Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-16
Ogłoszenie nr 8515 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Lębork: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku z podziałem na dziewięć części od 01 lutego 2017r. do 31 stycznia 2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku, krajowy numer identyfikacyjny
29535000000, ul.
ul. Stryjewskiego
23,
84300
Lębork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
059 8624200, 8624201, e-mail
dps1_lebork@wp.pl, faks
598 622 434.
Adres strony internetowej (URL): dps1lebork.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyja powiatu nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
dps1lebork.mojbip.pl www.lebork.dps.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać na adres
Adres:
Dom Pomocy Społecznej Nr 1 ul. Stryjewskiego 23 84-300 Lębork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku z podziałem na dziewięć części od 01 lutego 2017r. do 31 stycznia 2018r.
Numer referencyjny: DPS1.260.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku z podziałem na dziewięć części od 01 lutego 2017r. do 31 stycznia 2018r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e część/ci zamówienia. 2.Na każdą z części zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. I CZĘŚĆ: Jaja kurze konsumpcyjne Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3 II CZĘŚĆ: Warzywa i owoce oraz kapusta i ogórki kiszone Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-2 15331000-1 III CZĘŚĆ: Ryby świeże, solone, wędzone i mrożone Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15220000-6 IV CZĘŚĆ: Mięso świeże wieprzowe, podroby i kości wieprzowe Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9 V CZĘŚĆ: Mięso świeże i podroby drobiowe Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9 VI CZĘŚĆ: Wędliny wieprzowe i drobiowe Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9 VII CZĘŚĆ: Nabiał i przetwory mleczarskie Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3, 15400000-2 VIII CZĘŚĆ: Wyroby piekarskie i ciastkarskie( pieczywo i wyroby cukiernicze świeże) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9 IX CZĘŚĆ: Różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, wyroby ciastkarskie i przyprawy sypkie, owoce i warzywa przetworzone, napoje itp. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:03142500-3, 03200000-2, 15331000-1, 15220000-6, 15100000-9, 15500000-3, 15400000-2, 15810000-9, 15600000-4, 15800000-6, 15300000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/02/2017
data zakończenia: 31/01/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
posiadają zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie dotyczące podwykonawców (oświadczenie wymagane wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom). Oświadczenia muszą być aktualne na dzień składania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres możliwości zmiany ponowień umowy jest § 5 pkt 3-7 projektu umowy stanowiącym załącznik do SIWZ: "3.Cena produktu określana w formularzu ofertowym Wykonawcy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku udokumentowanej zmiany cen produktu notowaniami Głównego Urzędu Statystycznego www.stat.gov.pl. o taki wskaźnik, o jaki nastąpił wzrost lub obniżenie ceny produktu. Do pisemnego zawiadomienia strony umowy domagającej się zmiany, zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego określająca wysokość cen. Zmienione ceny będą obowiązywały od następnej dostawy dokonanej po dacie doręczenia zawiadomienia i podpisania aneksu do umowy. 4.Waloryzacja może nastąpić najwcześniej po trzech miesiącach od podpisania umowy, tylko raz w trakcie trwania umowy. 5.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jak w pkt 1, jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 5%. 6.W przypadku ustawowej zmiany VAT w okresie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7.Każda zmiana wysokości cen wymaga formy pisemnej ( aneksowanie umowy) przez każdą ze stron."
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/01/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Jaja kurze konsumpcyjne świeże
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja kurze konsumpcyjne świeże
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy jaj kurzych konsumpcyjnych świeżych w godzinach od 700 do 800 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczony towar musi być klasy A, o wadze 53-63 g (klasa wagowa M), świeży, czysty w nienaruszonej skorupce, z co najmniej 14 dniowym terminem ważności, pakowane po 30 szt.
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa: Warzywa i owoce oraz kapusta i ogórki kiszone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kapusty i ogórków kiszonych w godzinach 700 do 800 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży odpowiedniej jakości, bez objawów chorób, pleśni, nie uszkodzony bez obcych zapachów, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 03200000-2,
15331000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 3
Nazwa: Ryby świeże, solone, wędzone i mrożone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ryby świeże, solone, wędzone i mrożone
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy ryb świeżych, solonych, wędzonych i mrożonych w godzinach 700 do 800 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, do zachowania ciągu chłodniczego.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach, oznakowany odpowiednią etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia.
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-8, 15220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 4
Nazwa: Mięso świeże wieprzowe, podroby i kości wieprzowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mięso świeże wieprzowe, podroby i kości wieprzowe
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy świeżego mięsa, podrobów i kości wieprzowych w godzinach 700 do 800 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, do zachowania ciągu chłodniczego.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawiony, konsystencja - jędrna, elastyczna, smak i zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, barwa - od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej, mięso badane przez lekarza weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzące z knurów i loch, oznakowane etykietą zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 2 dni
5.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 5
Nazwa: Mięso świeże i podroby drobiowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Mięso świeże i podroby drobiowe
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy świeżego mięsa i podroby drobiowe w godzinach 700 do 800 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, do zachowania ciągu chłodniczego.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, mięso nieuszkodzone bez wylewów krwawych, zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa drobiowego, niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkłady mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu, oznakowany etykietą zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 2 dni
5.Wykonawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie Zamawiającego przedstawi stosowne zaświadczenie lekarza weterynarii.
6.Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacji
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 6
Nazwa: Wędliny wieprzowe i drobiowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wędliny wieprzowe i drobiowe
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy wędlin wieprzowych i drobiowych w godzinach od 700 do 800 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru tj. do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być gatunku I, świeży, odpowiedniej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 7 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 7
Nazwa: Nabiał i przetwory mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nabiał i przetwory mleczarskie
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy nabiału i przetworów mleczarskich w godzinach od 700 do 715 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru tj. do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania ( worki foliowe czyste, nienaruszone), mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz składników, waga, termin przydatności do spożycia, nazwa producenta
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15500000-3,
15400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 8
Nazwa: Wyroby piekarskie i ciastkarskie ( pieczywo i wyroby cukiernicze świeże).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyroby piekarskie i ciastkarskie ( pieczywo i wyroby cukiernicze świeże).
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w godzinach od 700 do 715 od poniedziałku do soboty.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, pieczywo nie kruszące się, dopieczone, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa produktu, waga, wykaz składników, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 9
Nazwa: Różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, wyroby ciastkarskie, przyprawy sypkie, owoce i warzywa przetworzone, napoje..
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, wyroby ciastkarskie, przyprawy sypkie, owoce i warzywa przetworzone, napoje.
1.Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy różnych artykułów spożywczych w godzinach od 700 do 1200 od poniedziałku do piątku.
2.Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
4.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące.
5.Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dostarczony w czystych nie uszkodzonych opakowaniach ( słoiki bez zarysowań, pęknięć, wypukłości zakrętek, puszki bez bombażu), posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania, mieć odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, być oznakowany etykietą zawierająca następujące dane: nazwa środka spożywczego, waga, wykaz składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15600000-4,
15800000-6,
15300000-1,
15400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Rozbudowa ul. Kaszubskiej i Kartuskiej w Lęborku - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynków mieszkalnych przy ul. Konopackiej, dz. nr 189/104 obr 11 Lębork.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowego obiektu mostowego przez rz. Okalica w ciągu ul. Staszica w Lęborku
- Przebudowa ul. Wichrowej w Cewicach
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW SOUS-VIDE
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawy warzyw przetworzonych i warzyw mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.