eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi pogwarancyjne konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych w Izbie Skarbowej we Wrocławiu i urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Wrocław: Usługi pogwarancyjne konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych w Izbie Skarbowej we Wrocławiu i urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 85000 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 52 403, faks 71 36 52 781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pogwarancyjne konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych w Izbie Skarbowej we Wrocławiu i urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a) naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b) okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Skarbowej we Wrocławiu i w urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5, 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił lub pełni min. jedną usługę pogwarancyjnej konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, a usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umownego terminu usługi, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję okoliczności niezależnych od Stron umowy, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności Stron, w tym działania siły wyższej, takich jak klęski żywiołowe, które utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie usługi. Warunki atmosferyczne nie będą traktowane jako siła wyższa, chyba że ich działanie było nadzwyczajne i miało istotny wpływ na wykonanie zadania. Zmiana nazwy Zamawiającego wskutek wprowadzenia zmian organizacyjnych w strukturze administracji podatkowej nie wymaga zmiany umowy. W przypadku zmian organizacyjnych w strukturze administracji podatkowej, skutkującej utratą statusu Zamawiającego przez jednostkę skarbową, w jej prawa i obowiązki wstępuje inna wskazana jednostka Skarbu Państwa bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pocztą - po uprzednim złożeniu wniosku na adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu; ul. Powstańców Śl. 24, 26; 53-333 Wrocław; osobiście - pod ww. adresem, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa we Wrocławiu; ul. Powstańców Śl. 24, 26; 53-333 Wrocław; kancelaria, pok.nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi pogwarancyjne konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych w Izbie Skarbowej we Wrocławiu i urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a) naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b) okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Skarbowej we Wrocławiu i w następujących urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego: Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu, Pierwszy Urząd Skarbowy we Wrocławiu, Urząd Skarbowy Wrocław - Krzyki, Urząd Skarbowy Wrocław - Psie Pole, Urząd Skarbowy Wrocław - Stare Miasto, Urząd Skarbowy Wrocław - Fabryczna, Urząd Skarbowy Wrocław - Śródmieście, Urząd Skarbowy w Miliczu, Urząd Skarbowy w Oleśnicy, Urząd Skarbowy w Oławie, Urząd Skarbowy w Strzelinie, Urząd Skarbowy w Środzie Śląskiej, Urząd Skarbowy w Trzebnicy, Urząd Skarbowy w Wołowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5, 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi pogwarancyjne konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych w urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a) naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b) okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w następujących urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego: Urząd Skarbowy w Bystrzycy Kłodzkiej, Urząd Skarbowy w Dzierżoniowie, Urząd Skarbowy w Kłodzku, Urząd Skarbowy w Nowej Rudzie, Urząd Skarbowy w Świdnicy, Urząd Skarbowy w Wałbrzychu, Urząd Skarbowy w Ząbkowicach Śląskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.33-5, 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi pogwarancyjne konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych w urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a) naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b) okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w następujących urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego: Urząd Skarbowy w Głogowie, Urząd Skarbowy w Górze, Urząd Skarbowy w Jaworze, Urząd Skarbowy w Legnicy, Urząd Skarbowy w Lubinie, Urząd Skarbowy w Polkowicach, Urząd Skarbowy w Złotoryi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5, 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi pogwarancyjne konserwacji oraz naprawy urządzeń komputerowych i biurowych w urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a) naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b) okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w następujących urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego: Urząd Skarbowy w Bolesławcu, Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze, Urząd Skarbowy w Kamiennej Górze, Urząd Skarbowy w Lubaniu, Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim, Urząd Skarbowy w Zgorzelcu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5, 50.31.20.00-5, 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.