Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Brzozów: dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 85335 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza , ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, faks 013 4309587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet I: artykułów spożywczych, Pakiet II:mięsa wołowego, wyrobów z wołowiny i wieprzowiny, Pakiet III:mięsa drobiowego oraz wyrobów z drobiu, Pakiet IV:artykułów spożywczych mrożonych, pakiet V:warzyw i owoców..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny
im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, budynek administracji-pok. nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, sekretariat, budynek administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły spożywcze suche.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE : 1.BISZKOPTY GURGULA 140 g 20 - 45SZT 2.BUDYŃ ŚMIETANKOWY 65 g - 100 SZT 3.CHRUPKI KUKURYDZIANE FLIPS 80 g - 120 SZT 4.CHLEB RYŻOWY 135 g - 10 SZT 5.CUKIER BIAŁY PACZKOWANY 1 KG - 500 KG 6.CUKIER WANILIOWY 32 g - 10 SZT 7.CYNAMON MIELONY 20 g - 10 SZT 8.DŻEM TRUSKAWKOWY 270 g - 50 SZT 9.DŻEM WIELOSMAKOWY 25 g - 5000 SZT 10.GROSZEK KONSERWOWY 850 g - 35 SZT 11.HERBATA SAGA GRANULOWANA 90 g - 500 SZT 12.HERBATNIKI SZKOLNE - 70 SZT 13.KAKAO DEKOMORENO 200 g - 20 SZT 14.KONCENTRAT BARSZCZU KRAKUS 300 ml - 25 SZT 15.KWASEK CYTRYNOWY 20 g - 230 SZT 16.KAWA INKA 150 g - 70 SZT 17.KISIEL RÓŻNE SMAKI 20 g - 70 SZT 18.KLEIK RYŻOWY 180 g - 35 SZT 19.KMINEK 20 g - 30 SZT 20.KONCENTRAT POMIDOROWY PUDLISZKI 200 g - 180 SZT 21.BEBIKO 350 G 1,2,2r,3 - 10 SZT 22.KONSERWA RYBNA W POMIDORACH EVRA FRISH 170 g OTWIERANA - 200 SZT 23.KASZA JĘCZMIENNA 500g - 120 KG 24.KASZA KUKURYDZIANA DROBNA A 500G- 50 KG 25.KASZA MANNA 500g - 170 KG 26.PRZYPRAWA KUCHAREK 75 g - 50 SZT 27.PRZYPRAWA KUCHAREK 200 g - 70 SZT 28.LIŚĆ LAUROWY 6 g - 20 SZT 29.MAJONEZ RZYMSKI 260 g - 70 SZT 30.MAJERANEK 15 g - 10 SZT 31.MAKARON Z SEMIOLINY Z PSZENICY DURYM GRUBY ŚWIDERKI 500 g - 170 SZT 32.MAKARON Z SEMIOLINY Z PSZENICY DURUM NITKA 500 g - 270 SZT 33.MĄKA ZIEMNIACZANA 500g - 35 KG 34.MĄKA PSZENNA POZNAŃSKA 500 1 kg - 440 kg 35.MIÓD 25 g - 5000 SZT 36.MLEKO NAN 350 g 1, 2, 2R, 3, - 15 SZT 37.MLEKO W PROSZKU ŁACIATE 500 G - 20 SZT 38.MUSZTARDA STOŁOWA ROLESKI 175 g - 60 SZT 39.OCET 0,5 L - 600 SZT 40.OGÓRKI KONSERWOWE 0,9 L - 100 SZT 41.OLEJ UNIWERSALNY 1 L - 130 SZT 42.PALUSZKI LAJKONIK 70 g - 70 SZT 43.PAPRYKA MIELONA SŁODKA 20 g - 20 SZT 44.PIEPRZ NATURALNY MIELONY 20 g - 140 SZT 45.PŁATKI KUKURYDZIANE CORN FLAKES NESTLE 250 g - 270 SZT 46.PŁATKI JĘCZMIENNE BŁYSKAWICZNE - 70 KG 47.PŁATKI OWSIANE GÓRSKIE 500 g - 70 KG 48.PRZYPRAWA DO ZUP WINIARY 200 g - 30 SZT 49.PRZYPRAWA DO ZUP WINIARY 1L - 100 SZT 50.PRECLE LAJKONIK A 70G - 30 SZT 51.PŁATKI RYŻOWE BŁYSKAWICZNE - 70 KG 52.PIEPRZ ZIOŁOWY 20 g - 90 SZT 53.ROSÓŁ DROBIOWY 120 g WINIARY - 120 SZT 54.SOK PYSIO 300 ML - 120 SZT 55.SÓL PACZKAOWANA1 KG - 170 KG 56.RYŻ BIAŁY 1 KG - 350 KG 57.SUCHARY DELIKATESOWE 280 g - 30 SZT 58.WAFELEK GRZESIEK BEZ CZEKOLADY 39 g - 70 SZT 59.ZUPA PIECZARKOWA AMINO 59 g - 70 SZT 60.ZIELE ANGIELSKIE 15 g - 20 SZT 61.MARGARYNA ZWYKŁA MLECZNA 250 g - 240 SZT 62.SYROP MALINOWY 0,5 l - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso wołowe oraz wyroby z wołowiny i wieprzowiny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIĘSO WOŁOWE ORAZ WYROBY Z WOŁOWINY I WIEPRZOWINY 1.WOŁOWINA Z KOŚCIĄ /ANTRYKOT/ - 400 KG 2.KIEŁBASA SZYNKOWA WIEPRZOWA- 500 KG 3.KIEŁBASA ZWYCZAJNA - 100 KG 4.KOŚCI WIEPRZOWE - 400 KG 5.PARÓWKA CIENKA WIEPRZOWA- 300 KG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mięso drobiowe oraz wyroby z drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIĘSO DROBIOWE ORAZ WYROBY Z DROBIU 1. UDKA Z KURCZAKA EXTRA ŚWIEŻE- 2000 KG 2. FILET(PIERŚ) Z INDYKA BEZ KOŚCI - 600 KG 3. POLĘDWICA SOPOCKA DROBIOWA - 350 KG 4. SZYNKA DROBIOWA MIODOWA - 350 KG 5. UDZIEC TRYBOWANY Z INDYKA - 2000 KG 6. PASZTET PROCHOWICKI DROBIOWY 135 g - 1800 SZT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: art. spozywcze mrozone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE MROŻONE 1. FILET Z DORSZA GATUNEK I, BEZ LODU - 600 KG 2. FASOLKA SZPARAGOWA MROŻONA - 300 KG 3. KALAFIOR MROŻONY - 200 KG 5. MIESZANKA 7-SKŁADNIKOWA MROŻONA - 100 KG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WARZYWA I OWOCE: 1. MARCHEW 900 KG 2. PIETRUSZKA 150 KG 3. CEBULA 600 KG 4. BURAKI ĆWIKŁOWE 700 KG 5. CZOSNEK 3 KG 6. KAPUSTA CZERWONA 150 KG 7. KAPUSTA ŚWIEŻA 600 KG 8. KAPUSTA KWASZONA 150 KG 9. KAPUSTA PEKIŃSKA 200 KG 10. JABŁKA 1 GAT. 70 KG 11. GROCH 70 KG 12. OGÓREK KWASZONY 50 KG 13. SELER 20 KG 14. PIECZARKI 40 KG 15. KOPEREK SUSZ A 20 G 300 SZT 16. PIETRUSZKA SUSZ A 20 G 300 SZT 17. ZIEMNIAKI 5000 KG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., część 1 i 3
- Dostawa paliw do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.