To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Warszawa: Budowa i wdrożenie Krajowego Systemu Rejestracji i Identyfikacji Podmiotów Gospodarczych (EORI)
Numer ogłoszenia: 84948 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24426 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, ul. Świętokrzyska 12, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 31 06, faks 022 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wdrożenie Krajowego Systemu Rejestracji i Identyfikacji Podmiotów Gospodarczych (EORI).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie Krajowego Systemu Rejestracji i Identyfikacji Podmiotów Gospodarczych (EORI) uczestniczących w obrocie towarowym Unii Europejskiej z krajami trzecimi, komunikujacego się przez Euro-bramkę i domenę CCN CSI z centralną aplikacją i bazą danych EORI KE, zwanego dalej Krajowym Systemem EORI lub Systemem Krajowy System EORI musi powstać w wyniku rozbudowy i dostosowania istniejącego u Zamawiajacego systemu identyfikacji podmiotów - Krajowej Bazy Kontrahentów (KBK), przy wykorzystaniu posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego i oprogramowania systemowego. Na tej samej platformie eksploatowany jest także system OSOZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 255800.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu e-Cło i finansowany będzie ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) oraz budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
- Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., ul. Lektykarska 29, Warszawa, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 255800.00
- Oferta z najniższą ceną: 255800.00 oferta z najwyższą ceną: 1147540.98
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego i bieżącej konserwacji posiadanego i wdrożonego systemu informatycznego mMedica wraz z e-Rejestracją na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Cyberbezpieczna Warka - realizacja projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd - poprawa cyberbezpieczeństwa JST
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.