eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaDostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Dąbrowa Górnicza: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 85364 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mops.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Dostawę materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ZP-3-26U-MOPS-2009 - zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ III.1 Przedmiot zamówienia oraz ilość i szczegółowy rodzaj asortymentu określono w kalkulacji cenowej zamówienia publicznego tj. załączniku Nr 2, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ oraz w treści projektu umowy tj. załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ III.2 Wykonawca zagwarantuje dostawy materiałów biurowych własnym środkiem transportu, z dostawą na miejsce wskazane przez Zamawiającego, terminowo w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionym z właściwym pracownikiem MOPS, na własny koszt, zachowując ceny ofertowe III.3 Dostarczony towar winien być zapakowany oddzielnie asortymentowo i opisany zgodnie z pozycjami kalkulacji tj. załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji i umowy III.4 Dostarczony towar niezgodny z zapotrzebowaniem , wadliwy lub przeterminowany będzie zwracany III.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji lub zmiany poszczególnego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 tj. Kalkulacji cenowej w ramach ceny ofertowej w każdym czasie trwania umowy 1.Antyrama o wymiarach: 21 x 29,7 - . 26szt 2.Antyrama o wymiarach: 30 x 40.- 18szt 3.Blok listowny, w kratkę A-4 (100 kart.) - 277szt 4.Blok listowny, w kratkę B-5 (100 kart.) - 242szt 5.Blok do Flip Charte 65 x 100 50 kart; gładki. - 50szt 6.Cienkopisy czarne. Grubość linii 0,4 mm. - 131szt 7.Cienkopisy niebieskie. Grubość linii 0,4 mm. - 78szt 8.Cienkopisy zielone. Grubość linii 0,4 mm. -78 szt 9.Cienkopis czerwony. Grubość linii 0,4 mm. - 107szt 10.Dyskietki op=10szt. - 46op. 11.Dysk CD-R 700 MB 52X. - 49szt 12.Dysk DVD-RW 4,7 GB 4 x slim. - 20szt 13.Długopis na sprężynce samoprzylepna podstawka możliwość umocowania w pozycji pionowej lub poziomej rozciągliwa sprężynka do 1 metra, wymienny wkład. -20 szt 14.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, obudowa z wytrzymałego aluminium, podgumowy uchwyt, długość pisania: 800 m, grubość linii: 0,7 mm. - 256szt 15.Wkłady do długopisu j.w niebieskie -506 szt 16.Wkłady do długopisu j.w czarne - 20szt 17.Długopis chiński - 130szt 18.Wkłady do długopisu chińskiego - 133szt 19.Długopis niebieski zwykły z wymiennym wkładem -282 szt 20.Wkłady do długopisu j.w. -375 szt 21.Długopis automatyczny żelowy niebieski z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii : 600 m Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt - 86szt 22.Wkłady do długopisu żelowego j.w. - 150szt 23.Długopis automatyczny żelowy czarny z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii: 600 m. Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt - 120szt 24.Wkłady do długopisu j.w. - 157szt 25.Długopis automatyczny żelowy zielony z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii : 600 m. Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt.. -48 szt. 26.Wkłady do długopisu j.w. - 39szt. 27.Długopis automatyczny żelowy czerwony z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii : 600 m. Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt - 66szt. 28.Wkłady do długopisu j.w. - 76szt. 29.Dziurkacz metalowy. Dziurkujący do 30 kartek. Wymiary 115x96x82 mm. -32 szt. 30.Dziurkacz metalowy. Dziurkujący do 40 kartek. Wymiary 120x124x118 mm. - 16szt 31.Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm.-.jn. . Biały - 5ark. . Żółty -5 ark. . Pomarańczowy - 5ark. . Czerwony - 5ark. . Zielony -5 ark. . Błękitny - 5ark. . Granatowy - 4ark. . Zielony jasny - 4ark. . Zielony ciemny -4 ark. . Czarny - 4ark. 32.Gumka o wymiarach : 54x 23x13mm do usuwania zapisów naniesionych ołówkiem lub długopisem nie niszcząca papieru podczas ścierania umożliwiająca delikatne i czyste wymazywanie - 66szt 33.Grzbiety plastikowe do bindownicy 8 mm niebieskie op = 100 szt - 2op. 34.Grzbiety plastikowe do bindownicy 10 mm niebieskie. op = 100 szt -1 op. 35.Grzbiety plastikowe do bindownicy 12 mm niebieskie op = 100 szt - 2op. 36.Grzbiety plastikowe do bindownicy 16 mm niebieskie op = 100 szt - 1op. 37.Grzbiety plastikowe do bindownicy 20 mm niebieskie op = 100 szt - 1op. 38.Grafity B 0,7 op=20 szt.