Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Gorzów Wielkopolski: zamówienie uzupełniające do postępowania pt. usługi konserwacji, diagnozowania awarii i naprawy kserokopiarek w jednostkach Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 85106 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do postępowania pt. usługi konserwacji, diagnozowania awarii i naprawy kserokopiarek w jednostkach Policji woj. lubuskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: usługi konserwacji, diagnozowania awarii i naprawy kserokopiarek w jednostkach Policji województwa lubuskiego. 2.Przez usługę diagnozowania awarii należy rozumieć określenie przyczyny awarii kserokopiarki, wskazanie metody naprawy i ustalenie jej szacunkowego kosztu. 3.Usługa konserwacji kserokopiarki oznacza jej czyszczenie i regulacje. 4.Usługa naprawy kserokopiarki oznacza usuniecie zdiagnozowanej awarii wraz z wymianą zepsutych części zamiennych jeżeli jest to konieczne do naprawy urządzenia. 5.Części niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji zapewnia Wykonawca. 6.Części zamienne użyte do naprawy lub konserwacji danego typu kserokopiarki muszą być oryginalne. Jednocześnie dopuszcza się części zamienne równoważne do oryginalnych jeżeli spełniają wymagania producenta sprzętu do którego są przeznaczone. 7.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 8.Konserwacja, diagnozowanie awarii i naprawy kserokopiarek będą odbywać się miejscu użytkowania danego sprzętu. W uzasadnionych przypadkach (skomplikowane awarie, brak możliwości naprawy w miejscu użytkowania) dopuszcza się możliwość naprawy poza jednostką użytkującą dany sprzęt. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia konserwacji diagnozowania awarii i naprawy kserokopiarek znajdujących się w Komisariatach Policji pozostających w nadzorze kompetencyjnym jednostek wymienionych w załączniku nr 2A/2B do SIWZ 10.Koszt dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w celu wykonania konserwacji, napraw i diagnoz awarii pokrywa Wykonawca. 11.Koszty przewozu części zamiennych, ich zabezpieczenia i koszty ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca odpowiadając jednocześnie za ich utratę bądź uszkodzenie 12.Miejsce realizacji usług: Część I Teren północny woj. lubuskiego Część II Teren południowy woj. lubuskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: teren północny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
- CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O. ,, UL. ZAMKOWA 5 E, 65-086 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14298,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17587,00
Oferta z najniższą ceną: 17587,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17587,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: teren południowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
- CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O., UL. ZAMKOWA 5 E, 65-086 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15500,00
Oferta z najniższą ceną: 15500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt. 7 oraz art. 32 ust. 3 ustawy p.z.p. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamówienie uzupełniające zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy p.z.p. dotychczasowemu Wykonawcy usług w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu usług będących przedmiotem zamówienia podstawowego, w granicach 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy p.z.p. przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego została uwzględniona wartość zamówień uzupełniających. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych stolarki drzwiowej w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
- Wykonanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w budynku Wydziału Mechatroniki PW w okresie 24 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.