eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo › Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie01.04.2009-31.03.2010 roku



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Bojanowo: Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.04.2009-31.03.2010 roku
Numer ogłoszenia: 84884 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Gołaszyn 11 11, Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5456416, faks 0-65 5456416.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.04.2009-31.03.2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa w formie tankowania na stacji paliw wykonawcy paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Zakup paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych musi odbywać się na terenie Gminy Bojanowo w odległości nie większej niż 6 km od siedziby zamawiającego. Wykonawca zapewni zamawiającemu realizację zakupu paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych we wszystkie dni miesiąca, drogą transakcji bezgotówkowych. Stacja Paliw powinna być czynna całodobowo. Podczas tankowania paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych rejestrowana będzie: data, ilość, rodzaj tankowanego paliwa i wydanych artykułów pozapaliwowych, numer rejestracyjny pojazdu, dane osobowe kierowcy oraz jego podpis. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze raz na dwa tygodnie za dokonane w danym okresie zakupy paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy podany przez wykonawcę w ofercie. Jakość oferowanych paliw płynnych powinna spełniać wymogi zawarte w Ustawie z dnia 23 stycznia 2004 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz.U. Nr 34, poz. 293 ze zmianami) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 ze zmianami). Wielkość i asortyment rocznego zapotrzebowania paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych: 1/.olej napędowy - około 19 000 l; 2/.benzyna bezołowiowa Pb95 - około 900 l; 3/.olej silnikowy SUPEROL CC - około 300 l; 4/.olej hydrauliczny HL 46 - około 160 l; 5/.olej przekładniowy HIPOL - około 100 l. Wykonawca w okresie zimowym dostarczy olej napędowy przystosowany do warunków zimowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.12.31.00 - 23.12.31.00 23.12.36.00 - 23.12.36.00 23.12.34.00 - 23.12.34.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58047.05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik. ul. Ks. Rymarkiewicza 1D.63-220 Kotlin. Stacja Paliw, Gołaszyn 70A, 63-940 Bojanowo, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 58047,05
  • Oferta z najniższą ceną: 58047,05 oferta z najwyższą ceną: 58047,05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.