eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznowolaRemont dróg gminnych w roku 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Lesznowola: Remont dróg gminnych w roku 2016
Numer ogłoszenia: 85151 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont dróg o nawierzchni nieulepszonej, obejmujący: - równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 - 6 m), - równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 - 6 m), - mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 10 cm, wraz z wywiezieniem ścinki, - mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 20 cm, wraz z wywiezieniem ścinki, - wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem kamiennym, - wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem betonowo-kamiennym - miałowanie nawierzchni z kruszywa miałem kwarcytowym 0/8 - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem asfaltowym - renowacja nawierzchni z tłucznia kamiennego - renowacja nawierzchni z destruktu - remont cząstkowy nawierzchni z destruktu. 2) remont cząstkowy dróg o nawierzchni betonowej, obejmujący: - naprawę chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 6 cm (materiał wykonawcy), - naprawę chodnika z kostki szarej i kolorowej o gr. 6 cm (materiał z odzysku), - naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm (materiał wykonawcy), - naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm (materiał z odzysku), - nawierzchnia na przejściach z betonowych płyt integracyjnych w kolorze żółtym (materiał wykonawcy); - naprawę krawężników betonowych (materiał wykonawcy), - naprawę krawężników betonowych (materiał z odzysku), - naprawę obrzeży betonowych (materiał wykonawcy), - naprawę obrzeży betonowych (materiał z odzysku), - ułożenie ażurowych płyt betonowych 60x40x10 - wymiana uszkodzonych włazów studzienek kanalizacyjnych (materiał wykonawcy) - wymiana uszkodzonych wpustów ulicznych (materiał wykonawcy) - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacji - regulacja pionowa wpustów ulicznych - wymiana uszkodzonych studni chłonnych wraz z osadnikami - wymiana uszkodzonych studni rewizyjnych i połączeniowych kanalizacji deszczowej - wymiana uszkodzonych osadników kanalizacji deszczowej - wymiana uszkodzonych rur kolektora kanalizacji deszczowej - wykonanie ścianki czołowej przepustu D400, D500, D600, D800, beton B20 - Wymiana uszkodzonych przepustów drogowych D400, D500, D600, D800 - wykonanie progu - szer. 5 m. - wykonanie progu - szer. 7m. 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, obejmujący: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni do 5 m2, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni większej niż 5 m2, - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej przez frezowanie, grubość warstwy do 5cm; - ułożenie geosiatki z włókien szklanych przesączanych asfaltem; - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza, naprawa powierzchni większej niż 200m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych, grubość warstwy 4 cm, warstwa ścieralna, naprawa powierzchni większej niż 200 m2, - wykonanie podbudowy z łamanego materiału kamiennego, warstwa górna - uzupełnienie głębokich ubytków. 4) wzmocnienie nawierzchni gruntowej płytami betonowymi 100x75x10 (JOMB) jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni. 5) umocnienie skarp rowów ażurowymi płytami betonowymi 60x40x10 (EKO) - jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni. 6) Oznakowanie pionowe wraz z montażem przy zastosowaniu znaków małych pierwszej generacji: a). Znaki kategorii A; b). Znaki kategorii D; c). Znaki kategorii B i C; d). Tablice U3d i U3c; e). Tablice U9a i U9b; f). Podtabliczki kat. T; g). Balustrady U11a; h). Bariery ochronne stalowe SP-09/1; i). Bariery ochronne stalowe SP-09/4; j) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych, dł. 3,5m k). Lustra akrylowe okrągłe fi 600 mm; l) Słupki blokujące U-12C; ł) Punktowe elementy odblaskowe (oczka) m) Progi zwalniające, przykręcane: - element środkowy - koszt 1 szt. - element skrajny - koszt 1 szt. 7) Naprawa i konserwacja uszkodzonych znaków pionowych: a). Prostowanie pochylonych słupków i regulacja tarcz znaków; b). Mycie tarcz znaków (np. graffiti). 8) Oznakowanie poziome przy użyciu masy chemoutwardzalnej grubowarstwowe z gruntowaniem: a) Oznakowanie progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej; b) Oznakowanie nawierzchni asfaltowej; c) Oznakowanie przejść dla pieszych. 9) Oczyszczenie rowów z namułu. 1.3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określają: a) Przedmiar robót - Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający informuje, iż ilości robót podane w przedmiarze są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zarówno zmniejszeniu lub zwiększeniu. Faktyczne ilości prac będą wynikać z potrzeb w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia) polegające na: budowie, przebudowie, remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo - jezdnego, chodnika lub parkingu albo też polegające na remoncie bieżącym obiektów drogowych, przy czym: jedna robota budowlana musi obejmować swoim zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej, a każda robota musi być o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł. brutto (słownie: trzy miliony złotych 00/100) . Wymagane jest także przedstawienie dowodów tj. poświadczeń, określające czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą łącznie wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następującym sprzętem drogowym: 1) równiarka - 2 szt., 2) walec drogowy - 2 szt., 3) samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton - 4 szt. , 4) koparko - ładowarka - 2 szt., 5) frezarka - 1 szt., 6) rozściełacz masy bitumicznej - 1 szt. W celu oceny spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania - wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ. 2. Inne dokumenty: 1) Formularz OFERTA - sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji na roboty polegające na remoncie nawierzchni betonowych i bitumicznych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola. eobip. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola pok. nr 9 Cena za SIWZ 25 PLN + podatek VAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola Kancelaria Urzędu - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.