Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-13
Pokój: Dostawy paszy granulowanej do hodowli karpia
Numer ogłoszenia: 85054 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna , ul. Stawowa 3, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 77 4693052, faks 77 4693046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krogulna.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy paszy granulowanej do hodowli karpia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paszy granulowanej do hodowli karpia - ilość 100 ton.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających paszy o parametrach technicznych wymienionych w SIWZ pkt. 3, w ilości do 30 ton. Termin wykonania miesiąc wrzesień-październik 2014r.,w przypadku sytuacji ponadnormatywnego zapotrzebowania na paszę, której zamawiający nie był w stanie przewidzieć na dzień 09.09.2014r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu oświadczenia wykonawcy, że spełnia wymagania. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu oświadczenia wykonawcy, że spełnia wymagania. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu oświadczenia wykonawcy, że spełnia wymagania. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu oświadczenia wykonawcy, że spełnia wymagania. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego dokumentu oświadczenia wykonawcy, że spełnia wymagania. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Oświadczenie o jakości paszy według załącznika nr 5 do SIWZ. b) Zaświadczenie właściwego Powiatowego Inspektora Weterynaryjnego wydane dla producenta paszy, że oferowana pasza jest produkowana w zakładzie posiadającym numer identyfikacji weterynaryjnej i będącym pod nadzorem PIW. c) Specyfikacja techniczna oferowanej paszy. d) Certyfikat jakości pasz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krogulna.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zakładowe
Krogulna ul. Stawowa 3,
46-034 Pokój,
tel. 77 4693046
e-mail: ewa.podeszwa@katowice.lasy.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zakładowe Krogulna ul. Stawowa 3, 46-034 Pokój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.