eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 84842 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Szczecin: Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45247-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Szczecin, krajowy numer identyfikacyjny 81045684200000, ul. ul. Sebastiana Klonowica 1 B, 71-241 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 44 27 626, faks 91 44 27 615, e-mail szczepan.ostrowski@um.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGZ.252.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mundurowych uszytych na miarę dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin. Zakres zamówienia obejmuje: obmiar, wykonanie i dostarczenie do siedziby Straży Miejskiej niżej wymienionych elementów umundurowania letniego i zimowego dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej Szczecin: 1) Wiatrówka (olimpijka). Ilość: 21 szt., 2) Koszula służbowa letnia. Ilość błękitnych: 112 szt. Ilość białych: 41 szt., 3) Koszula służbowa zimowa. Ilość błękitnych: 46 szt. Ilość białych: 26 szt., 4) Skarpety letnie. Ilość: 450 par, 5) Skarpety zimowe. Ilość: 194 pary, 6) Podkoszulka polo (biała). Ilość: 149 szt., 7) Podkoszulka polo (czarna). Ilość: 70 szt., 8) Podkoszulka T-shirt. Ilość: 202 szt., 9) Obuwie służbowe specjalistyczne. Ilość: 75 par, 10) Sweter-polar. Ilość: 20 szt., 11) Krawat. Ilość: 23 szt., 12) Spodnie służbowe zimowe. Ilość: 54 szt., 13) Spodnie służbowe letnie. Ilość: 59 szt., 14) Szalik zimowy. Ilość: 13 szt., 15) Kurtka letnia. Ilość: 24 szt., 16) Czapka zimowa. Ilość: 7 szt., 17) Czapka garnizonowa. Ilość: 15 szt., 18) Mundur polowy "moro". Ilość: 22 kpl., 19) Mundur męski. Ilość: 2 kpl., 20) Pasek do spodni. Ilość: 39 szt., 21) Pas główny. Ilość: 38 szt., 22) Spódnica. Ilość: 4 szt., 23) Kurtka zimowa. Ilość: 12 szt., 24) Płaszcz letni. Ilość 2 szt., 25) Płaszcz zimowy. Ilość: 2 szt., 26) Spinka do krawata. Ilość: 13 szt. męskich i 4 szt. damskich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 18420000-9
Dodatkowe kody CPV: 18232000-4, 18425000-4, 18317000-4, 18212000-8, 18223200-0, 18213000-5, 18332000-5, 18331000-8, 18832000-0, 18235000-5, 18423000-0, 18234000-8, 18422000-3, 18443320-5, 18130000-9, 18222100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT111518.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Specjalistycznego Zaopatrzenia Mundurowo-Technicznego "Kazek" Halina Jadwiga Śnieżko, , ul. Krzemienna 43e/9, 70-734, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131186.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109484,18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131186,88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.