Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85345 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Wrocław: Wykonywanie przez Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław S.A. na rzecz Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. (dalej WKO)świadczeń promocyjnych i reklamowych mających na celu promocję WKO oraz organizowanych przez Miasto Wrocław i WKO igrzysk sportów nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
2235869300000, ul.
Rynek
13,
50-101
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 777 94 45, faks
71 777 94 50, e-mail
zp@theworldgames2017.com
Adres strony internetowej (URL): theworldgames2017.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowgo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie przez Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław S.A. na rzecz Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. (dalej WKO)świadczeń promocyjnych i reklamowych mających na celu promocję WKO oraz organizowanych przez Miasto Wrocław i WKO igrzysk sportów nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/ZWR/16/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław S.A. (dalej KLUB) na rzecz Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Sp. z o.o. (dalej WKO) świadczeń promocyjnych i reklamowych mających na celu promocję WKO oraz organizowanych przez Miasto Wrocław i WKO igrzysk sportów nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017, które odbędą się we Wrocławiu w 2017 roku. 2. Świadczenia Klubu, o których mowa w ust. 1, prowadzone będą w trakcie zawodów - meczów piłki nożnej rozgrywanych z udziałem drużyny WKS Śląsk Wrocław w ramach rozgrywek prowadzonych przez Ekstraklasę SA i PZPN i w związku z tym rozgrywkami, oraz podczas innych wydarzeń sportowych i kulturalnych z udziałem KLUBU, które odbywać się będą w rundzie finałowej sezonu Ekstraklasy 2016/2017. 3. Zakres świadczeń promocyjnych i reklamowych, o którym mowa w ust. 1 i 2 obejmuje w szczególności: 1) nadanie WKO tytułu "Oficjalnego Partnera WKS Śląsk Wrocław SA" na czas trwania umowy oraz prawo posługiwania się przez WKO tym tytułem w prowadzonej przez WKO działalności promocyjnej i marketingowej, 2) umieszczenie logo WKO na oficjalnych strojach meczowych, na tylnej części koszulki, pod numerem - o powierzchni do 350 cm2 oraz na lewej nogawce spodenek - o powierzchni do 72 cm2 - zgodnie z zasadami i wytycznymi Ekstraklasa SA, 3) emisję spotu wideo na monitorach LCD mieszczących się w biznes klubie oraz w punktach gastronomicznych na Stadionie. Łączny czas emisji spotu będzie wynosił co najmniej 10 minut podczas każdego meczu, 4) emisji spotu wideo na bandach elektronicznych podczas transmisji TV (bandy diodowe usytuowane będą w polu widzenia kamer stacji telewizyjnych). Łączny czas emisji spotu będzie wynosił co najmniej 5 minut podczas każdego meczu, 5) umieszczenie trzech tablic promocyjnych WKO o wymiarach 3 metry długości x 1 metr wysokości w drugim rzędzie reklamowym w polu widzenia kamer stacji telewizyjnych (wzdłuż trybuny C), frontem do boiska, z logo WKO, chyba że przepisy PZPN, UEFA, FIFA lub warunki bezpieczeństwa będą stanowiły inaczej. Niniejszy zapis dotyczy Stadionu, na którym KLUB będzie rozgrywał mecz w roli gospodarza, 6) emisję filmowego spotu promocyjnego WKO (długość każdorazowego spotu nie dłużej niż 15 sekund) na wielkoformatowych telebimach Stadionu przed rozpoczęciem zawodów. Łączny czas emisji wyniesie co najmniej 10 minut podczas każdego meczu, 7) emisję spotu dźwiękowego WKO o długości do 20 sekund w czasie meczów rozgrywanych we Wrocławiu (jeden raz przed rozpoczęciem meczu oraz jeden raz w przerwie meczu), 8) umieszczenie na oficjalnej stronie KLUBU (www.slaskwroclaw.pl) logo WKO z aktywnym linkiem, 9) umożliwienie przeprowadzenia konkursów WKO w mediach społecznościowych KLUBU (Facebook, oficjalna strona internetowa), 10) udzielenie zgody na wykorzystanie przez WKO wizerunku drużyny, jej zawodników i logo KLUBU do celów promocji The World Games Wrocław 2017, ze szczególnym uwzględnieniem środków masowego przekazu, 11) umieszczenia logo WKO na autokarze klubowym na tylnej części pojazdu, 12) umieszczenia logo WKO w wydawnictwach KLUBU, tj. na plakatach, drukach, materiałach promocyjnych, pasku reklamowym na oficjalnej stronie internetowej KLUBU oraz składach meczowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79340000-9
Dodatkowe kody CPV:
92610000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT250000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 307590 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówieia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 pkt 1 lit a) i b)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
WROCŁAWSKI komitet Organizacyjny, podobnie jak w latach 2014-2016, w bieżącym roku kontynuuje strategię marketingową i komunikacyjną opartą przede wszystkim na działaniach i aktywnościach sportowych. Najważniejszym celem strategii jest zbudowanie rozpoznawalności marki TWG 2017 oraz poparcia społecznego organizacji Igrzysk wśród mieszkańców Wrocławia.
