eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieŚwiadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy oraz świadczenie usług medycznych na rzecz Rejonowej Komisji Lekarskiej NoOSG dla funkcjonariuszy i pracowników Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Krosno Odrzańskie: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy oraz świadczenie usług medycznych na rzecz Rejonowej Komisji Lekarskiej NoOSG dla funkcjonariuszy i pracowników Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 84894 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy oraz świadczenie usług medycznych na rzecz Rejonowej Komisji Lekarskiej NoOSG dla funkcjonariuszy i pracowników Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (poszczególnych jego części) jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy oraz świadczenie usług medycznych na rzecz Rejonowej Komisji Lekarskiej NoOSG dla funkcjonariuszy i pracowników Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu, w tym: badań laryngologicznych (audiogram+badanie), badań okulistycznych w zakresie profilaktyki zdrowotnej, badań okulistycznych (badanie ostrości wzroku, określenie wady wzroku, dobór szkieł, wystawienie zaświadczenia do pracy przy monitorze ekranowym), badań okulistycznych + badanie dna oka, badań neurologicznych, badań dermatologicznych, diagnostyka obrazowa - RTG klatki piersiowej, badań internistycznych, badań chirurgicznych, badań ortopedycznych, badań stomatologicznych (określenie procentowej utraty powierzchni żucia), badań ginekologicznych (cytologia + badanie) oraz innych zlecanych przez Zamawiającego, w tym np. spirometria, EKG, badań psychiatrycznych oraz kardiologicznych a także badań laboratoryjnych - morfologia, morfologia z rozmazem, OB, trójglicerydy, glukoza, cholesterol, HIV, HBS, WR, badanie ogólne moczu, ASPAT, ALAT, retikulocyty, bilirubina oraz innych zlecanych przez Zamawiającego, w tym np. badań LDL, HDL. Świadczenia usług medycznych będą wykonywane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa m.in. a) Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy /Dz.U.1997.96.593 z późń. zm./, b) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 05 stycznia 2012 r. w sprawie służby medycyny pracy /Dz.U.2012.1.53/, c) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 05 stycznia 2012 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy / Dz. U. 2012.1.52/, d) Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej /Dz.U. 2011.112.654/, e) Wykonywanie i dokumentowanie badań będzie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy /Dz.U. 96.69.332 z późń. zm./ oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 07 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami /Dz.U. 2004 Nr 2, poz. 15 z późń. zm./. UWAGA ! Ilość oraz rodzaj badań objętych zamówieniem na wszystkie część zamówienia została określona jako wartość szacunkowa na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość wykonanych usług medycznych będzie zależała od faktycznych potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.11.00-4, 85.14.50.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (zał. nr 1 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta (zał. nr 5a, 5b do SIWZ); 2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: - urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT; - zmiany terminu, okresu, zakresu albo wielkości realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności ze względu na zmiany organizacyjne w strukturze Zamawiającego polegające na zmianie ilości jednostek objętych przedmiotową umową lub koniecznością przeprowadzenia badań uprzednio nie przewidzianych, a wymaganych na podstawie obowiązujących przepisów prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług medycznych - specjalistycznych dla jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej na terenie WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup usług medycznych - specjalistycznych dla jednostki organizacyjnej Zamawiającego znajdujących się na terenie województwa Dolnośląskiego, tj. Placówki NoOSG Zgorzelec - ul. Bohaterów II Armii WP 14, 59 - 900 Zgorzelec. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: przyjęcia do badania osób wskazanych przez Zamawiającego odbywały się w oparciu o zasadę pierwszeństwa (poza kolejnością oczekiwania), siedziba Wykonawcy, ze względów ekonomicznych i organizacyjnych, znajdowała się w odległości nie większej niż 45 km od granic administracyjnych Zgorzelca, badania były wykonywane w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę (znajdującego się w odległości nie większej niż 45 km od granic administracyjnych Zgorzelca) oraz w innym miejscu określonym w umowie, badania będą przeprowadzane niezwłocznie, z uwzględnieniem jednak czasu niezbędnego na ich prawidłowe wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że w ramach wykonywania zamówienia ma prawo zlecić Wykonawcy także inne badania aniżeli wskazane w formularzu cenowym. Każdorazowy koszt takich badań nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym zostanie określony na podstawie cennika obowiązującego w tym zakresie u Wykonawcy w dniu składania zlecenia wykonania badania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług medycznych - laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej na terenie WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup usług medycznych - laboratoryjnych dla jednostki organizacyjnej Zamawiającego znajdujących się na terenie województwa Dolnośląskiego, tj. Placówki NoOSG Zgorzelec - ul. Bohaterów II Armii WP 14, 59 - 900 Zgorzelec. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: przyjęcia do badania osób wskazanych przez Zamawiającego odbywały się w oparciu o zasadę pierwszeństwa (poza kolejnością oczekiwania), siedziba Wykonawcy, ze względów ekonomicznych i organizacyjnych, znajdowała się w odległości nie większej niż 45 km od granic administracyjnych Zgorzelca,badania były wykonywane w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę (znajdującego się w odległości nie większej niż 45 km od granic administracyjnych Zgorzelca) oraz w innym miejscu określonym w umowie, badania będą przeprowadzane niezwłocznie, z uwzględnieniem jednak czasu niezbędnego na ich prawidłowe wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że w ramach wykonywania zamówienia ma prawo zlecić Wykonawcy także inne badania aniżeli wskazane w formularzu cenowym. Każdorazowy koszt takich badań nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym zostanie określony na podstawie cennika obowiązującego w tym zakresie u Wykonawcy w dniu składania zlecenia wykonania badania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.