Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Annopol: Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych w Annopolu
Numer ogłoszenia: 85127 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Annopolu, Rynek 1, 23-235 Annopol, woj. lubelskie, tel. 015 8613063, fax 015 8613061.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.eurzad.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont dróg gminnych w Annopolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się następujące części zamówienia: Zad. 1 Remont drogi w miejscowości Annopol (ul. Ogrodowa). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zad. 2 Remont drogi w miejscowości Annopol - Opoczka (przy Centrum Kultury). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zad. 3 Remont drogi w miejscowości Annopol (ul. Leśna od Ośrodka Zdrowia do skrzyżowania). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zad. 4 Remont placu przy aptece na ul. Leśnej z przeznaczeniem na parking. Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również: Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1. roboty pomiarowe w skład, których wchodzi wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2. organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4. po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż, obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych [Pzp], o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy [Pzp] i posiadają wymagane przepisami prawa, uprawnienia do wykonywania zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Zaakceptują warunki umowy i spełnią pozostałe warunki SIWZ. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: 1. Ofertę na formularzu ofertowym wg załącznika nr 5 do SIWZ z dołączonym kosztorysem ofertowym, opracowanym na podstawie przedmiaru robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty. Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca musi brać pod uwagę zakres robót i inne wytyczne z SIWZ, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej oraz przeprowadzić wizję w terenie, 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę stosownego pełnomocnictwa do wykonania przez osobę upełnomocnioną określonych czynności w postępowaniu, w imieniu Wykonawcy, wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa, 7. Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ, 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. Parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków wg załącznika nr 8 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.15, ppkt. 3 i 4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.15, ppkt. 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.15, ppkt. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz, z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.annopol.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Annopolu ul. Rynek 1 23-235 Annopol pok. 12 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Annopolu ul. Rynek 1 23-235 Annopol w pokoju nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 Remont drogi w miejscowości Annopol (ul. Ogrodowa)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Remont drogi w miejscowości Annopol (ul. Ogrodowa). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 Remont drogi w miejscowości Annopol - Opoczka (przy Centrum Kultury). ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 Remont drogi w miejscowości Annopol - Opoczka (przy Centrum Kultury). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 Remont drogi w miejscowości Annopol (ul. Leśna od Ośrodka Zdrowia do skrzyżowania)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 Remont drogi w miejscowości Annopol (ul. Leśna od Ośrodka Zdrowia do skrzyżowania). Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 Remont placu przy aptece na ul. Leśnej z przeznaczeniem na parking..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 Remont placu przy aptece na ul. Leśnej z przeznaczeniem na parking. Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Budowa infrastruktury technicznej związanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Giżycko
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.