eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReszelDostawa preparatów do żywienia dojelitowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Reszel: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
Numer ogłoszenia: 85251 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66553 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7529450, 7529456, faks 0-89 7529451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego na zamówienie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w ilościach i asortymencie wymienionym w SIWZ. 2. Oferent może zaoferować preparaty w opakowaniach o wielkości innej niż sugerowana. W takim przypadku należy przyjąć do wyceny taką ilość opakowań aby ilość ogółem dla danego produktu była zgodna ze specyfikacją i wyliczona przez przemnożenie opakowań przez ilość w opakowaniu. O fakcie zaproponowania opakowań innej wielkości Wykonawca poinformuje Zamawiającego wpisując inne wielkości w formularzu ofertowym w tabeli z podaniem cen jednostkowych w rubryce uwagi. 3. Ilości wykazane w tabeli stanowią w przybliżeniu zapotrzebowanie na okres 1 roku. 4. Oferta powinna zawierać nazwy handlowe oferowanych preparatów. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy, w okresie jej trwania, systematycznie na podstawie zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Miejscem dostaw jest magazyn Zespołu Opieki Zdrowotnej w Reszlu. 7. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faxem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego na ryzyko i koszt wykonawcy. 8. W nagłych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia telefonicznego i dostawę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia potrzeby. 9. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części dlatego nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 10. Asortyment musi spełniać wymogi ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) lub ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.), oraz wymogi prawne dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na rynku unijnym w tym w szczególności na terytorium Polski. 11. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas dostawy do Zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu apteki w godz. 7.30-14.00. 12. Dostarczane preparaty winny posiadać termin przydatności przynajmniej 8 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 13. W cenie oferty muszą być uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena ofertowa netto Wykonawcy jest ostateczna i nie będzie zmieniana podczas wykonywania zamówienia z zastrzeżeniem warunków zapisanych w umowie. 14. Podane ilości asortymentu są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 16. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy, co do jego jakości. Wykonawca w formularzu ofertowym określi termin obowiązywania gwarancji jakościowej dostarczanych produktów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98368,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.