eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii Klinicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Konin: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii Klinicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 85377 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii Klinicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt jednorazowego i wielorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został określony i ujęty w ramach 10 pakietów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Obniżenie cen na asortyment objęty umową w każdym czasie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój nr 6A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój nr 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS o śr. 90-92 mm, z żebrami wentylacyjnymi, 9 000 szt. 2. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS o śr. 80 mm, z żebrami wentylacyjnymi, 60 000 szt. 3. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS o śr. 55-60 mm, z żebrami wentylacyjnymi, ilość 30 000 szt. 4. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS o śr. 90-92 mm, dwukomorowe, z żebrami wentylacyjnymi, ilość 23 000 szt. 5. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS o śr. 120 mm, z żebrami wentylacyjnymi, ilość 5 000 szt. 6. Jałowe płytki Petriego z tworzywa sztucznego PS o śr. 140 mm, z żebrami wentylacyjnymi, 1 500 szt. 7. Pojemniki z tworzywa sztucznego o poj. 40-60 ml z łopatką , z szerokim wlotem min.2,5 cm, zakręcane, 1 500 szt. 8. Jałowe pojemniki o poj. 40-60 ml z łopatką z szerokim wlotem min. 2,5 cm, zakręcane, pakowane indywidualnie, ilość 7 500 szt. 9. Jałowe pojemniki o poj. 100-120 ml z szerokim wlotem min.6,0 cm, zakręcane, pakowane indywidualnie, 15 000 szt. 10. Jałowe pojemniki o poj. 40-60 ml z szerokim wlotem min.4,0 cm, zakręcane, pakowane indywidualnie, ilość 5 500 szt. 11. Probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PP, o poj. 4-5 ml, wlot O 12 mm, 5 000 szt. 12. Probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PS, wysokość 75 mm, wlot O 12 mm, 24 000 szt. 13. Jałowe probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PS, o poj. 4-5 ml , z korkiem, wlot O 12 mm, przezroczyste, 3 000 szt. 14. Probówki okrągłodenne, z tworzywa sztucznego PS, wysokość 100 mm, wlot O 15-16 mm, 12 000 szt. 15. Korki z tworzywa sztucznego, uniwersalne do probówek o O 12 mm, 29 000 szt. 16. Jałowe ezy z kalibrowanym oczkiem o poj. 1 ul., pakowane po 10-20 szt, 20 000 szt. 17. Jałowe ezy z kalibrowanym oczkiem o poj. 10 ul., pakowane po 10-20 szt. 20 000 szt. 18. Jałowe pipetki Pasteura z tworzywa sztucznego PE, poj. 1 ml, z podziałką co 0,25 ml, pakowane po 5-10 szt., 3 000 szt. 19. Pipetki Pasteura z tworzywa sztucznego PE, poj. 1 ml, z podziałką co 0,25 ml, długość 14-15 cm, 10 500 szt. 20. Jałowe pałeczki z wacikiem bawełnianym i drewnianym trzonkiem o dł.14-15 cm, pakowane indywidualnie, 20 500 szt. 21. Jałowe pałeczki z wacikiem bawełnianym, z trzonkiem z tworzywa sztucznego dł. 14-15 cm, w probówce transportowej, 12 000 szt. 22. Jałowe pałeczki z wacikiem bawełnianym, z trzonkiem z tworzywa sztucznego dł. 20-21 cm, w probówce transportowej, do wymazów ginekologicznych, 3 000 szt. 23. Jałowe pałeczki z drutu aluminiowego o dł.15 cm z wacikiem bawełnianym o średnicy 1,5 mm, w probówce transportowej, 600 szt. 24. Jałowe pałeczki z wacikiem wiskozowym, z trzonkiem z tworzywa sztucznego dł. 14-15 cm, w probówce transportowej z podłożem AMIES. z węglem, 2 500 szt. 25. Jałowe pałeczki z wacikiem wiskozowym, z trzonkiem z tworzywa sztucznego dł. 14-15 cm, w probówce transportowej z podłożem AMIES, 1 500 szt. 26. Worki na odpady do autoklawowania 300 / 500 mm, 1 500 szt. 27. Worki na odpady do autoklawowania 400 / 780 mm, 3 600 szt. 28. Końcówki typu Eppendorf do pipet o pojemności 0-200 ul,autoklawowalne 5 000 szt. 29. Końcówki typu Eppendorf do pipet o pojemności 200-1000 ul, autoklawowalne, 3 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szklane probówki okrągłodenne o wymiarach 16/100 mm i pojemności 12 ml, 1 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka podstawowe do preparatów mikroskopowych, wielkość standardowa, szlifowane, grubość 1 mm, 2 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka nakrywkowe do preparatów mikroskopowych o wymiarach 20/20 mm, 5 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw do probówek o średnicy 16 mm, z drutu, powlekany, dwurzędowy na 20 miejsc, 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszyki z drutu sześcienne o wymiarach 90/90/90 do autoklawowania, 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko z pokrywą i denkiem na końcówki do pipet o pojemności 0-200 ul typu Eppendorf, autoklawowalne, 96 miejscowe, 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko z pokrywą i denkiem na końcówki do pipet o pojemności 200-1000 ul typu Eppendorf, autoklawowalne, 60 miejscowe, 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik z pokrywką do barwienia preparatów mikroskopowych kompatybilny z koszyczkiem do barwienia preparatów na 20 szkiełek, 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprzęt wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszyczek z tworzywa PP do barwienia preparatów na 20 szkiełek mikroskopowych (wielkość szkiełka standardowa, grubość 1 mm) kompatybilny z pojemnikiem z pokrywką do barwienia preparatów mikroskopowych, 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.