt.), O3 (piwnica - 1szt.), - montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej oszklonej EI30 i EI60, - montaż drzwi lokalowych stalowych, drewnianych, płycinowych i aluminiowych oszklonych, - montaż stolarki drzwiowej do sanitariatów. h) Remont elewacji: - wykonanie wykopów wokół budynku, - przygotowanie podłoża ścian - skucie nierówności i oczyszczenie podłoża, odgrzybianie powierzchni ścian, gruntowanie, uzupełnienie ubytków w tynkach, - wykonanie izolacji przy użyciu powłoki wodoszczelnej oraz emulsji bitumicznej, - docieplenie ścian styropianem gr. 15cm, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej, - zasypanie wykopów, - odbicie tynków zewnętrznych, - przygotowanie podłoża - oczyszczenie i zmycie, - montaż płyt styropianowych gr. 15cm na ścianach, - montaż płyt styropianowych gr. 5cm na gzymsach, balkonach, - montaż płyt styropianowych gr. 3cm na ościeżach, - zatapianie siatki na ścianach, cokole, słupkach, stropach, ościeżach, - wykonanie ochrony narożników, - gruntowanie podłoża, - wykonanie tynku silikatowego i mozaikowego na ścianach, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy aluminiowej, - montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - montaż czyszczaków kanalizacyjnych, - wymiana odcinka rury żeliwnej kanalizacyjnej, - wymiana odcinka rury kamionkowej i trójnika w wykopie, - montaż balustrad, - dostawa i montaż liter na elewacji frontowej, - montaż uchwytów do flag, - montaż krat stalowych malowanych proszkowo. i) Utwardzenie, remont schodów: - montaż bramy stalowej wraz ze słupami przybramowymi i fundamentami, - wykonanie nowych schodów zewnętrznych, - wykonanie krawężników betonowych, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na podłożu z materiałów sypkich gr.10cm, - wykonanie konstrukcji stalowej pod schody i podjazd, - montaż krat pomostowych na schodach i podjazdach, - montaż balustrad ze stali nierdzewnej ze szkłem - schodowe, - montaż balustrad ze stali nierdzewnej - balustrady do podjazdu dla niepełnosprawnych, - zasypywanie wykopów. j) Wyposażenie stałe i sanitarne - zgodnie z dokumentacją projektową i kartami pomieszczeń: - montaż balustrad schodowych, pochwytów, - montaż żaluzji okiennych drewnianych, - montaż platformy przyschodowej, - dostawa i montaż regałów bibliotecznych, - dostawa i montaż wyposażenia łazienek, - dostawa i montaż wycieraczek, - dostawa i montaż tablic korkowych, - dostawa i montaż ekranów projekcyjnych, - dostawa i montaż projektorów, - dostawa i montaż gablot szklanych, - dostawa i montaż parapetu ze sklejki brzozowej, - dostawa i montaż osłony grzejnika, - montaż sceny ze schodkami, - dostawa i montaż uchwytów ściennych i siedziska w łazienkach, - dostawa i montaż urządzeń sanitarnych, armatury, wpustów kanalizacyjnych. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 2) Roboty sanitarne: a) Instalacja wodociągowa: - roboty demontażowe istniejącej instalacji wodociągowej w piwnicach (demontaż istniejącej izolacji z wełny mineralnej z płaszczem klejowo-gipsowym na zewnątrz, demontaż armatury, demontaż rurociągów stalowych o połączeniach gwintowanych), - roboty demontażowe instalacji hydrantowej w budynku, - demontaż urządzeń elektrycznych do podgrzewania wody, - demontaż wodomierzy, - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - montaż instalacji wodociągowej i hydrantowej (szafek hydrantowych, elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy) - rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych), - montaż izolacji na instalacji wodociągowej i hydrantowej, - montaż nowej armatury wodociągowej, - wykonanie prób szczelności i płukania instalacji wodociągowej, - przejścia instalacji przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - wykonać obudowy instalacji wodociągowej płytami g-k z drzwiczkami na zawory, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. b) Instalacja kanalizacji sanitarnej: - roboty demontażowe istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej i technologicznej w piwnicach (demontaż rurociągów, urządzeń sanitarnych, wpustów kanalizacyjnych), - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - montaż kanalizacji sanitarnej na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść i podłączeniem przyborów, - montaż nowych wpustów podłogowych (wszystkie wpusty muszą posiadać zasyfonowanie), - montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych (wyprowadzić ponad dach budynku), - montaż czyszczaków na każdym pionie kanalizacyjnym, - montaż nowych przyborów sanitarnych, - wykonać obudowy kanalizacji sanitarnej płytami g-k z drzwiczkami na czyszczaki, - wykonać studzienkę schładzająca w pomieszczeniu węzła cieplnego, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji. c) Instalacja centralnego ogrzewania: - roboty demontażowe całej istniejącej instalacji centralnego ogrzewania (demontaż istniejącej izolacji z wełny mineralnej z płaszczem klejowo-gipsowym na zewnątrz, demontaż istniejących grzejników, demontaż armatury, demontaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych), - roboty demontażowe istniejącej instalacji ciepła technologicznego wentylacji (demontaż