Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Przemyśl: Dostawy ziemiopłodów
Numer ogłoszenia: 85311 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ziemiopłodów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy ziemiopłodów. Opis części zamówienia: Pakiet 1. Marchew, Pakiet 2. Buraki ćwikłowe, Pakiet 3. Pietruszka korzeń, Pakiet 4. Seler korzeń, Pakiet 5. Cebula biała, Pakiet 6. Ogórek świeży, Pakiet 7. Ogórek kiszony, Pakiet 8. Pomidor, Pakiet 9. Sałata zielona, Pakiet 10. Zielona cebulka, Pakiet 11. Czosnek świeży, Pakiet 12. Pieczarka świeża, Pakiet 13. Rzodkiewka, Pakiet 14. Kapusta biała młoda, Pakiet 15. Kapusta pekińska, Pakiet 16. Fasola Jaś duży, Pakiet 17. Cytryny, Pakiet 18. Koperek zielony, Pakiet 19. Botwina, Pakiet 20. Kalarepa, Pakiet 21. Rabarbar, Pakiet 22. Truskawki świeże, Pakiet 23. Jabłka deserowe, Pakiet 24. Kapusta kiszona, Pakiet 25. Ziemniaki młode, Pakiet 26. Zielona pietruszka. Zestawienie ilości ziemiopłodów dla poszczególnych pakietów przedstawia Załącznik Nr 3 do Specyfikacji, stanowiący jednocześnie Formularz cenowy. Każda z pozycji asortymentowych Załącznika Nr 3 zostanie oceniona oddzielnie - jako ocena za poszczególny Pakiet. Dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane będą partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana nie może przekroczyć 20% całości zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6, 03.22.14.10-3, 03.22.22.00-5, 03.22.12.60-6, 15.33.11.30-7, 03.22.23.21-9, 03.22.11.13-1, 03.22.11.12-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. (jeśli dotyczy) 2. Ponadto, w przypadku powołania się Wykonawcy na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, w razie zaistnienia konieczności realizacji zamówienia (lub części zamówienia) przez te podmioty (podwykonawstwo), należy dodatkowo - oprócz pisemnego zobowiązania podmiotu, któremu Wykonawca powierzył podwykonawstwo - złożyć oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 SIWZ (jeśli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne warunki zmian umowy zostały opisane w § 8 Projektu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, piętro II, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Marchew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy marchwi. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 3000,00-3800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.12-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Buraki ćwikłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy buraków ćwikłowych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 2000,00-2800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Pietruszka korzeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pietruszki korzeń. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 2600,00-3200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Seler korzeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy selera korzeń. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 1800,00-2200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Cebula biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy cebuli białej. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 650,00-800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.13-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Ogórek świeży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy ogórków świeżych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 1800,00-2200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Ogórek kiszony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy ogórków kiszonych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 90,00-110,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Pomidor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pomidorów. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 1400,00-1600,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 15.33.11.30-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9. Sałata zielona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sałaty zielonej. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 1600,00-1900,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Zielona cebulka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy zielonej cebulki. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 900,00-1150,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.13-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11. Czosnek świeży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy czosnku świeżego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 150,00-200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Pieczarka świeża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczarek świeżych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 250,00-330,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.12.60-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13. Rzodkiewka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy rzodkiewki. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 1500,00-1750,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14. Kapusta biała młoda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy kapusty białej młodej. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 500,00-650,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.14.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. Kapusta pekińska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy kapusty pekińskiej. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 250,00-330,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.14.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16. Fasola Jaś duży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy fasoli Jaś duży. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 480,00-550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 15.33.11.30-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17. Cytryny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy cytryn. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 1800,00-2200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18. Koperek zielony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy koperku zielonego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 650,00-800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19. Botwina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy botwiny. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 60,00-85,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20. Kalarepa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy kalarepy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 500,00- 650,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21. Rabarbar.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy rabarbaru. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 1000,00-1300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22. Truskawki świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy truskawek świeżych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 450,00-550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23. Jabłka deserowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy jabłek deserowych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 800,00-100,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.23.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24. Kapusta kiszona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy kapusty kiszonej. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 550,00-650,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.14.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25. Ziemniaki młode.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy ziemniaków młodych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 2000,00-2800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26. Zielona pietruszka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy zielonej pietruszki. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN ( bez VAT): 750,00-900,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki pielęgniarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- "Zakup samochodu osobowego"
- Dostawa artykułów spożywczych 2024/2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Rejonowym w Lubaczowie z siedzibą przy ul. Mickiewicza 24
- DOSTAWA CIĄGNIKA KOMUNALNEGO Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa warzyw i owoców świeżych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kłodzku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Kształcenia i Wychowania w Rozłazinie z podziałem na zadania"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- "Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Łazach przez okres 10 miesięcy w 2025 roku". Postępowanie 2
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.