- 4 op. 39.Kalka kopiująca maszynowa A-4 op=50 szt. - 5op 40.Kalka kreślarska w bloku A-4 op=30 szt - 2op 41.Klej biurowy w sztyfcie 21g.- 68szt. 42.Klej biurowy w tubce 50 ml. - 45szt 43.Klip do dokumentów 19 mm, wykonany z metalu z procesem galwanizacji. op=12 szt. -3 op. 44.Klip do dokumentów 25 mm, wykonany z metalu z procesem galwanizacji. op=12 szt.- 3op. 45.Klip do dokumentów 32 mm, wykonany z metalu z procesem galwanizacji. op=12 szt.- 3 op. 46.Klip do dokumentów 41 mm, wykonany z metalu z procesem galwanizacji. op=12 szt.- 3op. 47.Klip do dokumentów 51 mm, wykonany z metalu z procesem galwanizacji. op=12 szt.- 3 op. 48.Koperty białe samoprzylepna C-6 op=1000 szt wymiary:114 x 162 mm. - 25op. 49.Koperta białe samoprzylepna C-4 op= 250 szt wymiary:229 x 324 mm - 24op. 50.Koperta biała samoprzylepna B-5 op= 500 szt wymiary:176 x 250 mm.- 18op. 51.Koperta biała samoprzylepna wymiary:110 x 220 mm z okienkiem prawym o wymiarach: 45x90 mm op=1000 szt.- 32op. 52.Korektor z gąbką pojemność 20 ml, bezzapachowy i odporny na światło.- 5szt. 53.Koszulki foliowe A-4 op=100 szt. Otwierane od góry multiperforowane, umożliwiające wpięcie do każdego segregatora - 103op. 54.Kalkulator nie gorszy niż Vector CD - 1181 biurowy wymiary:151x120x20 mm, 10 pozycyjny wyświetlacz, funkcja check i correct - 32 kroki przeglądania i korekty, obliczanie marży, zaokrąglanie wyników - 22szt 55.Kalkulator nie gorszy niż CITIZEN 355 DP III z drukarką, z zasilaczem do prądu wymiary:300x260x73 mm - 3szt 56.Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm. jn. Żółty. - 5ark. Kanarkowy.- 5ark. Pomarańczowy - 5ark. Czerwony -5 ark. Różowy - 5ark. Błękitny - 5ark. Zielony jasny -5 ark. Zielony ciemny - 5ark. Granatowy - 5ark. Czarny -5 ark. 57.Linijka 20 cm, plastikowa. Przeźroczysta z wyraźnym nadrukiem podziałki - 3szt. 58.Linijka 30 cm, plastikowa. Przeźroczysta z wyraźnym nadrukiem podziałki -36 szt. 59.Linijka 50 cm, plastikowa. Przeźroczysta z wyraźnym nadrukiem podziałki - 1szt. 60.Marker permanentny z końcówką ściętą. Grubość od 1-5 mm (czarny ) - 110szt. 61.Marker permanentny z końcówka ściętą. Grubość od 1-5 mm. (niebieski)- 91szt 62.Marker permanentny z końcówką ściętą. Grubość od 1-5 mm ( zielony )- 93szt 63.Marker permanentny z końcówką ściętą. Grubość od 1-5 mm (czerwony) - 85szt 64. Marker permamentny do CD, DVD (czarny) Grubość linii 0,6 mm.- 3szt 65.Naklejki do segregatora na grzbiet 70 mm - 410szt 66.Notes samoprzylepny 76mm -76mm, karteczki klejone wzdłuż jednego boku, żółte ilość kartek w bloczku =100 szt - 309bl. 67.Notes skręcony z kolorowymi kartkami. Karteczki klejone wzdłuż jednego boku- 77 szt 68.Nożyczki metalowe, z nierdzewnej stali roz. 17cm. - 50szt 69.Niszczarka nie gorsza niż Fellowes DS - 1 Safe Sense Niszcząca dokumenty z zszywkami i małymi spinaczami. Wyposażona w unikalny czujnik bezpieczeństwa, zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem, metalowy kosz, automatyczne zatrzymanie pracy przy wyjętym koszu. Szerokość wyjścia (mm) 230, szerokość cięcia (mm) 3,9x35, poziom bezpieczeństwa 3, wydajność ark. A-4 - 70 kg, objętość pojemnika (litry) 18 - 1szt 70.Ofertówka sztywna A-4, wykonana z twardej foli (180 mic) PCV. Otwierana u góry z prawej strony, zaokrąglone rogi, zgrzewane na lewym grzbiecie i dolnej krawędzi. op=50 szt. - 20op. 71.Ołówek drewniany o twardości HB. - 188szt 72.Okładka przezroczyste do bindowania op=100 szt.- 10op. 73.Okładka do bindowania kolorowa op=50 szt .-.j.n. .czerwona.- 4op. .niebieska.- 4op. .czarna.- 2op. 74.Pinezki srebne op=50 szt.- 18szt 75.Pinezki do tablicy korkowej, kolorowe op=50 szt.- 49 op. 76.Pióro kulkowe, automatycznie chowany wkład, szybkoschnący tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcia - zasychanie w ciągu 1 sekundy, nie rozmazujące się i nie przesiąkające przez papier. Grubość linii pisania: ok.0,35 mm.- 22szt 77.Wkład do pióra j.w niebieski.