To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 84974 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Obrowo: "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania w gminie Obrowo"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64698-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
34085418000000, ul.
Aleja Lipowa
27,
87126
Obrowo, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
56 678 60 21 wew. 127, faks
56 678 60 21, e-mail
gops_obrowo@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gopsobrowo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania w gminie Obrowo"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOPS.341.2.17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania w ramach zadań zleconych Gminie na podstawie Ustawy o pomocy społecznej i Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Obrowo. Liczba godzin dla każdej osoby wymagającej specjalistycznych usług opiekuńczych zostanie ostatecznie określona przez Kierownika GOPS. Nastąpi to po zakończeniu postępowania przetargowego na podstawie złożonych wniosków o przyznanie specjalistycznych usług opiekuńczych oraz zgromadzonej w sprawie dokumentacji. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych jest czasem efektywnie przepracowanym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy ilość wykonanych godzin będzie niższa, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych godzin. Jedna godzina świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych równa się jednej godzinie zegarowej. Zleceniodawca nie ponosi kosztów dojazdu do osób, u których będą realizowane specjalistyczne usługi opiekuńcze. Szacowane ilości osób dla danej części odzwierciedlają obecną ilość osób z zaburzeniami psychicznymi wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych. Liczba ta w ciągu roku może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od ilości osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych . W przypadku zmiany liczby osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych lub zmiany liczby godzin przypadających na daną osobę, do rozliczenia zostanie przyjęta godzinowa stawka podana przez Wykonawcę w złożonej ofercie oraz liczba efektywnie przepracowanych godzin niezbędnych dla prawidłowego wykonania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Zamawiający zastrzega, że u jednej osoby, na rzecz której świadczone są specjalistyczne usługi opiekuńcze, usługi te może świadczyć jeden specjalista w zakresie danej części zamówienia. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi mają swoim zakresem obejmować: Część 1: - usługa logopedy (szacunkowo do 800 godzin w tym do 130 godzin zajęcia neurologopedyczne) - do 15 specjalistów dla około 16 osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych Część 2: - usługa pedagoga specjalnego (szacunkowo do 1150 godzin) - do 15 specjalistów dla około 18 osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych Część 3: - usługa psychologa (szacunkowo do 150 godzin) do 3 specjalistów dla około 4 osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych Część 4: - usługa z zakresu rehabilitacji fizycznej lub fizjoterapeutyczna (szacunkowo do 1150 godzin w tym do 160 godzin zajęć z terapii sensorycznej oraz 40 godz. kinezyterapii) - do 20 specjalistów dla około 21 osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość godzin wskazanych w SIWZ jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.) będą prowadzone: zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, wspólnie ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług opiekuńczych. 4.1.1. Usługi realizowane będą stosownie do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (osobiście, e-mailem, telefonicznie). 4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 4.3. Zadanie podzielone zostało na części według zapotrzebowania na poszczególnych specjalistów (cztery części). 4.4. Zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą. 4.5. Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winni podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia. (Formularz oferty) 4.6. Wykonawca, któremu zostanie powierzone zadanie, jest zobowiązany do zachowania odpowiedniej jakości i terminowości świadczonych usług. 4.7. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji świadczonych usług w formie kart ewidencji czasu pracy specjalistycznych usług opiekuńczych. (Załącznik nr 1 do umowy) 4.8.1. Karty określone w pkt. 4.8. muszą być dostarczone przez Wykonawcę do 5 - dnia m-ca następującego po miesiącu wykonania usługi. 4.8.2. Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą, do rozliczenia określonego w pkt. 4.8. zobowiązani są dołączyć fakturę VAT lub inny dokument księgowy. 4.9. Zamawiający ma prawo do kontroli jakości świadczonych usług, w tym do wglądu w dokumentację prowadzoną przez Wykonawcę 4.10. Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z warunków umowy. 4.11. Wykonawca składając ofertę winien określić maksymalną ilość godzin, jaką jest w stanie zrealizować w całym okresie obowiązywania umowy. 4.12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - przedmiot zamówienia objęty jest kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień: Usługi społeczne i zdrowotne 85000000-9.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
85000000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi - usługa logopedy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 50800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi - usługa pedagoga specjalnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78825 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67065 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi - usługa psychologa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi - usługa fizjoterapeuty |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78825 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73025 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
INNE PRZETARGI OBROWO
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą"
więcej: przetargi OBROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.