To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Pruszcz Gdański: Obsługa prawna ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 8531 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306343 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach w 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych Gospodarstwa Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Skarszewach (ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach) pomocy prawnej, w tym: 1) bieżące doradztwo prawne, 2) sporządzanie opinii prawnych, 3) przygotowanie projektów umów i projektów aktów normatywnych wydawanych przez Administratora ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach, 4) uczestniczenie w negocjacjach, 5) reprezentowanie przed sądami i organami administracji publicznej na podstawie zawiadomień, wezwań do sądu i na podstawie pisemnych zleceń - poza czasem przeznaczonym na obsługę w siedzibie ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach; 6) reprezentacja zamawiającego w postępowaniach egzekucyjnych w sprawach zleconych indywidualnie, 7) świadczenie usług prawnych polegających na windykacji należności pieniężnych i niepieniężnych, a) pieniężnych: parafowanie dokumentów związanych z należnościami, sporządzanie opinii w tym zakresie, umarzanie należności, prowadzenie postępowań sądowych, prowadzenie postępowań egzekucyjnych, wykonywanie innych czynności w tym zakresie: przed sądami, organami administracji publicznej, b) niepieniężnych: parafowanie dokumentów związanych z nieruchomościami - sprzedażą, dzierżawą i najmem, sporządzanie opinii prawnych w tym zakresie, sporządzanie i przygotowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, dzierżawy i najmu nieruchomości, prowadzenie postępowań sądowych przed sądami administracyjnymi, powszechnymi i polubownymi (od wniesienia pozwu do uzyskania prawomocnego orzeczenia), prowadzenie postępowań egzekucyjnych (od złożenia wniosku do zakończenia postępowania), 8) wykonywanie innych czynności prawnych zależnych od aktualnych potrzeb. 4.2 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 4.3 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: 1) zapewnienie do obsługi prawnej ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach co najmniej trzech osób z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego - zgodnie z ustawą o radcach prawnych z dnia 06 lipca 1982 r. (t.j. Dz.U. 2002.123.1059 z późn. zm.), w tym dwóch osób z co najmniej trzy letnim doświadczeniem oraz wyznaczenie koordynatora zespołu - radcy prawnego z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu 2) zapewnienie świadczenia obsługi prawnej przez co najmniej jednego radcę prawnego w wymiarze 8 godzin dziennie, przez 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku, w siedzibie ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach - w godzinach pracy jednostki; 3) wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3.000.000,00 zł.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MISIEWICZ, MOSEK I PARTNERZY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW
- Misiewicz, Mosek i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych, ul. Stągiewna 12/2, 80-750 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143900,00
Oferta z najniższą ceną: 143900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim, w roku 2025
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.