Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Warszawa: Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników
Transportowego Dozoru Technicznego.
Numer ogłoszenia: 84903 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Transportowego Dozoru Technicznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Transportowego Dozoru Technicznego (TDT) na terenie całej Polski, a w szczególności w Warszawie, Lublinie, Kielcach, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Bydgoszczy, Olsztynie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Białymstoku. Usługi te obejmują: 1.świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy, 2.świadczenia zdrowotne nie wchodzące w zakres medycyny pracy. Usługi, o których mowa wyżej podzielono na 3 zakresy: Zakres usług zdrowotnych nr 1 - obejmujący świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy oraz świadczenia zdrowotne nie wchodzące w zakres medycyny pracy i przeznaczony jest dla pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis ww. zakresu określa załącznik nr 1 do umowy. Zakres usług medycznych nr 2 obejmujący świadczenia zdrowotne nie wchodzące w zakres medycyny pracy i przeznaczony jest dla rodzin pracowników Zamawiającego tj. małżonków lub partnerów życiowych i ich dzieci (pozostających na utrzymaniu do 26 roku życia). Szczegółowy opis ww. zakresu określa załącznik nr 2 do umowy. Zakres usług medycznych nr 3 obejmujący świadczenia zdrowotne nie wchodzące w zakres medycyny pracy i przeznaczony jest dla rodzin pracowników Zamawiającego tj. rodziców/teściów i opisany jest w załączniku nr 3 do umowy. 1.Świadczeniem usług z zakresu 1 objętych będzie ok. 295 pracowników Zamawiającego. W okresie trwania umowy liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie do 20%. 2.Przedmiot zamówienia świadczony będzie na terenie całej Polski, a w szczególności w miastach, w których Zamawiający posiada swoje oddziały i zespoły terenowe, których wykaz wraz z ilością osób w nich zatrudnionych stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Lista pracowników uprawnionych do objęcia świadczeniem usług medycznych zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy i będzie aktualizowana przez Zamawiającego przez cały czas trwania umowy. 4.Szczegóły współpracy i sposób udzielania świadczeń zdrowotnych, a w szczególności: sposób rejestracji objętych umową, organizację udzielania świadczeń, tryb przekazywania zaświadczeń lekarskich o zdolności do pracy, sposób podania tych informacji do wiadomości zainteresowanych, sposób prowadzenia dokumentacji medycznej osób korzystających ze świadczeń oraz inne, niezbędne przy realizacji niniejszej umowy informacje w formie Ogólnych Warunków Udzielania Świadczeń Zdrowotnych (OWUŚ) przygotuje Wykonawca i załączy je do oferty. 5.Wykonawca biorący udział w przetargu musi gwarantować świadczenie usług zdrowotnych na najwyższym poziomie; zasoby będące w dyspozycji Wykonawcy (w szczególności ilość osób udzielająca świadczeń, posiadany sprzęt, zasoby lokalowe, sieć placówek) muszą być wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Wykaz placówek Wykonawcy i placówek współpracujących z Wykonawcą z ich adresami, numerami telefonów, godzinami, w których usługi są świadczone będzie załącznikiem do oferty. 7.Pozostałe świadczenia wykonywane przez Wykonawcę, a nie wymienione w zakresach usług objętych przedmiotem zamówienia, zebrane w wykaz i opatrzone ceną będą jednym z załączników do oferty. 8.Wszystkie informacje, niezbędne do swobodnego korzystania z usług osób objętych umową będą szerokodostępne i będą zamieszczone na stronie internetowej Wykonawcy. Szczegółowe warunki określono we wzorze umowy, który jest załącznikiem nr 5 do SIWZ. Usługi zdrowotne będą realizowane zgodnie z ustawą z 27 dnia czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2004 r. nr 125 poz. 1317 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. nr 69 poz. 332 ze zm.). Wybrany Wykonawca przeprowadzi szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej dla wybranych pracowników Zamawiającego. W ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie Wykonawca zagwarantuje przeprowadzenie 2 szkoleń dla 20 osób. Szkolenie złoży się z wykładu oraz warsztatów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się decyzją o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez wojewodę albo ministra właściwego do spraw zdrowia albo odpisem z takiego rejestru, wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert - (Dz. U. z 1991 r. Nr 91 poz. 408 ze zm. - ustawa z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi zdrowotne kompleksowe dla Zamawiającego, który zatrudniał min. 200 osób i świadczył usługi na obszarze więcej niż 3 województw i potwierdzi np.: referencjami, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe do wykonywania zadań służby medycyny pracy w zakresie przeprowadzania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami tj: uprawnionymi lekarzami, spełniającymi dodatkowe wymagania kwalifikacyjne, określone w trybie art. 229 § 8* pkt 4 Kodeksu pracy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu oceny ofert w kryterium okres działalności Wykonawcy załączą do oferty oświadczenie, potwierdzające okres świadczenia usług zdrowotnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres działalności Wykonawcy na rynku świadczeń zdrowotnych - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy
00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok.66 - osobiście, poczta kurierska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 10:00, miejsce: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok.75 - osobiście, poczta kurierska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej oraz udzielanie świadczeń w Poradniach Służby Medycyny Pracy.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktyki zdrowotnej nad pracownikami Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych z podziałem na zadania
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: Ogólne usługi lekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.