Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Pruszcz Gdański: Dostawa materiałów biurowych do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim w 2009 roku (artykuły biurowe, papier, tonery do drukarek).
do drukarek).
Numer ogłoszenia: 85021 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim w 2009 roku (artykuły biurowe, papier, tonery do drukarek). do drukarek)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim w 2009 roku (artykuły biurowe, papier, tonery do drukarek)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24784.45 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
- Przedsiębiorstwo Handlowe EKO Elżbieta Ogórek, Malborska 53, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24784.45
- Oferta z najniższą ceną: 24784.45 oferta z najwyższą ceną: 28351.11
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C, DMC >= 3,8t z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Remont korytarza drugiego piętra, wybranych pomieszczeń dydaktycznych oraz remont kominów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Tysiąclecia 3 w Pruszczu Gdańskim w celu dostosowania obiektu do przepisów ppoż.
- Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. Tysiąclecia w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.