eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczArtyku³y biurowe

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-05-18

Og³oszenie nr 85059 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Bydgoszcz: Artyku³y biurowe
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 51637-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dowództwo 1 Brygady Logistycznej, krajowy numer identyfikacyjny 9317109000000, ul. ul. Powstañców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, pañstwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261411640, faks 261411234, e-mail 1blog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1blog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Artyku³y biurowe

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

02/Szkol/D/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Opis czê¶ci zamówienia: 1 czê¶æ: Artyku³y biurowe do pisania w 55 pozycjach, 2 czê¶æ: Artyku³y biurowe wyposa¿enie i akcesoria biurowe w 57 pozycjach. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono na stronie internetowej zamawiaj±cego.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak


II.5) G³ówny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 22815000-6, 22816300-6, 22850000-3, 22852100-8, 30192000-1, 30195000-2, 30195900-1, 30197300-9, 30197600-2, 30199230-1, 30199310-6, 30199410-7, 30199500-5, 37823500-8, 30192110-5, 30192111-2, 30192150-7, 30192800-9, 30197100-7, 39241000-3, 39263000-3, 39264000-0, 39541000-6, 44316400-2, 44424200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Wszystkie produkty stanowi±ce przedmiot zamówienia powinny; byæ dopuszczone do obrotu i fabrycznie nowe, wyprodukowane zgodnie z obowi±zuj±cymi polskimi normami przenosz±cymi normy europejskie lub normami innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, w oryginalnych fabrycznych opakowaniach i pochodziæ z bie¿±cej produkcji. Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 24.miesiêcznej gwarancji w tre¶ci zgodnej z gwarancj± producenta. Wyroby, które mog± stwarzaæ zagro¿enie ¿ycia, zdrowia, mienia lub ¶rodowiska, obowi±zkowo podlegaj± ocenie zgodno¶ci z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub okre¶lon± norm± oraz podlegaj± oznakowaniu CE zgodnie z ustaw± z dnia 30 sierpnia 2012 r. o systemie oceny i zgodno¶ci ( tj. z 2014 r. Dz. U. poz.1645 ze zm. ). Uznaje siê, ¿e oferta równowa¿na to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o w³a¶ciwo¶ciach funkcjonalnych i jako¶ciowych takich samych lub lepszych od tych, które zosta³y opisane lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca zobowi±zany jest do podania nazwy znaku towarowego, którym oznaczony jest wyrób równowa¿ny.Produkty bêd± dostarczane partiami na zlecenie do siedziby Zamawiaj±cego. Pierwsza partia dostawy w ci±gu 14 dni o dnia zlecenia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Artyku³y biurowe do pisania
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT88916.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert20
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 20
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 20


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Przedsiêbiorstwo Handlowo Us³ugowe - UNITED Sebastian Neuman , , ul. Janusza Kusociñskiego 3 , 87-100, Toruñ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 97050.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 97050.00
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 134000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: Artyku³y biurowe wyposa¿enie i akcesoria biurowe
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT75271.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert48
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 48
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 48


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Dawid Kru¶ DAXER 60-681 Poznañ, , os. Boles³awa Chrobrego 47 lok.66 , 60-681, Poznañ, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 72600.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 72600.00
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 115000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.