To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 84987 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Świdnica: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61145-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Świdnica, krajowy numer identyfikacyjny
93102410300000, ul.
ul. Sikorskiego
11,
58-100
Świdnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
74 8522333, 8522493, faks
746 404 390, e-mail
ewa.siwak@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www. wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):S.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg leśnych, znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Świdnica. Prace stanowiące przedmiot zamówienia mają na celu: utrzymanie obiektów drogowych w dobrym stanie, zabezpieczenie ich przed szybkim zużyciem, czy też zniszczeniem oraz dla utrzymania ich w stanie zgodnym z przeznaczeniem. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Uzupełnienie kolein mieszanką o frakcji 0-35,5 mm, b) roboty ziemnie - ścinanie poboczy c) wykonanie, dostawa i montaż wodospustów drewnianych na drogach leśnych, d) inne niestandardowe prace wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu robót ziemnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 4) Roboty będą każdorazowo zlecane oddzielnym zleceniem i rozliczane kosztorysem powykonawczym, sporządzonym w oparciu o podane w ofercie stawki. 5) Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej roboty potrzeb i będzie określony w zleceniu. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia robót najpóźniej 3 dni od daty zlecenia. 7) Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia a. Zamawiający wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów trwałych i bezpiecznych; b. w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia powinny być rozmieszczone w terenie zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego; c. gwarancji jakości na przedmiot zamówienia w okresie co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; d. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót budowlanych po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy. 8) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym odnoszące się do reklamacji za wady i gwarancji jakości zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 7. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 242925 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Oczyszczanie mechaniczne i uzupełniająco ręczne wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta Świdnica w 2025 roku"
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.