Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Kostrzyn: BUDOWA ULICY BRACI DRZEWIECKICH OD ULICY 20 PAŹDZIERNIKA DO KOŃCA ULICY
Numer ogłoszenia: 85137 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY BRACI DRZEWIECKICH OD ULICY 20 PAŹDZIERNIKA DO KOŃCA ULICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa ulicy Braci Drzewieckich w Kostrzynie od ulicy 20 Października do końca ulicy (ciąg pieszojezdny) wraz z wjazdami do posesji i dwustronnym chodnikiem w Kostrzynie o długości 182,49 m, w następującym zakresie: 1. Budowa nawierzchni wjazdów (40,25 m2) o zmiennej szerokości o następującej konstrukcji: a) warstwa nośna z kostki brukowej typ DWUTEOWNIK o gr. 8 cm koloru czerwonego, b) podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm (gotowa mieszanka) 1:4, c) warstwa podbudowy z betonu cementowego B 7,5 o grubości 15,0 cm (PN-B-06250), d) warstwa odsączająca z piasku grubego - gr. 10 cm (PN-B-11113), 2. Budowa nawierzchni pieszojezdni (1 429,70 m2) o szerokości części jezdnej 5,0 m (kolor szary) i szerokości części pieszej 1,25 do 2,5 m (kolor czerwony): a) warstwa nośna z kostki brukowej typ DWUTEOWNIK o gr. 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm (gotowa mieszanka) 1:4; c) warstwa podbudowy z chudego betonu cementowego B 7,5 o grubości 15,0 cm (PN-B-06250), d) warstwa odsączająca z piasku grubego - gr. 10 cm (PN-B-11113), e) w miejscach bez podmurówki pieszojezdnię obramować obrzeżem o wymiarach 8 x 30 x 100 cm ułożonym na ławie betonowej z oporem z betonu klasy B 15; 3. Odwodnienie - wody opadowe odprowadzone z nawierzchni jezdni do projektowanych ścieków (typ CEGŁA), a dalej do projektowanych wpustów i studni kanalizacji deszczowej, poprzez przykanaliki . 4. Regulacja kratek ściekowych i studni. 5. Obsługa geodezyjna budowy, 6. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. ROBOTY BUDOWLANE CPV : 45.23.32.52-0 ROBOTY W ZAKRESIE NAWIWERZCHNI ULIC, 45.23.10.00-5 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE BUDOWY RUROCIAGÓW, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH I LINII ENERGETYCZNYCH Szczegółowy zakres robót został określony w : a) Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ), b) Projektach wykonawczych opracowanych w listopadzie 2007 r. przez GLOB-PROJEKT - Biuro Usług Projektowych, 60-175 Poznań, ul. Kaczeńcowa 6, znajdujących się w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pok. 31: PROJEKT ROBÓT DROGOWYCH, ODWODNIENIE ULICY i STAŁA ORGANIZACJA RUCHU, c) Przedmiarze robót - zał. Nr 5 do SIWZ. UWAGI: W projektach i przedmiarach podano błędną nazwę inwestycji jako PRZEBUDOWA a powinno być BUDOWA. Ponadto w przedmiarach robót zawarto część o nazwie ROBOTY DODATKOWE , a powinno być ROBOTY POZOSTAŁE. Prace te są elementem zadania podstawowego i należy je uwzględnić w obliczeniu ceny ofertowej na zadanie podstawowe. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wykonawca dysponuje: a) odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, b) osobą wyznaczoną na kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych i należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ tj. o wartości min 50 % ceny ofertowej brutto i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców . Zamawiający nie przewiduje możliwości udziału podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych - tylko za zgodą Zamawiającego. W takim przypadku całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 15.11.2007 r.) 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 6) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania (zał. nr 5 do SIWZ), 7) Zaparafowany wzór umowy (zał. nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych 8) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) imienny wykaz pracowników (kierownik robót) + uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych + przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (zał. nr 7 do SIWZ) b) wykaz robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (o wartości min. 50 % ceny ofertowej brutto), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie + referencje, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ) 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,kostrzy.wlkp.pl (bip, przetargi, specyfikacje 2008)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul.Dworcowa 5 pok. 31 - II p.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul.Dworcowa 5 pok. 01 - sekretarait - I p.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.06.2008.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa mostu ul. Martwa (powódź wrzesień 2024)"
- Przebudowa ul. Rzecznej w Luboniu polegająca na remoncie i budowie chodników (w tym chodnika na terenie Miasta Poznania)
- Zagospod. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa i moderni. dróg D-3, D-7, D-8, D-12, D-15, D-16, D-19, D-22, D-26, D-27, D-29, D-35 oraz dojazdów (zjazdów, przepus.) roboty melior.
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Płusy
- Budowa oświetlenia na terenie Gminy Halinów
- Budowa stanowiska dla kontroli mas i nacisku pojazdów przy ul. Zielonogórskiej w Lubinie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.