eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWymiana nawierzchni płaszczyzny utwardzonej dla potrzeb urządzeń radiolokacyjnych wraz z wymianą drabinek metalowych na plastikowe w m. Giżycko dla potrzeb Jednostki Wojskowej 5699 Przasnysz - postępowanie nr 70/RB



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 85055 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Olsztyn: Wymiana nawierzchni płaszczyzny utwardzonej dla potrzeb urządzeń radiolokacyjnych wraz z wymianą drabinek metalowych na plastikowe w m. Giżycko dla potrzeb Jednostki Wojskowej 5699 Przasnysz - postępowanie nr 70/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 510698342, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48261321600, faks +48261321689, e-mail rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana nawierzchni płaszczyzny utwardzonej dla potrzeb urządzeń radiolokacyjnych wraz z wymianą drabinek metalowych na plastikowe w m. Giżycko dla potrzeb Jednostki Wojskowej 5699 Przasnysz - postępowanie nr 70/RB

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

70/RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni płaszczyzny utwardzonej dla potrzeb urządzeń radiolokacyjnych wraz z wymianą drabinek metalowych na plastikowe w m. Giżycko dla potrzeb Jednostki Wojskowej 5699 Przasnysz. W ramach zamówienia należy wykonać: zagęszczenie nawierzchni utwardzonej po rozbiórce istniejącej nawierzchni i wymianę 5027 m2 nawierzchni żwirowej na warstwę 35 cm kruszywa samoklinującego się; przebudowę istniejącego chodnika pod kontener; wymianę istniejącej trasy metalowych drabinek kablowych na trasę z zastosowaniem koryt kablowych plastikowych w ilości 156 m. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w załącznikach nr 2, 4, 5, 6 do Zaproszenia. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pierkunowo, Giżycko, teren administrowany przez 24 WOG Giżycko. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: 5 lat. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45216200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT406297.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólnobudowlany S.C. Marek Słowikowski, Sławomir Słowikowski , zakład.slowikowscy@onet.pl, ul. Kolejowa 10, 19-500 , Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 441965.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 441965.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 441965.90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienia należy udzielić na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy - Zakład Ogólnobudowlany S. C. Marek Słowikowski, Sławomir Słowikowski, ul. Kolejowa 10, 19-500 Gołdap,, po przeprowadzeniu negocjacji. Wyboru niekonkurencyjnego trybu postępowania dokonano ze względu na wyjątkową sytuację, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz niemożliwą do przewidzenia w okresie wcześniejszym, wymaganym ustawą Pzp. Wybór niekonkurencyjnego trybu postępowania spowodowany jest terminem wykonania oraz zakresem robót, nałożonym przez bezpośrednich przełożonych i instytucji w MON, w związku z zaistnieniem wyższej potrzeby Sił Zbrojnych oraz ze względu na istotny interes bezpieczeństwa państwa, związanej z pilną potrzebą poprawienia infrastruktury kompleksu wojskowego w Pierkunowie, gmina Giżycko, co uniemożliwia wykonanie systemu dla potrzeb urządzeń radiolokacyjnych. Nie jest zatem możliwe zachowanie ustawowych terminów, przewidzianych dla trybów konkurencyjnych, w tym przetargu nieograniczonego. Termin wykonania zamówienia to 31.05.2017 r. Ze względu na potrzebę rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych w miesiącu maju 2017 roku zaistniała pilna potrzeba udzielenia zamówienia i zawarcia umowy do dnia 18.05.2017 r. Zamawiający nie mógł przewidzieć tej sytuacji, gdyż pisemne polecenia od przełożonych i instytucji w MON, ustalających założenia realizacji i przewidywany zakres prac, otrzymał dopiero w dniu 28.04.2017 r. oraz dniu 12.05.2017 r. Ponadto, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, w tym przedmiarów robót, musiało potrwać około 2 tygodnie. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.): "Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) 3) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.