eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda MalenieckaWywóz odpadów ze składowiska w Wyszynie Machorowskiej gm. Ruda Maleniecka w związku z jego likwidacją

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Ruda Maleniecka: Wywóz odpadów ze składowiska w Wyszynie Machorowskiej gm. Ruda Maleniecka w związku z jego likwidacją
Numer ogłoszenia: 85322 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ruda Maleniecka , Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, faks 0-41 373 13 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudamaleniecka.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów ze składowiska w Wyszynie Machorowskiej gm. Ruda Maleniecka w związku z jego likwidacją.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wywozem ok. 176 ton odpadów ze składowiska w Wyszynie Machorowskiej gm. Ruda Maleniecka, położonego na działce Nr 227 o powierzchni 0,45 ha - w związku z jego likwidacją. Na składowisku znajdują się odpady pochodzące z gospodarstw domowych z obszaru gminy oraz odpady pochodzące z miejsc użyteczności publicznej (parków, przystanków komunikacyjnych itp.) Przedmiot zamówienia obejmuje: - załadunek odpadów na środki transportu, którymi odpady będą przewożone do miejsca ich odbioru, - transport odpadów, - przyjęcie odpadów na składowisko, z którego właścicielem Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę (porozumienie) w zakresie przekazania/przyjęcia odpadów pochodzących z likwidowanego składowiska w Wyszynie Machorowskiej. (Dokument ten Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na wykonanie zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, - wyprofilowanie terenu po wywiezieniu wszystkich odpadów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) złożą formularz ofertowy łącznie z wymaganymi dokumentami, Komisja w oparciu o dostarczone dokumenty oceni złożoną ofertę stosując kryterium spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na podstawie art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik, do SIWZ), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje jego pełnomocnik lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudamaleniecka.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, 26-242 Ruda Maleniecka 99A, pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, 26-242 Ruda Maleniecka 99A, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.