Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-14
Wieluń: SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 16 / 2016 - Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
Numer ogłoszenia: 85311 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 438 406 800, faks 438 406 801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 16 / 2016 - Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne ZAMÓWIENIA z których każde realizowane będzie poprzez dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty umowy lub zamówionego przedmiotu zamówienia ( ZAMÓWIEŃ 20 ). 2. Opis przedmiotu zamówienia : endoprotezy stawu biodrowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji w ramach podmagazynu u Zamawiającego - szczegółowy zakres , ilości zawiera - ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZE CENOWE ZAMÓWIEŃ, ilości podane w Formularzach Cenowych są ilościami szacunkowymi. ZAMÓWIENIE nr 1 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 2 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 3 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 4 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 5 - Biodrowy stabilizator dynamiczny (DHS) do zespoleń bliższego końca kości udowej, kłykciowy stabilizator dynamiczny (DCS) do zespoleń dalszego końca kości udowej, śruby stabilizujące do płytek DHS i DCS, gwóźdź śródszpikowy blokowany, gwóźdź typu GAMMA, wkręty blokujące do gwoździ; ZAMÓWIENIE nr 6 - Gwoździe Endera, grotowkręty Schanza, drut plastyczny do wiązania odłamów kostnych w rolce, podkładki do śrub, wkręty samogwintujące, gwoździe Rusha, gwoździe Steinmanna; ZAMÓWIENIE nr 7 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości promieniowej; ZAMÓWIENIE nr 8 Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszego końca kości strzałkowej; ZAMÓWIENIE nr 9 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej; ZAMÓWIENIE nr 10 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości udowej; ZAMÓWIENIE nr 11 - Płytki kątowo-stabilne proste-wygięte, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów - średnica wkrętów blokowanych 5.0 mm; ZAMÓWIENIE nr 12 - Płytki kątowo-stabilne proste, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm; ZAMÓWIENIE nr 13 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne -hakowe- do zespolenia złamań dalszej części obojczyka lub-i przemieszczeń stawu barkowo-obojczykowego; ZAMÓWIENIE nr 14 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań nasady bliższej kośc ramiennej; ZAMÓWIENIE nr 15 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm; ZAMÓWIENIE nr 16 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 5.0 - 4,5 mm; ZAMÓWIENIE nr 17 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości łokciowej; ZAMÓWIENIE nr 18 - Śruby typu Herberta kaniulowane ; ZAMÓWIENIE nr 19 - Zestaw do szycia łąkotki technika all-inside ZAMÓWIENIE nr 20 - Płytki kątowo-stabilne do stabilizacji kości śródstopia po osteotomii w leczeniu palucha koślawego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonania przedmiotowego zamówienia , jeżeli przedstawi wraz z ofertą kserokopię koncesji lub zezwolenia, oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową , pozwalającymi na wykonanie przedmiotowego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
REFERENCJE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - TERMIN PŁATNOŚCI - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Wieluniu, ul. Szpitalna 16,98 - 300 Wieluń - DO i ZP POKÓJ nr 204..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16,98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Rozwój społeczności energetycznych w regionie wieluńskim
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Grodzenie upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu"
- "Budowa ulicy Ludowej w Wieluniu"
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
więcej: Sztuczne stawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.