Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Płock: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Płocku w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 85082 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Płocku , ul. Otolińska 10, 09-407 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3660310, 3647036, faks 024 3660316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.strazmiejska.plock.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Płocku w 2010 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Płocku w 2010 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu w postępowaniu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.23.40.00-8, 18.44.33.20-5, 18.22.32.00-0, 17.28.21.30-2, 18.32.10.00-5, 18.13.34.00-4, 18.41.22.00-2, 19.31.50.00-7, 19.31.51.00-8, 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 19.20.00.00-8, 17.28.11.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Informację (oświadczenie) o składzie tkaniny poszczególnych elementów umundurowania w przypadku, gdy nie zostanie to określone na metkach wszytych w przedmioty umundurowania. 2.Informację na świadczenie usług przewozowych (kurierskich) na rzecz Wykonawcy z podaniem adresu firmy, numeru telefonu kontaktowego (w przypadku gdy Wykonawca posiada taką umowę). Ww. informacja niezbędna jest w przypadku odsyłania ewentualnych zgłoszonych na piśmie przez Zamawiającego reklamacji poszczególnych elementów umundurowania lub zwrotu załączonych do oferty wzorów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazmiejska.plock.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Płocku
09-407 Płock
ul. Otolińska 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska w Płocku 09-407 Płock ul. Otolińska 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mundurów, spodni i czapek służbowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mundurów, spodni i czapek służbowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.23.40.00-8, 18.44.33.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa kurtek i swetrów służbowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kurtek i swetrów służbowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 17.28.21.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa koszul służbowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa koszul służbowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa umundurowania specjalnego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa umundurowania specjalnego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00-4, 18.41.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa obuwia służbowego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obuwia służbowego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa obuwia taktycznego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obuwia taktycznego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.51.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa elementów uzupełniających umundurowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa elementów uzupełniających umundurowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 19.20.00.00-8, 17.28.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIAŁAŃ RATOWNICZO-GAŚNICZYCH
- Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych obiektów mostowych przez rzekę Wisłę na terenie miasta Płocka w 2025 roku
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Miejskim Przedszkolu nr 9 w Płocku"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Dostawa elementów umundurowania wyjściowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa elementów umundurowania leśnika z munduru wyjściowego i munduru codziennego.
- Dostawa elementów umundurowania leśnika- swetry, bluzy, kamizelki i spodnie.
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.