Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Krotoszyn: Docieplenie budynku użytkowego w Krotoszynie przy ul. Rawickiej 7b
Numer ogłoszenia: 85317 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Rawicka 7B, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253684, faks 062 7253684.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku użytkowego w Krotoszynie przy ul. Rawickiej 7b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian w systemie Atlas Stopter i położenie tynku akrylowego na budynku użytkowym oraz pomalowanie garażu farbą silikatową w Krotoszynie przy ul. Rawickiej 7b.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania: a) złożą prawidłową pod względem formalnym i prawnym ofertę, b) posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem c) spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych d) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, oraz zatrudniają personel mający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie e) wykażą się realizacją co najmniej 2 zamówień publicznych wykonanych z należytą starannością, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; wartość każdej roboty - nie mniejsza niż 100 000 zł brutto wraz z referencjami, że wykonane prace zostały wykonane należycie f) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. g) złożą aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków g) złożą aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne i) przedłożą dokument ubezpieczeniowy potwierdzający fakt, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i) złożą oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy k) przedłożą podpisany wzór umowy 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 3 (należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 c) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami) jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz.605 zm. Dz. U. z 2008 r. nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj: aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) wykażą się realizacją co najmniej 2 zamówień publicznych wykonanych z należytą starannością, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; wartość każdej roboty - nie mniejsza niż 100 000 zł brutto wraz z referencjami, że wykonane prace zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ e) oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik Nr 6 f) polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) podpisany wzór umowy - załącznik Nr 7 h) dokument stwierdzający, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownictwo budowy) Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Oferenta z dalszego postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. 2. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą RP zobowiązany jest złożyć dokumenty wyszczególnione w powyższym pkt. 1, a w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1c. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt 2 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ dostarczy jego kopie, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (TZW. KONSORCJUM) 1. Zgodnie z art. 23 ust.1-3 wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum). Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić następujące warunki: -przedłożą umocowanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -termin na jaki zawarta została umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przedłożenia zawartej umowy konsorcjum. Umowa ta musi określać: sposób współdziałania podmiotów, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji (wyznaczenie lidera upoważnionego do podejmowania zobowiązań), zasady odpowiedzialności zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksem Cywilnym -podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia 3. Ponadto Warunki odnoszące się do wiarygodności poszczególnych wykonawców składających ofertę wspólną: a) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jak również dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 zm. Dz. U. z 2008 r. nr188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj: aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) Złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 4 Warunki odnoszące się do potencjału wspólnego tych podmiotów: Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru - Załącznik nr 3 (należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy) a) przedłożą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności b) wykażą się realizacją co najmniej 2 zamówień publicznych wykonanych z należytą starannością, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; wartość każdej roboty - nie mniejsza niż 100 000 zł brutto wraz z referencjami, że wykonane prace zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ c) złożą oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik Nr 6 d) przedłożą podpisany wzór umowy - Załącznik Nr 7 e) przedłożą dokument stwierdzający, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownictwo budowy) Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Oferenta z dalszego postępowania ( art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ) z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.krotoszyn.ibip.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
ul. Rawicka 7b
63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Rawicka 7b, 63-700 Krotoszyn pokój nr 11 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5148 P w miejscowości Grębów
- Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzętu dla laboratorium i do pracowni diagnostyki mikrobiologicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa endoprotez dla SPZOZ w Krotoszynie
- Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie, lokali i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
- Okresowa konserwacja sprzętu medycznego dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Dostawa autobusu niskoemisyjnego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.