Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Poniec: Budowa Kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Rokosowie.
Gmina Poniec, powiat gostyński, woj wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 8531 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poniec , Rynek 24, 64-125 Poniec, woj. wielkopolskie, tel. 065 5731533, faks 065 5733983.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poniec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Rokosowie. Gmina Poniec, powiat gostyński, woj wielkopolskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - budowę kolektora grawitacyjnego PVC D 200 mm o długości 2 001,0 m - budowę przykanalików PVC D 160 mm o długości 875,0 m/84 szt. - związane roboty ziemne - związane roboty nawierzchniowe - przeprowadzenie inspekcji kanałów sanitarnych za pomocą kamer wraz z dostarczeniem raportu z monitoringu Szczegółowy opis robót i ich wykonania znajduje się w: -dokumentacji projektowej, -przedmiarze robót, -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 30.000,00zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania wiedzy i doświadczenia i zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty budowlane (minimum 2 zamówienia), odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, 2. Dysponowania niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instala-cyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykażą obroty roczne minimum 1,0 mln zł, w ostatnich 3 latach, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,0 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny warunków wymaganych od wykonawców określony został na podstawie formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ. Z treści załą-czonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu doko-nywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania wiedzy i doświadczenia i zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty budowlane (minimum 2 zamówienia), odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, 2. Dysponowania niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instala-cyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykażą obroty roczne minimum 1,0 mln zł, w ostatnich 3 latach, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,0 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny warunków wymaganych od wykonawców określony został na podstawie formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ. Z treści załą-czonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik do SIWZ. 2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, opisanych w pkt 8.1 siwz (art. 22 ust. 1 ustawy) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1..Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach odpowiadających przedmio-towi zamówienia, potwierdzone wykazem wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2 zamówienia), odpowiadające swoim rodzajem i war-tością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, , dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokoły odbiorów) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2.2. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym, potwierdzone wykazem sprzętu ciężkiego, jakim dysponuje wykonawca. 2.3.Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobę proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 2.4. Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzone: a) zestawieniem danych dotyczących obrotów, b) sprawozdaniem finansowym za ostatnie 3 lata obrotowe, w części dotyczącej obrotów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; c) informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której po-twierdza się: - wysokość posiadanych środków finansowych (np. w gotówce, w zaciągniętym, a nie wykorzystanym w całości kredycie gotówkowym, obrotowym itp.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub zdolność kredytową wykonawcy (zgodnie z przepisami art. 70 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 Prawo ban-kowe Dz.U. Nr 140 poz. 239 z późn. zm.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub w/w przypadki łącznie (połączenia środków) w celu spełnienia warunku dot. wymaganej wysokości środków, c) opłaconą polisą ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówie-nia. 2.5. Oświadczenie wykonawcy, że zapewni 3 letni okres gwarancji i max. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych na wykonane zadanie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamó-wienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi sto-sunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmio-tów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przestawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekono-micznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. 2.6.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1. ustawy) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ustawy Pzp., wraz z załączeniem: b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lun rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga : W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt.2.6 a), b), c).d) przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozostałe sumarycznie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją &2 pkt. 2 oraz &4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w spra-wie dokumentów jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poniec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poniecu ul. Rynek 24 - pok. nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miejski w Poniecu ul. Rynek 24- pok.Nr 3 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
INNE PRZETARGI PONIEC
więcej: przetargi PONIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w msc. Oblęgorek ul. Zielona
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale Chirurgii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.