Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Gliwice: Wycinka drzew metodą alpinistyczną na cmentarzach komunalnych w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 85336 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew metodą alpinistyczną na cmentarzach komunalnych w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zabiegi pielęgnacyjne na 70 drzewach metodą alpinistyczną : cięcia sanitarne - wycinka suchych, połamanych i chorych gałęzi oraz redukcja koron 4 drzew. Zrębkowanie gałęzi i wywóz zrębków, 2. wycinka 53 drzew metodą alpinistyczną wraz z wywozem pni. UWAGA!: - wykonawca wstrzyma prace na czas lęgu ptaków, - zamawiający wymaga wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć okolicznych pomników (nagrobków), alejek, ogrodzenia itp., - wykonawca musi zabezpieczyć teren poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, w której wykonywane będą prace, - zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicznego jedynie przy alejkach, - wykonawca będzie realizował prace jedynie w ustalonych godzinach: - w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach od 7.00 do 16.00, - w soboty w godzinach od 7.00 do 14.00, - na czas trwania ceremonii pogrzebowych należy wstrzymać wykonywanie prac, - wykonawca jest zobowiązany uporządkować miejsce pracy - teren oczyścić z wszelkich odpadów, wyzrębkować gałęzie i wywieźć zrębki, - wykonawca na terenie cmentarzy może używać pojazdów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton, - wykonawca ponosi koszty składowania odpadów, powstałych w trakcie realizacji zadania, na wysypisku komunalnym, - wykonawca zobowiązany jest do zakupienia pozyskanego drewna w cenie 70 zł/mp brutto (przewidywany pozysk drewna ok. 80 mp) oraz zagospodarowanie go we własnym zakresie, - pomiar, ewidencja i odbiór pozyskanego drewna dokonane zostaną protokolarnie przy współpracy wykonawcy i zamawiającego. Za pozyskane drewno wykonawca zapłaci zamawiającemu należna kwotę w kasie MZUK lub przelewem na rachunek bankowy: ING Bank Śląski O Gliwice nr 86105012851000000202131876, - wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowane w trakcie wykonywania prac, szkody, uszkodzenia nagrobków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy świadczyli minimum 3 usługi w zakresie prac w drzewostanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 10.000,- zł. każda. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają personel wykonawczy: - min. 6 osób. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia: -minimum jeden samochód o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton, - maszyna do zrębkowania gałęzi o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton, - minimum 2 szt. pił spalinowych o mocy 2 KW do 3 KW, - minimum 2 szt. pił spalinowych o mocy 4 KW. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e) wypełniony i podpisany wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - ZAŁĄCZNIK NR 6 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul.Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice Dział Planowania i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat siedziby zamawiającego ul.Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)
- Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki"
- 4WOG.1200.2712.38.2024 Dostawa niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice w podziale na 5 części
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- 2024 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Wycinka drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie Gminy Radzymin - sezon 2024/2025
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową
- Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
- Prace konserwatorskie Grodziska wczesnośredniowiecznego w Leszczynie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.