eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówPrzewóz uczestników projektu OBKK w ramach wyjazdów edukacyjnych - IV edycja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Knurów: Przewóz uczestników projektu OBKK w ramach wyjazdów edukacyjnych - IV edycja
Numer ogłoszenia: 85316 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://knurow.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczestników projektu OBKK w ramach wyjazdów edukacyjnych - IV edycja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 33 przewozów uczestników projektu OBKK w okresie od kwietnia do maja 2013 roku w ramach wyjazdów edukacyjnych realizowanych na potrzeby projektu Odlotowe i bombowe są kompetencje kluczowe, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Oddział Odlewnictwa Artystycznego w Gliwicach-16.04.2013, 2. Oddział Odlewnictwa Artystycznego w Gliwicach-09.05.2013, 3. Oddział Odlewnictwa Artystycznego w Gliwicach-14.05.2013, 4. Radiostacja Gliwice-14.05.2013, 5. Innowacyjne Centrum Bezpieczeństwa Škoda AUTOLAB w Czeladzi-09.04.2013, 6. Innowacyjne Centrum Bezpieczeństwa Škoda AUTOLAB w Czeladzi-07.05.2013, 7. Innowacyjne Centrum Bezpieczeństwa Škoda AUTOLAB w Czeladzi-16.05.2013, 8. Park Tradycji w Siemianowicach Śląskich-10.04.2013, 9. Park Tradycji w Siemianowicach Śląskich-16.04.2013, 10. Elektrownia Żar w Międzybrodziu Bialskim-08.05.2013, 11. Elektrownia Żar w Międzybrodziu Bialskim-22.05.2013, 12. Muzeum Zamkowe w Toszku-15.05.2013, 13. Muzeum Zamkowe w Toszku-23.05.2013, 14. Muzeum Zamkowe w Będzinie-11.04.2013, 15. Muzeum Zamkowe w Będzinie-17.04.2013, 16. Muzeum Zamkowe w Będzinie-23.04.2013, 17. Muzeum Zamkowe w Będzinie-25.04.2013, 18. Muzeum Zamkowe w Będzinie-08.05.2013, 19. Muzeum Zamkowe w Będzinie-16.05.2013, 20. Muzeum Zamkowe w Będzinie-22.05.2013, 21. Muzeum Zamkowe w Bielsku-Białej-10.04.2013, 22. Muzeum Zamkowe w Bielsku-Białej-18.04.2013, 23. Muzeum Zamkowe w Bielsku-Białej-24.04.2013, 24. Muzeum Zamkowe w Bielsku-Białej-07.05.2013, 25. Muzeum Zamkowe w Bielsku-Białej-21.05.2013, 26. Muzeum Drukarstwa w Cieszynie-17.04.2013, 27. Muzeum Drukarstwa w Cieszynie-25.04.2013, 28. Centralne Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach-18.04.2013, 29. Centralne Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach-24.04.2013, 30. Śląski Ogród Botaniczny w Mikołowie-23.04.2013, 31. Śląski Ogród Botaniczny w Mikołowie-15.05.2013, 32. Muzeum Śląskie Centrum Scenografii Polskiej w Katowicach-11.04.2013, 33. Muzeum Śląskie Centrum Scenografii Polskiej w Katowicach-21.05.2013. 2. Szczegółowy harmonogram uwzględniający godziny odbioru oraz powrotu uczestników wyjazdów opracowany zostanie przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy w oparciu o liczbę pojazdów biorących udział w realizacji zamówienia. 3. Wykonawca kalkulując cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia winien uwzględnić wszystkie składniki cenotwórcze, w tym: opłaty parkingowe, opłaty za płatne odcinki dróg i autostrad, koszty związane z postojem kierowców realizujących przedmiot umowy i inne, które ujawnią się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz to, że odbierać i odwozić uczestników wycieczek należy z i do szkół i gimnazjów w Knurowie (w tym co najmniej 9 razy do Szczygłowic). 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego i komfortowego przewozu dzieci w ramach przedmiotu zamówienia. W związku z tym Wykonawca musi zapewnić: 4.1. sprawny środek transportu posiadający aktualny przegląd stanu technicznego; 4.2. środek transportu winien zapewniać miejsca siedzące dla wszystkich pasażerów (w tym uczestników wycieczki i opiekunów); 4.3. zaleca się aby wszystkie miejsca siedzące były zaopatrzone w pasy bezpieczeństwa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia kilkoma środkami transportu pod warunkiem spełnienia przez nie wymogów opisanych w pkt. 4 ppkt 1-3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca posiada licencję wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu lub Głównego Inspektora Transportu Drogowego albo organ samorządu terytorialnego, uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2012 r. Nr 1265, z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz, usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przedstawionym wykazie wykazał się, co najmniej dwiema usługami na kwotę 10 000,00 zł każda, polegającymi na przewozie dzieci i młodzieży. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia. Do realizacji zamówienia Wykonawca powinien dysponować autobusem, autobusami bądź busami zapewniającymi łącznie miejsca siedzące dla odpowiedniej liczby pasażerów, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz aktualnym ubezpieczeniem komunikacyjnym OC. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. Z 2012 r. Nr 1265, z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1.1. licencję wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu lub Generalnego Inspektora Transportu Drogowego albo organ samorządu terytorialnego, uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku, o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. Z 2012 r. Nr 1265, z późn. zm.); 1.2. wykaz przeznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów wraz z informacją o aktualnym stanie technicznym i obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym OC wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami, 1.3. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w przedstawionym wykazie wykazał się, co najmniej dwiema usługami na kwotę 10 000,00 zł każda, polegającymi na przewozie dzieci i młodzieży. 1.4. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1.5. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.6. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia (podwykonawstwo), zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w pkt 3.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Wyposażenie w pasy bezpieczeństwa - 10

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. 2) zmiany harmonogramu pracy, odwołania imprez, bądź innych nie przewidzianych przez strony umowy zmian organizacyjnych podmiotów świadczących usługi będące celem wyjazdów stanowiących przedmiot umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, Aleja Lipowa 12, 44-196 Knurów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria - pokój 307, Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, Aleja Lipowa 12, 44-196 Knurów.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczestników z grup o utrudnionym, dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (UDA - POKL.09.01.02-24-167/10-01)..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.