- 66 szt 78.Wkład do pióra j.w czarny - 22szt 79.Poduszka czerwona 90x50 mm.- 9szt 80.Poduszka czerwona 110x70 mm. -2 szt 81.Poduszka czerwona 160x90 mm.- 1szt 82.Przybornik na biurko wielofunkcyjny, prostokątny, dymny. - 22szt 83.Pudełko na dyskietki (do 50 szt ) - 8szt 84.Pudełko plastik na płyty CD na 20 płyt - 8szt 85.Pudełko plastikowe otwarte na kartoteki wym. 17x32x10,5 cm pion.- 36szt 86.Papier na zaproszenia A-4. W kolorze żółtym piaskowym op=50 ark.- 22op. 87.Rozszywasz, zęby metalowe, uchwyt wykonany z twardego plastiku. - 53 szt 88.Skoroszyt kartonowy biały, pełny oczkowy A-4, o rozstawieniu oczek pasujących do segregatorów z poz. 92 i 93 op= 50 szt . -261 op. 89.Spinacze biurowe 26 mm op= 100 szt. - 236op. 90.Spinacze biurowe 50 mm op=100 szt. -54 op. 91.Szuflady plastikowe na dokumenty A-4, biurkowe. - 58szt 92.Segregator A-4, szer. grz. 70 mm. Cały marmurek, wykonany z utwardzonego kartonu z mechanizmem dźwigowym. Nie brudzący, wzmocniony otwór na palec -600 szt 93.Segregator A-4, szer. grz 50 mm. Cały marmurek, wykonany z utwardzonego kartonu z mechanizmem dźwigowym. Nie brudzący, wzmocniony otwór na palec. -157 szt 94.Segregator A-4, szer. grz.70 mm Wykonany z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna. Dwustronna etykieta na grzbiet, wzmocniony otwór na palec. W kolorze niebieskim. - 6szt. 95.Skorowidz alfabetyczny A-4. -7 szt. 96.Skorowidz alfabetyczny na telefony ? A-4. - 20szt. 97.Skoroszyt plastikowy sztywny A -4. Zawieszany do segregatora. Przednia okładka przezroczysta sztywna, druga w kolorze czerwonym, granatowym. - 517szt. 98.Szpilki op=100 szt. -3 op. 99.Taśma Dymo D1 12mm - 7 m, czarno - biała. - 5szt. 100.Taśma barwiąca do kalkulatora 355 DP II. - 5szt. 101.Teczka plastikowa z gumką w formacie A-4, wykonana ze sztywnej folii o prążkowej strukturze, gumki zamykające w kolorze teczki, trzy wewnętrzne skrzydła. Kolor czerwony, niebieski, żółty. -20 szt. 102.Teczka z gumką lakierowana. Wykonana z kartonu o gramaturze kartonu 400g-m2, w formacie A-4. Rozmiar: 232x320. -50szt. 103.Teczka z gumką w formacie A-4 kartonowa 350 g - m2 biała op=50 szt. -75 op. 104.Teczka wiązana w formacie A-4 kartonowa 350 g -m2 biała op=50 szt. -45 op. 105.Teczka do podpisu harmonijkowe A-4, okładka z twardego kartonu, (30 kart.). -27 szt. 106.Taśma klejąca bezbarwna 24 mm x 30 m. - s102zt. 107.Taśma klejąca bezbarwna 12 mm x 20 m. -116 szt. 108.Taśma klejąca dwustronna 38 mmx10 m. - 56szt. 109.Taśma gęsia skórka 12mm. -11 szt. 110.Taśma Dalton szer. 57 mm, dł.25 m. -105 szt. 111.Tusz do pieczątek czerwony 22 ml. -40 szt. 112.Tusz do pieczątek niebieski 22 ml. - 24szt. 113.Tusz do pieczątek czarny 22 ml. - 2szt. 114.Temperówka metalowa. - 60szt. 115.Tablica korkowa 60x40 cm. - 13szt. 116.Tablica korkowa 90x60 cm. - 12szt. 117.Wkłady do biuwaru. - 133szt. 118.Wałeczek do kalkulatora Citizen IR40T. -9 szt. 119.Wąsy do skoroszytów op=25 szt różne kolory. - 3op. 120.Zakreślasz tekstu o długotrwałym działaniu, dłużej odporności na wyschnięcie, tusz na bazie wody, miękka płynna linia o szerokości nie mniej niż 5 mm, ścięta końcówka pisząca natychmiastowa trwała florenscencyjność, kolor zielony, żółty, pomarańczowy. -188 szt. 121.Zwilżacz glicerynowy do palców poj.25 ml. -12 szt. 122.Zakładki indeksujące papierowe o wymiarach: 15 x 50 mm 5 kolorów neon. W opakowaniu 500 szt. zakładek po 100 w kolorze. - 140op. 123.Zeszyt w kratkę A-4 (96 kart.). -200 szt. 124.Zeszyt w kratkę A-4 (96 kart.) w twardej oprawie. -12 szt. 125.Zeszyt w kratkę A-5 (32 kart.). -84 szt. 126.Zeszyt w kratkę A-5 (60 kart.). - 90szt. 127.Zeszyt w kratkę A-5 (96 kart.) 148- szt. 128.Zeszyt w kratkę A-5 (16 kart). -34 szt. 129.Zszywacz metalowy, na zszywki 24 -6, 26 -6. Zszywanie do 20 kartek. Głębokość zszywania 67 mm. Wymiary: 131x34x62 mm - 53szt. 130.Zszywacz metalowy, na zszywki 23 -6, 23 -8, 23 -10, 23 -13, 23 -15. Zszywa od 2 do 100 kartek - 19szt. 131.Zszywki 24- 6 op=1000 szt.- 249 op. 132.Zszywki 23 -13 op=1000 szt. - 55op. 133.Farby plakatowe op=12 kolorów. - 13op. 134.Pisaki cienkie kolorowe op=12 kolorów - 12op. 135.Blok techniczny A-3 20 kartkowy -5 szt. 136.Blok techniczny A-4 20 kartkowy -5 szt. 137.Pędzelki szkolne. Trzon wykonany z drewna z metalowym uchwytem. O różnych wielkościach i szerokościach kpl=6 szt. -16 kpl. 138.Papier ksero 500 -A-4 -80g -m2 -białość CIA 161. - 2035 ryza. 139.Papier ksero A-4 kolor 500 -A-4- 80g -m2 .