izolacji, rurociągów, rozdzielacza, armatury), - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych bez szwu, - montaż grzejników stalowych płytowych i łazienkowych, - montaż armatury (zawory termostatyczne proste grzejnikowe z nastawą wstępną montowane na zasilaniu, zawory odcinające proste montowane na powrocie, zawory przelotowe, zawory spustowe, głowice termostatyczne, automatyczne zawory odpowietrzające, zawory regulacyjne), - wykonanie prób ciśnieniowych szczelności instalacji wewnętrznej c.o., płukanie instalacji c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco z regulacją, - wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do drugiego stopnia czystości, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową, - wykonanie izolacji rurociągów otulinami z pianki poliuretanowej z osłoną z folii PVC, - przejścia instalacji przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - wykonać obudowy instalacji c.o. płytami g-k, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - uruchomienie instalacji. d) Instalacja wentylacji: - demontaż istniejących urządzeń i kanałów wentylacyjnych, - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, e) Węzeł cieplny i AKPiA: - roboty demontażowe istniejących rurociągów, izolacji, armatury i osprzętu, - wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych, - montaż wymiennika ciepła, - montaż armatury i osprzętu (zawory regulacyjne, zawory przelotowe, pompy obiegowe, naczynie wzbiorcze, filtry siatkowe, filtroodmulacz, zawory zwrotne, zawór bezpieczeństwa, odpowietrzniki, zbiorniki odpowietrzające, termometry, manometry), - montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych bez szwu, - wykonanie izolacji rurociągów otulinami z wełny mineralnej z osłoną z folii PVC, - wykonanie płukania i prób szczelności nowej instalacji w węźle cieplnym, - montaż wentylacji w pomieszczeniu węzła, - przejścia instalacji przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - montaż AKP oraz instalacji elektrycznej w węźle cieplnym, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - uruchomienie instalacji. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 3) Roboty elektryczne: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - montaż zasilania budynku, - montaż WG, - montaż rozdzielnic, - montaż WLZ i koryt kablowych, - montaż instalacji gniazd wtykowych, wpustów 1- fazowych i 3-fazowych, - montaż instalacji oświetlenia podstawowego i zewnętrznego, - montaż oświetlenia nocnego, - montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i dodatkowego kierunkowego, - montaż instalacji SAP, - montaż instalacji systemu oddymiania, - montaż instalacji przyzywowej, - montaż instalacji przepięciowej, - montaż instalacji odgromowej i uziemiającej, - montaż instalacji połączeń wyrównawczych wewnętrznych, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - badania odbiorcze i pomiary kontrolne całości wykonanych instalacji elektrycznych, - uruchomienie instalacji. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania robót budowlanych: - wymurowanie ścian z cegły bloczków i cegły, - montaż nadproży, - wykonanie wzmocnień stropów belkami, - ułożenie płyt stropowych żelbetowych, - wykonanie fundamentów pod słupy i ściany, - wykonanie konstrukcji, pokrycia oraz obróbek blacharskich dachu, - osuszanie i odgrzybianie ścian i stropów, - wykonanie izolacji fundamentów - izolacja pozioma i pionowa ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji stropodachów i poddaszy, - wykonanie izolacji posadzek, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej przeciwpożarowej oraz ścianek aluminiowych ppoż., - montaż okien oddymiających, - wykonanie posadzek betonowych i cementowych, - montaż izolacji cieplnej z płyt styropianowych na elewacji budynku, - nałożenie tynku elewacyjnego, - montaż płyt g-k oraz montaż sufitów podwieszanych, - wykonanie tynków na ścianach wewnętrznych wraz z malowaniem, - wykonanie przejść instalacyjnych ppoż. przez przegrody budowlane o odpowiedniej klasie odporności. b) wykonania robót sanitarnych: - montażu instalacji wod-kan, - montażu instalacji centralnego ogrzewania, - montaż węzła cieplnego z AKPiA. c) wykonania robót elektrycznych: - montaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej, wyrównawczej, - montaż instalacji oddymiania, - montaż instalacji sygnalizacji pożaru, - montaż urządzeń i uzbrojenia elektrycznego. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) - zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11) oraz Projektu Budowlanego (Załącznik nr 12). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy - podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont budynku nr 32 - ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione ponieważ cena oferty najkorzystniejszej (3.200.000,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (3.057.648,91 zł brutto), a Zamawiający nie może jej zwiększyć do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 320000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2944500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3537835.60
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.