eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawę i ułożenie kabla światłowodowego w kanalizacji teletechnicznej oraz uruchomienie teleinformatycznej sieci światłowodowej do jednostek Policji, Straży Pożarnej i Urzędu Wojewódzkiego na terenie miasta Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Łódź: dostawę i ułożenie kabla światłowodowego w kanalizacji teletechnicznej oraz uruchomienie teleinformatycznej sieci światłowodowej do jednostek Policji, Straży Pożarnej i Urzędu Wojewódzkiego na terenie miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 85134 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę i ułożenie kabla światłowodowego w kanalizacji teletechnicznej oraz uruchomienie teleinformatycznej sieci światłowodowej do jednostek Policji, Straży Pożarnej i Urzędu Wojewódzkiego na terenie miasta Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ułożenie kabla światłowodowego w kanalizacji teletechnicznej oraz uruchomienie teleinformatycznej sieci światłowodowej do jednostek Policji, Straży Pożarnej i Urzędu Wojewódzkiego na terenie miasta Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Szczegółowe warunki techniczne stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wykorzystane do budowy systemu były nowe, wolne od wad, wyprodukowane po 1 lipca 2010 r. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na niezawodność wykonanych łączy na okres nie mniej niż 36 miesięcy. 4. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udostępnienia pomieszczeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. 6.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami oraz procedurami budowy sieci światłowodowych TP S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 31.35.20.00 - 31.35.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające ułożeniu kabla światłowodowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, każda z nich, potwierdzonych referencjami, iż roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 8 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: 1. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowania aukcji elektronicznej, na zasadach określonych w art. 91a - 91c uPzp. 2. Zamawiający droga elektroniczną zaprosi do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający w zaproszeniu poinformuje Wykonawców o: 2.1. pozycji złożonych przez nich ofert i otrzymanej punktacji, 2.2. minimalnych wartościach postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, 2.3. terminie otwarcia aukcji elektronicznej, 2.4. terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej, 2.5. sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający prześle dane dotyczące zaproszonych Wykonawców do PWPW S.A. w celu przekazania przez PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatnych instrukcji obsługi systemu aukcyjnego oraz loginu i hasła do systemu aukcyjnego. 4. Aukcja elektroniczna prowadzona będzie na stronie - www.ppp.pwpw.pl 5. Jedynym kryterium stosowanym przez Zamawiającego w toku aukcji elektronicznej będzie cena. .6 Sposób oceny ofert w toku aukcji będzie obejmował przeliczenie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on ofertę korzystniejszą. 7. Dokonanie rejestracji i logowania jest konieczne, aby być uczestnikiem aukcji 8. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych koniecznych do aukcji: - komputer klasy PC, - system operacyjny Windows 2000 lub wyższy, - zegar 300 Mhz, 64 MB RAM, - stałe łącze internetowe, - przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa, - aplet Java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną, - wyłączona autoryzacja na serwerze proxy, - ważny kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego - 9. Posiadanie ważnego kwalifikowanego certyfikatu podpisu elektronicznego jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. 10.Istnieje możliwość udziału w odpłatnym szkoleniu dla Wykonawców dotyczącym obsługi systemu aukcyjnego - informacje pod numerem telefonu (22) 53 12 764. PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją aukcji elektronicznej pod numerem telefonu (22) 531 27 64, e-mail: ppp@pwpw.pl.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określono w projekcie umowystanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.