eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SejnyPrzedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Drwal/pilarz drzew dla 10 osób bezrobotnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Sejny: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Drwal/pilarz drzew dla 10 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 84836 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32190 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 516 39 70, faks 87 516 33 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Drwal/pilarz drzew dla 10 osób bezrobotnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Drwal/pilarz drzew - (CPV- 80530000 - 8: Usługi szkolenia zawodowego) dla 10 osób bezrobotnych. 1) Szkolenie zostanie przeprowadzone w ramach projektu Nowe kwalifikacje szansą na zatrudnienie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałenie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). 3) Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: MARZEC 2013r. przy czym Zamawiający wymaga aby maksymalny czas trwania szkolenia wyniósł 15 dni szkoleniowych. Liczba godzin szkolenia to 110, w tym: 80 godz. zajęć praktycznych i 30 godz. zajęć teoretycznych. 4) Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych - zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 19.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 5) Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych. 6) Po ukończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom zaświadczenie bądź inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 7) Preferowanym miejscem przeprowadzenia szkolenia będą Sejny lub inna miejscowość znajdująca się w odległości do 45 km od Sejn. 8) Zamawiający dopuszcza również możliwość przeprowadzenia szkolenia w miejscowości oddalonej od Sejn bardziej niż 45 km, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników szkolenia w miejscu jego odbywania. Wykonawca zapewnia w tym przypadku dojazd uczestników szkolenia z Sejn do miejsca przeprowadzenia szkolenia, zakwaterowanie w dniach odbywania szkolenia, całodzienne wyżywienie dla uczestników (minimum śniadanie i obiadokolacja) oraz transport powrotny do Sejn. Zamawiający wyraża zgodę zarówno na wariant zakwaterowania uczestników szkolenia wyłącznie od poniedziałku do piątku i zapewnienie im każdorazowo, na rozpoczęcie każdego nowego tygodnia zajęć, transportu z Sejn do miejsca przeprowadzenia szkolenia, oraz na zakończenie każdego tygodnia zajęć, transportu do Sejn, a także na wariant zakwaterowania uczestników na cały czas odbywania szkolenia. W tym drugim przypadku Wykonawca zapewnia jedynie transport z Sejn do miejsca odbywania szkolenia na jego początku, oraz powrót do Sejn po zakończeniu szkolenia. Wykonawca w tej sytuacji jest także zobowiązany do zakwaterowania uczestników i zapewnienia im wyżywienia według w/w zasad w soboty i niedziele. Koszty zakwaterowania, wyżywienia i dojazdów należy uwzględnić w cenie szkolenia. 9) Koszty związane z zapewnieniem ewentualnego dojazdu i zakwaterowania, a także cateringu oraz materiałów szkoleniowych należy uwzględnić w cenie szkolenia i w Preliminarzu kosztów szkolenia zawartym w formularzu ofertowym- stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10) Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności teoretyczne i praktyczne do wykonywania pracy w zawodzie drwal/pilarz drzew (kod zawodu 621001). 11) Szkolenie powinno kończyć się egzaminem przed komisją w skład, której wchodzą przedstawiciele Lasów Państwowych. 12) Uczestnicy szkolenia przed szkoleniem i na koszt WYKONAWCY zrobią badania lekarskie u Lekarza Medycyny Pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i podjęcia pracy na stanowisku drwal/ pilarz drzew. 13) Koszty badań lekarskich powinny zawierać się w cenie szkolenia przedstawionej przez Wykonawcę. 14) Wykonawca zobowiązuje się skierować wszystkich kandydatów na uczestników kursu do Lekarza Medycyny Pracy wskazanego przez Zamawiającego i dostarczyć do Urzędu najpóźniej w dzień rozpoczęcia szkolenia zaświadczenia (kopie) o zdolności do odbycia szkolenia wystawione przez Lekarza Medycyny Pracy. 15) Wykonawca zobowiązany jest na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu imienne ankiety (Załącznik nr 8 do SIWZ) służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia. 16) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a) warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b) odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę wykładową dostosowaną do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10 osób, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, zestawy komputerowe połączone z Internetem oraz niezbędne pomoce dydaktyczne, a także gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek, c) nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik- format A-4, długopis, a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp. d) gorące i zimne napoje (kawa, herbata, woda mineralna), z wyjątkiem sytuacji opisanej w punkcie 8) niniejszej części SIWZ, gdzie Zamawiający wymaga zapewnienia całodziennego wyżywienia, e) dostęp do odpowiedniego sprzętu: piła spalinowo - łańcuchowa dla każdego uczestnika szkolenia, podczas zajęć praktycznych f) nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia. 17.) Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu z logiem projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie zostanie przeprowadzone w ramach projektu Nowe kwalifikacje szansą na zatrudnienie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałenie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROLOGOS Iwona Kuczera kursy i szkolenia, ul. Goleszowska 16/128, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21348,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.