To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85300 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Zduńska Wola: Przebudowa ulicy Traugutta - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62720-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67668-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, krajowy numer identyfikacyjny
59842800000, ul.
ul. Stefana Złotnickiego
12,
98-220
Zduńska Wola, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
43 825 02 00, faks
43 825 02 02, e-mail
urzad_miasta@zdunskawola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Traugutta - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ulicy Traugutta - etap I 1.Inwestycja finansowana ze środków własnych, realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót dotyczących przebudowy ulicy Romualda Traugutta oraz budowy kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Wincentego Pola, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 30 listopada 2016 roku znak AB.6743.1.840.2016 oraz Decyzji z dnia 12 stycznia 2017 roku znak: IT.OŚ.6131.196.2016.MS, wydanej na usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym ulicy Romualda Traugutta, nr drogi 119316 E. 2.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Romualda Traugutta - część I w zakresie: a) budowy kanalizacji deszczowej w ulicy Wincentego Pola wraz z odtworzeniem pasa drogowego z płyt Jomb, b) przebudowy ulicy Romualda Traugutta na odcinku od ulicy Wincentego Pola do ulicy K. I. Gałczyńskiego wraz z przebudową trzech sięgaczy, oraz budowa kanalizacji deszczowej. 3.W pasie drogowym występuje uzbrojenie podziemne wodociąg, kable energetyczne i telekomunikacyjne, kanalizacja sanitarna. W ramach zadania nastąpi przebudowa ulicy Traugutta do szerokości 5,00 metrów, budowa jednostronnego chodnika i przebudowa istniejących wjazdów na posesję oraz trzech sięgaczy do posesji zlokalizowanych w głębi ulicy. Na wysokości nieruchomości Traugutta 40 należy przewidzieć położenie rury osłonowej gładkościennej fi 75 mm do przełożenia pod wybudowaną drogą kabli pod potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, które jest przewidziane do realizacji w przyszłości. W ramach zamówienia Wykonawca dokona: 1) robót demontażowych i rozbiórkowych oraz ich wywozu i utylizacji, 2) przebudowy pasa drogowego ulicy R. Traugutta na odcinku od ul. W. Pola do ul. K.I. Gałczyńskiego poprzez wykonanie jezdni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, chodników, wjazdów na posesje oraz sięgaczy z kostki betonowej gr. 8 cm; 3) budowy kanalizacji deszczowej z rur PVC-U fi 400 w ulicy Wincentego Pola ze studniami rewizyjnymi konstrukcji betonowej fi 1200, wraz z odtworzeniem pasa drogowego z płyt Jomb; 4) budowy kanalizacji deszczowej z rur PVC-U fi 315 w ulicy R. Traugutta na odcinku od ul. W. Pola do ul. K.I. Gałczyńskiego oraz w sięgaczach wraz z przykanalikami z rur PVC-U fi 200, wpustami deszczowymi fi 500 i studniami rewizyjnymi konstrukcji betonowej fi 1200 - kanalizację należy zakończyć na studni nr D 11; 5) robót związanych z wykonaniem i utrzymaniem tymczasowego oznakowania oraz wykonania oznakowania docelowego pionowego i poziomego grubowarstwowego; 6) wycinki drzew rosnących w pasie drogowym przebudowywanego odcinka ul. R. Traugutta - 9 sztuk. 4.Wycinka drzew będzie nadzorowana przez działającego na zlecenie Zamawiającego biegłego w zakresie ochrony przyrody oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego. Przed przystąpieniem do wycinki Wykonawca w obecności biegłego dokona przeglądu drzew w zakresie gniazdowania ptaków. Wykonawca dokona wycinki oraz pocięcia drewna na odcinki odpowiedniej długości wg wytycznych biegłego. Wykonawca zobowiązany jest odkupić od Zamawiającego drewno pochodzące z wycinki, po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego. Do ustalonej przez biegłego ceny doliczony zostanie podatek VAT wg obowiązującej stawki. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. Strony dopuszczają możliwość potrącenia należności z tytułu sprzedaży drewna z wynagrodzenia Wykonawcy. Powstałe w trakcie wycinki odpady organiczne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.Informacje dodatkowe. 1)Prawidłowe zabezpieczenie terenu wycinki oraz robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający posiada opracowany projekt organizacji ruchu na czas budowy. W przypadku potrzeby dokonania podziału zamknięcia pasa drogowego na inne odcinki niż wskazane w projekcie, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania własnego projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia. Oznakowanie budowy i zamknięcia odcinków drogi winny być z odpowiednim wyprzedzeniem zgłaszane do Zarządcy drogi, w celu zatwierdzenia i dokonania odbioru oznakowania. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów zajęcia pasa drogowego (jeśli dotyczy) oraz dostawy i montażu oznakowania. 2)Materiały z rozbiórki: gruz z rozbiórek oraz ziemię z wykopów należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 5 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm /aprobat /specyfikacji technicznych /systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania i załączyć dane techniczne, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 7.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty drogowe, d) roboty związane z wykonaniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, e) roboty instalacyjne - kanalizacja deszczowa, f) wycinka drzew, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 8.Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia. 10.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: a)roboty rozbiórkowe, b)roboty drogowe, c)roboty związane z wykonaniem trawników, d)wycinka drzew. o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2,
45233221-4,
45233290-8,
77211400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT838262.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 990000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.