To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-05-18
Og³oszenie nr 85059 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Bydgoszcz: Artyku³y biurowe
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 51637-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej, krajowy numer identyfikacyjny
9317109000000, ul.
ul. Powstañców Warszawy
2,
85-915
Bydgoszcz, pañstwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261411640, faks
261411234, e-mail
1blog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1blog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Artyku³y biurowe
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):02/Szkol/D/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Opis czê¶ci zamówienia: 1 czê¶æ: Artyku³y biurowe do pisania w 55 pozycjach, 2 czê¶æ: Artyku³y biurowe wyposa¿enie i akcesoria biurowe w 57 pozycjach. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono na stronie internetowej zamawiaj±cego.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
30190000-7
Dodatkowe kody CPV:
22815000-6,
22816300-6,
22850000-3,
22852100-8,
30192000-1,
30195000-2,
30195900-1,
30197300-9,
30197600-2,
30199230-1,
30199310-6,
30199410-7,
30199500-5,
37823500-8,
30192110-5,
30192111-2,
30192150-7,
30192800-9,
30197100-7,
39241000-3,
39263000-3,
39264000-0,
39541000-6,
44316400-2,
44424200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Wszystkie produkty stanowi±ce przedmiot zamówienia powinny; byæ dopuszczone do obrotu i fabrycznie nowe, wyprodukowane zgodnie z obowi±zuj±cymi polskimi normami przenosz±cymi normy europejskie lub normami innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, w oryginalnych fabrycznych opakowaniach i pochodziæ z bie¿±cej produkcji. Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 24.miesiêcznej gwarancji w tre¶ci zgodnej z gwarancj± producenta. Wyroby, które mog± stwarzaæ zagro¿enie ¿ycia, zdrowia, mienia lub ¶rodowiska, obowi±zkowo podlegaj± ocenie zgodno¶ci z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub okre¶lon± norm± oraz podlegaj± oznakowaniu CE zgodnie z ustaw± z dnia 30 sierpnia 2012 r. o systemie oceny i zgodno¶ci ( tj. z 2014 r. Dz. U. poz.1645 ze zm. ). Uznaje siê, ¿e oferta równowa¿na to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o w³a¶ciwo¶ciach funkcjonalnych i jako¶ciowych takich samych lub lepszych od tych, które zosta³y opisane lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca zobowi±zany jest do podania nazwy znaku towarowego, którym oznaczony jest wyrób równowa¿ny.Produkty bêd± dostarczane partiami na zlecenie do siedziby Zamawiaj±cego. Pierwsza partia dostawy w ci±gu 14 dni o dnia zlecenia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: Artyku³y biurowe do pisania |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT88916.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert20 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 97050.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: Artyku³y biurowe wyposa¿enie i akcesoria biurowe |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT75271.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert48 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 72600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordoñskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej wraz z budow± wêz³a cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kana³owej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obs³uga techniczna ¶rodków transportowych bêd±cych w posiadaniu GDDKiA Oddzia³ w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki u¿ytkowane w Oddziale i podleg³ych jednostkach z podzia³em na 6 czê¶ci.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rêkawic chirurgicznych na okres 24 miesiêcy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.