Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Jaworzno: Remont budynku administracyjnego na Cmentarzu Komunalnym WILKOSZYN w Jaworznie, przy ul. Gwardii Ludowej.
Numer ogłoszenia: 85346 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, fax 032 6181758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego na Cmentarzu Komunalnym WILKOSZYN w Jaworznie, przy ul. Gwardii Ludowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku administracyjnego na Cmentarzu Komunalnym WILKOSZYN w Jaworznie, przy ul. Gwardii Ludowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z realizacji należycie wykonanych w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej a) 3 zamówień ( od różnych Zamawiających) polegających na wykonaniu remontów ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych lub użytkowych w branży ogólnobudowlanej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej o wartości ( każdego z tych 3 zamówień) nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagany potencjał kadrowy to: a) osoba odpowiedzialna za prowadzenie robót ( kierownik budowy), z którą bezpośrednio kontaktować się będzie Zamawiający i Inspektor Nadzoru Zamawiającego, posiadająca uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta powinna wykazać przynależność do Polskiej Izby Samorządu Zawodowego, b) osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych. Osoba ta powinna wykazać przynależność do Polskiej Izby Samorządu Zawodowego, c) osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i urządzeń cieplnych. Osoba ta powinna wykazać przynależność do Polskiej Izby Samorządu Zawodowego, d) osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz posiadająca zaświadczenie wydane przez ENION SA, Oddział Będziński Zakład Elektroenergetyczny o uprawnieniach do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji lub dozoru, do podpisywania zgłoszeń w Rejonie Energetycznym. Osoba ta powinna wykazać przynależność do Polskiej Izby Samorządu Zawodowego, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzeniem będzie polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (minimalna kwota ubezpieczenia 200 000 zł), 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 2) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania Zamawiającego - złożone na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3) wykaz ważniejszych realizacji podobnych do przedmiotu zamówienia ( tj. remontów ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych lub użytkowych w branży ogólnobudowlanej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać iż spełnia warunek określony w ust. IV pkt.1 ppkt.2 lit a SIWZ. Należy dołączyć referencje ( od różnych Zamawiających) potwierdzające że wymagane roboty zostały wykonane należycie. Wartość każdego z 3 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto. Każdy dokument referencyjny powinien zawierać następujące dane: - zakres wykonywanych robót, - termin w jakim te roboty były zrealizowane, - wartość wykonanych robót brutto. 4) aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5) aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych bądź też zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 6) wykaz wszystkich osób po stronie Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonywaniu, zawierający informacje o posiadanych kwalifikacjach wraz ze wskazaniem kierownika budowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 7) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 8) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 9) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i urządzeń cieplnych, wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 10) kserokopia uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, 11) kserokopia zaświadczenia wydanego przez ENION SA, Oddział Będziński Zakład Elektroenergetyczny o upoważnieniu kierownika budowy i robót, w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub innego pracownika posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji lub dozoru, do podpisywania zgłoszeń w Rejonie Energetycznym, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 12) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( minimalna kwota ubezpieczenia 200 000 zł). 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V ust. 1 pkt 1-2 i 4-5 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V ust. 1 pkt 1 i 4-5 SIWZ, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno ( pokój 405 lub 404 - IV piętro) - bezpłatna..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno ( pokój 405 lub 404 - IV piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont posadzki w sali chemicznej, pokoju nauczycielskim i gabinecie pielęgniarki w I Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- Rewitalizacja Wodnego Placu Zabaw przy ul. Rzemieślniczej w Jaworznie
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 26 w Jaworznie, ul. Towarowa 61."
- "SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Przebudowa części pomieszczeń na poziomie - 1 w budynku "C" wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby działu żywienia
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łęczycach oraz przy Szkole Podstawowej w Bożympolu Wielkim
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.