Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Kielce: Dostawa artykułów promujących Województwo Świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 85309 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promujących Województwo Świętokrzyskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A, 25-502 Kielce, gadżetów promujących Województwo Świętokrzyskie, tj. Koszulka męska typu polo z krótkim rękawem -150 Szt., Koszulka damska typu polo z krótkim rękawem -150 Szt., Torba laminowana - 2 000 Szt., Torba ekologiczna papierowa - 5 000 Szt., Klasyczny kapelusz przeciwsłoneczny (plażowy) - 250 Szt., Długopis metalowy - 2 000 Szt., Kubek termoizolacyjny - 300 Szt., Drewniany ołówek z zabawną główką -500 Szt., Znaczki (piny) okrągłe - 500 Szt., Znaczki (piny) w kształcie herbu -500 Szt., Portmonetka damska -100 Szt., Portfel męski -100 Szt., Długopis plastikowy - 5 000 Szt., Wizytownik skórzany - 250 Szt., Piłeczka antystresowa - 250 Szt., Brelok - 3 000 Szt., Smycz z pamięcią typu flash 2 GB - 200 Szt., Smycz - 2 000 Szt., T - Shift -100 Szt. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia na gadżety oznaczeń, tj. napisów oraz logo (Wzory oznaczeń zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ) wskazanych dla każdej pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Do oferty musi zostać dołączony opis oferowanego produktu (karta produktu), zdjęcia oraz próbki wybranych produktów składających się na przedmiot zamówienia, szczegółowo określone w rozdz.VI pkt. 4 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 gr) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta Zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380, Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, na dostawę artykułów promujących Województwo Świętokrzyskie. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie wypłacenia Zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 12 niniejszego rozdziału. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie wsiedzibie Zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony, na dostawę artykułów promujących Województwo Świętokrzyskie. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcom, jeżeli: a). upłynął termin związania ofertą, b). zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c). Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a). który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b). który został wykluczony z postepowania, c). którego oferta została odrzucona. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 10 SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero -jedynkową, tj. wg zasady spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców, tj. każdy z Wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustway.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy Wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 lit. b i c , oraz łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w rozd. VI pkt 1, 2, 3 lit. a, 4 lit. a, b, c SIWZ. 6. W przypadku gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy jest spełnienie następujących wymagań: a). na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, b). umowa winna być zawartana na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia, c). Wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z: 1. Wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ; 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, 3.Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 4 do SIWZ, c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w ww terminie jego aktualności przez organ wydający; 4. Dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a). opis oferowanego produktu (karta produktu) wskazujący na jego cechy, takie jak: materiał, wymiary, kolorystyka, jego charakterystyczne cechy - dla każdego artykułu promocyjnego składającego się na przedmiot zamówienia, b). zdjęcie artykułu promocyjnego opisanego pod pozycją 2, 3, 5, 7, 9, 10, 13, 15, 17, 18, 19 Załącznika Nr 1 do SIWZ. Zdjęcie winno przedstawiać produkt w taki sposób, aby możliwa była jego weryfikacja pod względem zgodności z opisem Zamawiającego, tzn. powinno przedstawiać jego cechy charakterystyczne, c) model wzorcowy (próbka) artykułu promocyjnego opisanego pod poz. 1, 4, 6, 8, 11, 12, 14, 16 Załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający nie wymaga, aby ww produkty posiadały naniesione nadruki czy tłoczenia. Dołączone do ofert próbki zostaną zwrócone Wykonawcom, którzy nie zostaną wybrani do realizacji zamówienia na ich wniosek. 5. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa). 6. W przypadku wspólnego ubiegania sie przez Wykonawców o udzieleniu zamówienia publicznego (w tym spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielebie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał, notarialne potwierdzona kopia lub kopia potwierdona za zgodność z orginałemprzez osoby udzielające pełnomocnictwo.) 7.W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. c, zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 7 niniejszego rozdziału. 8. Zamawiający wymaga, aby załączone do ofert dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dla uczniów uczestniczących w warsztatach składających się z długopisów biodegradowalnych, notesów A5 z recyklingu i worków/plecaków
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (piąta edycja)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.