To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 85004 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Żagań: Uzbrojenie strefy inwestycyjnej przy ul. Asnyka w Żaganiu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Utworzenie Żagańsko - Żarskiej Strefy Gospodarczej w Żarsko - Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54126-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 63900-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, krajowy numer identyfikacyjny
52679400000, ul.
Plac Słowiański
17,
68100
Żagań, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 771 040, faks
684 771 017, e-mail
jchlostowska@um.zagan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.urzadmiasta.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uzbrojenie strefy inwestycyjnej przy ul. Asnyka w Żaganiu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania zadania inwestycyjnego pn. "Uzbrojenie strefy inwestycyjnej przy ul. Asnyka w Żaganiu" w systemie "zaprojektuj i wybuduj", zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanego przez Wykonawcę pozwolenia na budowę. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. 2. Przedmiotowe zadanie realizowane jest w ramach projektu pn: "Utworzenie Żagańsko - Żarskiej Strefy Gospodarczej w Żarsko - Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. 3. Zakres rzeczowy: 3.1 Zakres rzeczowy został podzielony na dwie (2) części realizacji: 1)Część 1 - opracowanie dokumentacji projektowej. 2)Część 2 - wykonawstwo robót budowlanych i montażowych oraz nadzór autorski. 3.2Przedmiot umowy w Części 1 realizowany będzie z podziałem na etapy: Etap I: 1)Wykonanie i przekazanie koncepcji z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w załączniku nr 1 (PFU). Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu II przedmiotu umowy. Etap II: 1)Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 3 kompletów projektu budowlanego. 2)Sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę. 3) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozwolenia na budowę wraz z 3 kpl. zatwierdzonego projektu budowlanego. 4) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu projektów wykonawczych oraz pozostałych opracowań, o których mowa w PFU oraz w § 3 ust.1 pkt 1) do 8) umowy. 5) Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej w następujących ilościach egz. - zgodnie z PFU. 6) Całość dokumentacji, powinna zostać przekazana dodatkowo w wersji elektronicznej na CD (wersje plików: pdf. + skany pełnej dokumentacji formalno-prawnej) - 1 szt. 7) Dokumentacja projektowa wykonana będzie zgodnie z prawem budowlanym, Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami), Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 3.3 Przedmiot umowy w Części 2 obejmuje: 1) Wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych wszystkich branż, wynikającego z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w § 3 umowy, wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi oraz wykonaniu 1 szt. tablicy promocyjno-informacyjnej (po uzgodnieniu treści i formy z Zamawiającym). 2) Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonywanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 3) Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45112730-1,
45200000-9,
45233142-6,
45231300-8,
45230000-8,
45231000-5,
45232210-7,
45316110-9,
71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10801844.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 9595881.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.