eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówSporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Knurów w rejonie cmentarza przy ul. Rakoniewskiego wraz z koncepcją zagospodarowania terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Knurów: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Knurów w rejonie cmentarza przy ul. Rakoniewskiego wraz z koncepcją zagospodarowania terenu
Numer ogłoszenia: 85082 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78659 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Knurów w rejonie cmentarza przy ul. Rakoniewskiego wraz z koncepcją zagospodarowania terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje 1.1.Sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu o powierzchni ok. 39 ha, obejmującej między innymi: a)zakres koncepcji winien uwzględniać między innymi wyznaczenie terenu pod zabudowę: mieszkaniową jednorodzinną wolnostojącą i bliźniaczą z przewagą wolnostojącej; usługową dla potrzeb funkcji mieszkaniowej i funkcji na terenach sąsiednich; b)uzgodnienia branżowe z dysponentami infrastruktury technicznej i dróg, polegające na określeniu zapotrzebowania i założeniu przebiegu sieci: energetycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej, telewizji kablowej oraz dróg; c)opracowania analizy ukształtowania terenu dla potrzeb projektu z uwzględnieniem istniejącego ukształtowania terenów graniczących; d)zaproponowanie co najmniej dwóch rozwiązań układu urbanistycznego do akceptacji przez zamawiającego; e)projekt zagospodarowania terenu z lokalizacją obiektów kubaturowych, sieci infrastruktury technicznej i dróg; f)wstępny projekt podziału nieruchomości według zaakceptowanej przez zamawiającego koncepcji; g)dostarczenie zamawiającemu po 5 egzemplarzy koncepcji w formie papierowej oraz na nośniku elektronicznym (załączniki graficzne w AutoCad lub BrisCad i Portable Document Format dla części graficznej, Microsoft Word lub OpenOffice i Portable Document Format dla części tekstowej) oraz dostarczenie 5 egzemplarzy wstępnego podziału nieruchomości w formie papierowej. 1.2.Opracowania planu o powierzchni ok. 32 ha wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, zgodnie z wymogami zawartymi w szczególności w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), w ustawie z dnia 3 października 2008 r. O udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 z 2008 r. poz. 1227 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 nr 164 poz. 1587) w tym między innymi: a)rozpoczęcie czynności formalno - prawnych; b)dostosowanie otrzymanych map do pracy w systemie elektronicznym; c)sporządzenie projektu planu (projekt uchwały Rady Miasta - część tekstowa i graficzna), uwzględniającego między innymi zasady określone w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustalenia strategii rozwoju i planu zagospodarowania przestrzennego województwa oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy Knurów); d)przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; e)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; f)uzyskanie opinii o projekcie planu gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej; g)przeprowadzenie procedury uzgodnienia projektu planu, wyłożenia go do publicznego wglądu z etapem przyjmowania uwag i wniosków oraz przeprowadzenia dyskusji publicznej; h)zakończenie czynności formalno-prawnych związanych z opracowaniem planu wraz z wprowadzeniem zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych do projektu planu; i)publikacja Obwieszczeń w prasie lokalnej - Przeglądzie Lokalnym; j)dostarczenie zamawiającemu projektu planu (projekt uchwały Rady Miasta - część tekstowa i graficzna oraz zapisanie na nośniku elektronicznym w standardzie Edytora Aktów Prawnych XML) w celu podjęcia uchwały przez Radę Miasta Knurów zatwierdzającej plan; k)dostarczenie zamawiającemu uchwalonego planu (6 egzemplarzy załączników graficznych + materiał zapisany na nośniku elektronicznym w standardzie MapInfo Professional 7.5 i Portable Document Format dla części graficznej, Microsoft Word i Portable Document Format dla części tekstowej) + dokumentację planistyczną; l)dostarczenie zamawiającemu kopii Dziennika Urzędowego Województwa Śląskiego z publikacją planu. 2.Realizacja zadania obejmuje sześć etapów: 2.1.koncepcja i wstępny projekt podziału nieruchomości, 2.2.prace wstępne, 2.3.projekt planu - etap uzgodnienia, 2.4.projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu, 2.5.wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i przygotowanie planu do uchwalenia, 2.6.publikacja planu. 3.Szczegółowy zakres opracowania zawiera wzór umowy. 4.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, pod warunkiem, iż podwykonawcy posiadają stosowne uprawnienia niezbędne do jego wykonania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SoftGIS S.C. Radosław Jończak, Agnieszka Calik Jończak, ul. Parkowa 25, 51-616 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114882,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.