Ogłoszenie z dnia 2015-01-21
Dychów: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa.
Numer ogłoszenia: 8481 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka , Brzózka 50, 66-626 Dychów, woj. lubuskie, tel. 068 3917874, faks 068 3838335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa w Brzózce. (w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, teletechnicznych niskoprądowych, drogowej,wiertniczej oraz telekomunikacyjnej) Szczegółowa charakterystyka zadania objętego nadzorem: Budynek zaprojektowano jako dwuskrzydłowy w kształcie litery L. Skrzydła budynku zlokalizowane na kierunku północ-południe i wschód-zachód. W narożniku wewnętrznym od strony południowo-zachodniej wejście główne do budynku. Nad wejściem podcień wytworzony poprzez zadaszony taras wyjściowy z poddasza wsparty na dwóch słupach. Od strony południowej na poddaszu przy sali konferencyjnej taras z zadaszeniem wytworzonym przez połacie dachowe stanowiący rodzaj loggii w ścianie szczytowej. Bryła nawiązuje formą i detalem do istniejącej zabudowy mieszkaniowej z dachami stromymi dwuspadowymi oraz do funkcji obiektu. Długości poszczególnych boków: Długość boków budynku - 28,10 m i 27,20m Szerokość boków - 11,60m Wysokość - 11,12 m (od poziomu terenu do kalenicy). Powierzchnia użytkowa - 780,49 m2 w tym: - przyziemie - 427,97 m2 - piętro - 352,52 m2 Funkcja podstawowa - pomieszczenia administracyjno-biurowe dla pracowników nadleśnictwa, gabinety nadleśniczego i zastępcy wraz z sekretariatem i pokojem kontroli oraz sala konferencyjna. Funkcja pomocnicza: socjalna - pomieszczenia higieniczno-sanitarne i pomieszczenie socjalne, uzupełniająca - archiwum, kancelaria tajna, magazyn broni, kasa, techniczna i gospodarcza: - kotłownia, serwerownia, wentylatorownia, pom. porządkowe, komunikacja - hall, korytarze, przedsionki. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - sanitarne - woda, kanalizacja sanitarna, centralne ogrzewanie zasilane z pompy cieplnej; klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, wentylacja higrosterowana i grawitacyjna ze wspomaganiem. - elektryczne - oświetlenia, siły, słaboprądowe. - SAP - instalacja sygnalizacji alarmowej pożaru - Instalacja alarmowa antywłamaniowa. Budowa obejmuje również ogrodzenie i zagospodarowanie terenu. Do zadań osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru należeć będzie wykonywanie prac i obowiązków zgodnie z art.25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane -jednolitego tekstu ustawy (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.), a w szczególności: a. sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem formalnym i zaopiniowanie dokumentacji w formie oświadczenia na piśmie, b. udział w postępowaniu przetargowym na budowę nowej siedziby Nadleśnictwa Brzózka, w tym: sprawdzenie kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawów na etapie przetargu, pomoc w redagowaniu odpowiedzi na zapytania do SIWZ w zakresie technicznym, c. reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz posiadaną wiedzą techniczną, d. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, e. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiór prac z zakresu obsługi geodezyjnej oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, f. uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, g. inicjowanie narad technicznych i koordynacyjnych, h. ustalenie metod obmiaru robót i uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, kontrolowanie prowadzonych Ksiąg Obmiarów, i. sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartej między Wykonawcą a Zamawiającym umowy, j. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (rozliczenie rzeczowe) i przedstawienie Zamawiającemu końcowego rozliczenia rzeczowo - finansowgo w formie pisemnej na potrzeby wprowadzenia środków trwałych. k. wydawanie poleceń kierownikowi budowy, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, l. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich konstrukcja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, m. wizytowanie miejsca wykonywania robót w okresie ich realizacji nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz zawsze na żądanie zamawiającego , n. przedstawienie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać, o. weryfikowanie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nie, w zakresie ich zasadności, rozmiarów oraz wartości. p. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, q. prowadzenie kontroli rozliczeń finansowych inwestycji w rozbiciu na branże, r. nadzór nad sporządzaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej oraz potwierdzenie jej kompletności przed odbiorem końcowym, s. informowanie Zamawiającego o wykonywaniu robót przez podwykonawców, t. dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót w okresie gwarancyjnym, zgłaszanie do Wykonawcy zaistniałych wad w okresie gwarancyjnym w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz nadzorowanie robót związanych z usuwaniem tych wad, u. rozliczenie zużycia energii i wody zużytych w związku z realizacją inwestycji, v. zachowanie poufności informacji..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 29 1020 5402 0000 0702 01152719 z adnotacją (Wadium - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa). 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), Sposób przekazania: zaleca się, aby dowód potwierdzający wniesienie wadium dołączyć do oferty. 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 ,3 , 4 i 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadania wiedzy i doświadczenia - którzy wykażą i udokumentują w tym względzie, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, wykonali: - co najmniej 2 usługi polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 3000m3 każdy (budynek użyteczności publicznej wraz z instalacjami) o wartości nie niższej niż 4 000 000,00 zł, brutto każda, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w specjalności: a. konstrukcyjno-budowlanej - posiadający następujące kwalifikacje: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b. elektrycznej w zakresie sieci i instalacji - posiadający następujące kwalifikacje: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych, kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c. instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji - posiadający następujące kwalifikacje: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót instalacji sanitarnych, kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d. drogowej - posiadający następujące kwalifikacje: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót drogowych, kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, e. wiertniczej - posiadający następujące kwalifikacje: co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowania robotami wiertniczymi lub inspektora nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia Okręgowego Urzędu Górniczego - minimum średni dozór ruchu, f. telekomunikacyjnej posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót telekomunikacyjnych, kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, g. Inżynier elektronik w specjalności elektroniczne, komputerowe systemy sterowania, sieci komputerowe/teleinformatyczne, który posiada kwalifikacje - wyższe wykształcenie techniczne-elektroniczne; posiada minimum 5 lat doświadczenia w zakresie projektowania i realizacji, lub projektowania i eksploatacji elektronicznych, komputerowych systemów sterowania i sieci komputerowych. - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że są członkami właściwych izb samorządu zawodowego; Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), wówczas Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąca wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1 000 000 zł. Polisa musi być ważna przynajmniej na dzień złożenia oferty, a następnie przedłużona na okres realizacji zadania. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_brzozka .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka
Brzózka 50
66-626 Dychów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka Brzózka 50 66-626 Dychów Pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.