Głównymi dyscyplinami, które są dobrze rozpoznawalne zarówno w mieście Wrocław jak i w Polsce, ujętymi w programie TEG 2017 jest Żużel i Football. Z tymi dyscyplinami WKO rozpoczął współpracę od samego początku swojej działalności marketingowej. W związku z pracami jakie były prowadzone na obiekcie rozgrywek obu dyscyplin- Stadionie Olimpijskim, działania te przez większość czasu prowadzone były poza Wrocławiem.
W 2016 roku, na podstawie analiz oferty i rekomendacji ekspertów zewnętrznych, WKO nawiązał współpracę z klubem piłkarskim WKS Śląsk Wrocław, której celem było dotarcie poprzez działania klubu do szerszej grupy docelowej zarówno w Polsce jak i w mieście Wrocław. Rozpoznawalność klubu jako wrocławskiego zespołu sportowego oraz dyscypliny jaką prezentuje daje możliwości uzyskania jeszcze lepszych efektów dla rozpoznawalności marki i dotarcia do szerszej grupy docelowej wydarzenia. Ma to kluczowe znaczenie dla zwiększenia wskaźnika ROI wydarzenia.
W 2017 roku WKO zdecydowało się utrzymać współprace z klubem. Na taką decyzję złożyły się dwa kluczowe czynniki:
- bardzo dobre wyniki ROI (powyżej 2%) dla efektów promocji w czasie rozgrywek w 2016/2017 roku, zaprezentowane w raporcie sporządzonym przez niezależną agencję Wartość estymacji marki TWG2017 wyniosła ponad 2 miliony złotych a statystyczny kontakt z marką to ok. 200 tysięcy widzów w telewizji i na stadionie we Wrocławiu. Na takie wyniki mają wpływ przede wszystkim działania prowadzone przez klub ale też dywersyfikacja ekspozycji marki przez różne narzędzia marketingowe jak: ubiór zawodników, TV (możliwość ekspozycji poprzez 12 innych niż Polsat stacji telewizyjnych), branding na stadionie czy prasa (nie tylko gazety sportowe ale też dzienniki regionalne w Polsce).
- pozytywna dla oferty klubu na czas rozgrywek analiza opłacalności sponsoringu dla marki TWG2017, w której najwyższe wartości uzyskuje promocja telewizyjna a przy nakładzie jaki poniesie WKO wskaźnik ROI może być równie wysoki jak 2016 roku. Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe dane efektywności działań promocyjnych prowadzonych przez WKS oraz dalsze plany WKO uzyskania kolejnych sponsorów dla światowych Igrzysk Sportowych 2017, WKO planuje przedłużenie współpracy z klubem w czasie pięciu ostatnich kolejkach rozgrywek 2016/2017.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont nawierzchni w obrębie dojść i dojazdów do budynków położonych przy ul. Chińskiej, ul. Krótkiej, ul.3 Maja, ul. Polnej we Wrocławiu.
- Przebudowa budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Jeleniej Górze
- DOSTAWA - MATERIAŁY, ŚRODKI MEDYCZNE, LEKI
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej w terminie od 26 maja 2025 r. do 29 maja 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na podstawie umowy ramowej
- Montaż drzwi wejściowych i systemów wspomagania otwierania wraz z oklejaniem kontrastowym drzwi w projekcie "Udostępniamy się" w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.