-21 ryza. 140.Baterie alkaiczne R-6.- 20 szt. 141.Baterie alkaiczne R-14.- 6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 3. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania) , co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. ( minimum 1 referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia) Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć minimum jedno zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia tj. dostawę materiałów biurowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie którego wartość jest równa lub przekracza kwotę - 40 000,00 zł brutto (w skali zamówienia). Ocena spełnienia warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców dokonywana będzie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie winno być podpisane na jednym druku przez każdego z ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawców - wg wzoru - zał. nr 3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- co najmniej 1 referencja , opinia lub inny dokument potwierdzający wykonanie dostawy, której wartość jest równa lub przekracza kwotę - 40 000,00 zł. (w skali zamówienia). - załącznik nr 5 3. Wypełniony formularz kalkulacji cenowej - załącznik nr 2 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 4. Wypełniony formularz ofertowy wykonany według wzoru Zamawiającego ( zał. nr 1 ) Wymagana jest oferta wykonana na lub wg ścisłego wzoru Zamawiającego. - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 5. Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 4), potwierdzający przyjęcie warunków załączonego wzoru umowy. 6. Do oferty należy załączyć: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli zostało ono ustanowione lub do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osobę(y) reprezentującą(e) osobę(y) prawną(e) lub fizyczną(e) lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Uwagi: 1. Dokumenty określone w rozdz. VI. pkt 1,2 wymagane są w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 uPzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 3. Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym przez siebie terminie , do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VI niniejszej SIWZ. 4. Dokumenty o których mowa wyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnione do podpisywania oferty. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do prawdziwości. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1 Zamiast dokumentów , o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. 2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w rozdz. VI. pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 6.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń / wynikającą z art. 297 KK. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 KPK - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 8. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 9. Załączone oświadczenia winny posiadać daty wystawienia dokumentu świadczące o ich ważności określone w rozdz. VI niniejszej specyfikacji. 10. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 11. Pod używanym w nin. SIWZ pojęciem -oferta- rozumie się ofertę właściwą tj. wypełniony i prawidłowo podpisany formularz OFERTA będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także dokumenty wymagane zgodnie z artykułem 44 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty te wymieniono enumeratywnie w rozdz. VI nin. SIWZ. Wykonawca aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu przetargowym winien złożyć ofertę właściwą i komplet dokumentów podanych w rozdz. VI SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V niniejszej SIWZ. 12. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 13. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł , że nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art.86 ust.4 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Miejskie Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.05.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.